solariumiin. ei ole palamisen vaaraa, kun voit hallita ruskettumistasi ja toisaalta sopii kärsimättömälle, kun ruskettuu paljon nopeammin.Mä en oo ruskettunu paljon mittää, vaikka oon ollu pihalla melken viikon luojan kiitos, en oo palanukkaa, mutta ois kva joskus saaha kunnon rusketus eikä vaan tämmönen kevyt päivettyminen..
Ei muuten ehkä ois hassumpi idea, ja kukaa ei sais tietää, ettei oo luonnonmukasesti hankittuAlkuperäinen kirjoittaja Björn;29942875:solariumiin. ei ole palamisen vaaraa, kun voit hallita ruskettumistasi ja toisaalta sopii kärsimättömälle, kun ruskettuu paljon nopeammin.
En halua selitellä. Tänään laitoin jalkoihini vähän "purkkirusketusta", koska näytti paremmalta valkoisten caprien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942969:Ikävää jos teidän suvussanne on tällaiseen taipumusta. Rusketuksesta ei kuitenkaan automaattisesti seuraa syöpää, vaikka ymmärrän kyllä, että valkonahkaiset haluavat selitellä, miksi ovat valkoisia.
Kannattaa kokeilla että laittaa ruokaöljyä ja kaakao jauhoa sekaisin ja sitä sitten jokapuolelle.. itse laitoin jalkoihin ja kyllä tuli ruskeaksi.. nyt olen laittanut joka puolelle, siitä tulee todella tasainen kaunis rusketusMä en oo ruskettunu paljon mittää, vaikka oon ollu pihalla melken viikon luojan kiitos, en oo palanukkaa, mutta ois kva joskus saaha kunnon rusketus eikä vaan tämmönen kevyt päivettyminen..
Ei niin. Katsos kun kaikki kestä olla auringossa. Tai tykkää ruskettua. Mutta ulkoilla on pakko, kun omistaa koiran. Ja jos haluaa asioilla ja kaupassa käydä. Peittäviä vaatteita tuolla taas ei voi pitää, siellä saa lämpöhalvauksen silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942987:Niin. Aurinkoa kun ei voi ottaa bikinit päällä.
Mulla kans ensimmäiset viikot menee pahasti kutiavan ihottuman kanssa. Sitten loppukesän saa olla rauhassa.Mulla muuten palamisen lisäksi ongelmana aurinkoihottuma, että ei kyllä huvita olla auringos.
Miten joku vielä käy solariumissa tai edes ehdottaa sinne menoa. Lääkäreiden kanta on, että solariumit pitäisi kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942875:solariumiin. ei ole palamisen vaaraa, kun voit hallita ruskettumistasi ja toisaalta sopii kärsimättömälle, kun ruskettuu paljon nopeammin.
Mistä sinä voit tietää, että tulee olemaan rusketusrikas kesä?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29942825:Tämä tulee kyllä olemaan hyvin rusketusrikas kesä. Varsinkin poika 4v on ruskettunut tosi kauniisti ja tasaisesti. Tytöllä 6v myös nätti rusketus. Ihana mennä ensi viikolla valmistujaisjuhliin kun kauniit hipiät koko perheellä