Ajatella, nyt on vasta toukokuu ja ollaan jo ihania pavunruskeita koko perhe!

Tämä tulee kyllä olemaan hyvin rusketusrikas kesä. Varsinkin poika 4v on ruskettunut tosi kauniisti ja tasaisesti. Tytöllä 6v myös nätti rusketus. Ihana mennä ensi viikolla valmistujaisjuhliin kun kauniit hipiät koko perheellä :)

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
"kääkkä"
Hienoa. Meillä mies ja lapset ihania ruskettuja. Minä hirveä punakka sika. Palan erittäin herkästi, rasvat ja vähän peittävämmät kledjut kyllä käytössä. Hauskoja juhlia!

Mä en oo ruskettunu paljon mittää, vaikka oon ollu pihalla melken viikon :D luojan kiitos, en oo palanukkaa, mutta ois kva joskus saaha kunnon rusketus eikä vaan tämmönen kevyt päivettyminen..

niin meilläkin, ikävä kyllä..mä en tykkää yhtään olla auringossa, mut silti rusketun heti ku kurkkaankin ovesta ulos..samoin tytöt.
eniten siinä ärsyttää ku heti alkukesästä on jaloissa ja käsissä miljoona raitaa kun eri pituisia housuja ja paitoja käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942875:
solariumiin. ei ole palamisen vaaraa, kun voit hallita ruskettumistasi ja toisaalta sopii kärsimättömälle, kun ruskettuu paljon nopeammin.
Ei muuten ehkä ois hassumpi idea, ja kukaa ei sais tietää, ettei oo luonnonmukasesti hankittu :D:D

• Tykkää
Reactions: Björn
"nnn"
Ehkä minun hyvä ihoni juontuu siitä, että en koskaan pystynyt ottamaan aurinkoa (tuli paha olo) ja nyt ei keski-ikäisenä ole juurikaan ryppyjä.

Sen sijaan kaksi tätiäni olivat aina pavunruskeita. Toisella melanooma ja myös poikani kummitädillä, joka kuolikin siihen :(

[QUOTE="nnn";29942949]Ehkä minun hyvä ihoni juontuu siitä, että en koskaan pystynyt ottamaan aurinkoa (tuli paha olo) ja nyt ei keski-ikäisenä ole juurikaan ryppyjä.

Sen sijaan kaksi tätiäni olivat aina pavunruskeita. Toisella melanooma ja myös poikani kummitädillä, joka kuolikin siihen :([/QUOTE]

Ikävää jos teidän suvussanne on tällaiseen taipumusta. Rusketuksesta ei kuitenkaan automaattisesti seuraa syöpää, vaikka ymmärrän kyllä, että valkonahkaiset haluavat selitellä, miksi ovat valkoisia.

Mä palan helposti ja sen takia välttelen aurinkoa. Kyllä muhun vähitellen väri tarttuu, mutta hyvin huonosti. Likalla on onneksi isänsä kaltaanen iho eli ruskettuu helposti. Parempi niin ku varoa palamista. Se palaminen on iholle huono asia eikä ihan tavallinen ruskettuminen mitä joillekki tulee heti ku vähä pihalla on auringos.

"nnn"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942969:
Ikävää jos teidän suvussanne on tällaiseen taipumusta. Rusketuksesta ei kuitenkaan automaattisesti seuraa syöpää, vaikka ymmärrän kyllä, että valkonahkaiset haluavat selitellä, miksi ovat valkoisia.
En halua selitellä. Tänään laitoin jalkoihini vähän "purkkirusketusta", koska näytti paremmalta valkoisten caprien kanssa.
Tosiasia kuitenkin on, että kasvojeni iho (ja muukin nahka) näyttäisi vanhemmalta, jos olisin pystynyt ottamaan aurinkoa. Olen siis tyytyväinen :)

"Sirkkeli"
Joo, minäkin olisin pavunruskea, jos haluaisin. Mutta kun en halua.

