Voi hitto että hävetti täs yks päivä.

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Tulin saunasta tavalliseen tapaan nakuna, pyyhkeellä vielä hiuksia kuivaten. Pääsin ovesta tohon käytävään ja hetken päästä tajusin jotta miehen veli istuu sohvalla.
Vikkelästi peruuttelin takas kylppäriin. Miehen veljen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen :LOL:. Sellasella kivettyneellä katseella vahtas telkkariin päin. Raukka järkyttyi varmaan loppuelämäkseen.

Joo o
Mä olin kerran tiskaamassa pelkät stringit jalassa kun kaksi huoltomiestä paukkas ovesta sisään. -_- hävettää vieläkin vaikka aikaa tosta on melkeen 10 vuotta. Sulla vielä pahempi tilanne, koska kyseessä tuttu henkilö. :D

Teininä kaverilla ollessa niitten faija tuli alasti alakertaan mis mä venailin kaveria...sain elinikäiset traumat :D no ei vaiteskaan..Niitten faija säikähti varmaan muakin enemmän ja loikki sanomatta mitään takas yläkertaan :) huvittava tilanne ja vieläkin muistan.

vieras..
Meillä mies nukkuu alasti ja yöllä jos käy vessassa tai juomassa niin kurkkaa vaan kamarin ovesta näkyykö ketään. Joku kerta vielä joku lasten kavereista saa traumoja. Ihan idioottia olettaa et jos vessaan mennessä ei oo ketään hereillä et sieltä tullessakin on sama tilanne. En tiedä miksei laita aluhousuja tai vedä saunatakkia päälle.

vierass
Päätin olla häpeämättä, koska naapuri rakensi takapihamme edustalle huvimajan ja siitä on tullut nyt sen perheen sekä heidän laajan tuttavaverkostonsa tapaamispaikka kesän ajaksi. Huvimajasta näkee suoraan meidän makkariin ja kylppäriin. En suostu muuttamaan tapojani ja piilottelemaan itseäni, joten pompin alasta kotonani ihan miten lystään. Kovasti ne koettavat kääntää päätään., en ole mikään kaunis näky, joten siinäpä tukehtukoot makkaroihinsa.

kdkdk
Päätin olla häpeämättä, koska naapuri rakensi takapihamme edustalle huvimajan ja siitä on tullut nyt sen perheen sekä heidän laajan tuttavaverkostonsa tapaamispaikka kesän ajaksi. Huvimajasta näkee suoraan meidän makkariin ja kylppäriin. En suostu muuttamaan tapojani ja piilottelemaan itseäni, joten pompin alasta kotonani ihan miten lystään. Kovasti ne koettavat kääntää päätään., en ole mikään kaunis näky, joten siinäpä tukehtukoot makkaroihinsa.
oikein! xD "Minähän en verhoja eteen vedä!"

"piip"
Viime kesänä olin yhtenä viikonloppuaamuna alasti keittiössä vettä hakemassa kun terassinoveen koputettiin. Naapurin mieshän se siellä näytti olevan. Keittiöstä ei pääse pois kulkematta kyseisen oven ohi. Heitin hiljaisen toiveen, ettei kokeile kahvaa, koska ovi ei ollut lukossa ja samalla pohdin mahdunko esim. kattikaappiin. Onneksi mieheni oli myös kotona, joten huikkasin hälle, että X on ovella, tuutko avaamaan ja LAITA JOTAIN VAATETTA PÄÄLLES. :D

Naapuri sai lainattua jonku työkalun ja mun ei tarttenut sovitella itseäni keittiöpyyhkeen tai kattilakaapin sisälle. Naapurin rouva sai hyvät naurut kun hälle jälkikäteen kerroin, ja totesi, ettei ukkonsa ollut ainakaan tunnustanut tirkistelleensä alastonta naapuriaan.

"huoh"
Kaveri kertoi, että sitä ärsytti naapurien tuijotus, niin se veti helikopteria keittiössä. Loppui se vahtaamine, thihi! :D

• Tykkää
Reactions: smoky
"ELLU"

Päivän paras :D

Niiskuneito
Nolous on varmasti molemminpuolista, jos yllättää jonkun tutun väärässä tilanteessa tai väärissä pukeissa (tai ilman pukeita). Itselläni kävi muutama vuosi työpaikalla seuraavaa. Meillä on yhdellä käytävällä sellainen henkilökunnalla unisex-vessa. Kerran vessan oven avatessani siellä oli pomoni (miespuolinen) suorittamassa luonnollista tyhjennystä. Katseemme kohtaisivat, löin oven kiinni, juoksin työhuoneeseeni ja pysyttelin kaukana kaikista yleisistä tiloista loppuviikon. Luonnollinen toimenpidehän siinä oli kyseessä ja joskushan vessan ovet jäävät lukitsematta kiireessä. Silti edelleen kuulostelen hetken oven takana ennenkuin uskallan ko. vessaan mennä:)

Minä olen teininä lukinnu itseni ja poikakaverini ulos taloyhtiön saunan vilvoittelu alueelle. Pyyhe päällä piti kiivetä 2m korkea aita (pyyhe tippui tässä vaiheessa), juosta talojen läpi ja autotien vierestä, että pääsin kotiin.
Ja koska kerta tätä nöyryytystä ei minulle riittänyt niin tein sen toistamiseenkin.

Niiskuneito
Ja jos nyt tässä oikein avaudutaan noloista tilanteista. Ala-asteella oli koululiikunnassa uintia: reippaana tyttönä juoksin suihkusta eevan asussa altaaseen, joka oli täynnä meidän luokan poikia. Voi mikä tuuhea häpeä. Vaikka tapahtuneesta on jo yli neljännesvuosisata takana, niin vieläkin asiaa muistellessä korvia kuumottaa:)

Yhteistyössä