Se on kiva, kun nyt sitten kädet ja rinta on ruskeana, ja tissiraja valkosena. Kirjava, kun vaihtaa erilaisen pääaukon omaavan opaidan. Ja sama kovissa. Nyt on eri pituisia capreja ollut, pitäs vissiin vaihtaa äkkiä shortseihin. Ettei näytä liian hauskalta kohta, liukurusketus jaloissa.

minä,
Mä en oo ruskettunu paljon mittää, vaikka oon ollu pihalla melken viikon :D luojan kiitos, en oo palanukkaa, mutta ois kva joskus saaha kunnon rusketus eikä vaan tämmönen kevyt päivettyminen..
Kannattaa kokeilla että laittaa ruokaöljyä ja kaakao jauhoa sekaisin ja sitä sitten jokapuolelle.. itse laitoin jalkoihin ja kyllä tuli ruskeaksi.. nyt olen laittanut joka puolelle, siitä tulee todella tasainen kaunis rusketus

[QUOTE="Sirkkeli";29942984]Joo, minäkin olisin pavunruskea, jos haluaisin. Mutta kun en halua.

Se on kiva, kun nyt sitten kädet ja rinta on ruskeana, ja tissiraja valkosena. Kirjava, kun vaihtaa erilaisen pääaukon omaavan opaidan. Ja sama kovissa. Nyt on eri pituisia capreja ollut, pitäs vissiin vaihtaa äkkiä shortseihin. Ettei näytä liian hauskalta kohta, liukurusketus jaloissa.[/QUOTE]

Niin. Aurinkoa kun ei voi ottaa bikinit päällä.

"Sirkkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942987:
Niin. Aurinkoa kun ei voi ottaa bikinit päällä.
Ei niin. Katsos kun kaikki kestä olla auringossa. Tai tykkää ruskettua. Mutta ulkoilla on pakko, kun omistaa koiran. Ja jos haluaa asioilla ja kaupassa käydä. Peittäviä vaatteita tuolla taas ei voi pitää, siellä saa lämpöhalvauksen silloin.

Mitä mä idiootille selittämään...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942875:
solariumiin. ei ole palamisen vaaraa, kun voit hallita ruskettumistasi ja toisaalta sopii kärsimättömälle, kun ruskettuu paljon nopeammin.
Miten joku vielä käy solariumissa tai edes ehdottaa sinne menoa. Lääkäreiden kanta on, että solariumit pitäisi kieltää.

Itse en rusketusta kaipaa. Kuljen mielelläni ihan vaaleana.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942825:
Tämä tulee kyllä olemaan hyvin rusketusrikas kesä. Varsinkin poika 4v on ruskettunut tosi kauniisti ja tasaisesti. Tytöllä 6v myös nätti rusketus. Ihana mennä ensi viikolla valmistujaisjuhliin kun kauniit hipiät koko perheellä :)
Mistä sinä voit tietää, että tulee olemaan rusketusrikas kesä?

Kalkkilaivan kapteenina ollaan edelleen. Varmaan tämäkään kesä ei sen suhteen tule olemaan poikkeus. Ei tartu, ei. Iho kyllä suoraan palaa ja sen jälkeen muuttuu takaisin kalpeaksi. :D
Pitäisi varmaan alkaa syömään enemmän porkkanoita. :p

ohhoo
Kyllä ne lakanajutut ja nyt tää viimeistään luo aloittajasta hyvin erikoisen kuvan. Ainakin hän kokee olevansa muiden yläpuolella ja että hänen näkemyksensä on ainoa oikea.. Mut hyvää rusketusrikasta kesää toki sulle.. :)

vie ras
En mäkään ole koskaan jaksanut ottaa aurinkoa. Helteillä olen mieluummin varjossa. Kenties siksi mun iho on todella hyvässä kunnossa nyt 42-vuotiaana. Ei ole ryppyjä, kosmetologi vastikään sanoi, että mun iho on kimmoisa kun nuorella tytöllä.

Kyllä sen iän myötä huomaa, ketkä on viihtyneet auringossa. Mä olen mielelläni varjossa ja pidän hyvän ihoni. Muut paahtakoot itseään niinkun tykkäävät.

Yhteistyössä