Mitä lasissa/mukissa/tuopissa?

• Viestiketjun aloittaja Cheers!
  • Ensimmäinen viesti
nohh
:D elä kehtaa... Ne ei oo ihmisten juomaa muutenkaan niin että vielä metritolkulla!! Kyllä myö nykyään otetaan kerralla kahdet, joskus jos jonoja niin kolmet. Viimeks kun olin tilaamassa yhden mustikkashotin niin tää baarimikko päättikin maksatuttaa mulle minttuviinaa ja salmaria, no siinä vaiheessa iltaa ei enää maistunut niin kaveri otti ne omiensa kahden shotin lisäksi :O Ei elämä miten känniin se meni, tietysti :/ Ois tehnyt mieli mennä kuristaa se baarimikko et mikä vastuu heillä on?! Asiakas pyytää yhtä shottia niin silloin ei aleta flirttailee ja tyrkyttää toisille enempää! Sit kun tultiin seuraavana päivänä uudestaan niin se vittuili kaverille et "oliko tänään krapula?" :x
Baariin ei kannata lähteä ollenkaan, jos ei osaa huolehtia itsestään ja juomisistaan.

Lasissa vettä. Kohta, kun saan pizzat grilliin, avataan punaviini. Jälkkäriksi dippaillaan mansikoita suklaaseen, ja sitä varten on varmaan pakko korkata samppanja.

Baariin ei kannata lähteä ollenkaan, jos ei osaa huolehtia itsestään ja juomisistaan.

Lasissa vettä. Kohta, kun saan pizzat grilliin, avataan punaviini. Jälkkäriksi dippaillaan mansikoita suklaaseen, ja sitä varten on varmaan pakko korkata samppanja.
Anteeksi vain, mutta osaatko sä lukea? Mä tilasin mustikkashotin ja tämä baarimikko antoi minttuviinan ja salmarin ja mulla ei tosiaan mieli tehnyt niitä, joten kaverini kippasi sen kurkusta alas. Ja luonnollisesti sellainen parikymppinen tyttö tulee humalaan yhteensä neljästä peräkkäisesti shotista, jos ymmärrät ;) Jos mun kaveri ois saanut alkoholimyrkytyksen tms niin se ois joutunut aika kivaan vastuuseen. Asiakkaan asemaa ei saa käyttää hyväkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29940454:
Antoi vai myi? :confused:
Niin siis myi sellainen naurettava virne kasvoillaan, yleensä noi baarimikot on aika söpöjä mutta tuo oli sellainen vanha patu. Kerrankin nään sen vielä pakottavan tyttöjä juomaan niin asia lähtee eteenpäin. Se mun kaveri on vielä mua nuorempi joten katon todellakin sen perään kun kanaemo :mad:

Niin siis myi sellainen naurettava virne kasvoillaan, yleensä noi baarimikot on aika söpöjä mutta tuo oli sellainen vanha patu. Kerrankin nään sen vielä pakottavan tyttöjä juomaan niin asia lähtee eteenpäin. Se mun kaveri on vielä mua nuorempi joten katon todellakin sen perään kun kanaemo :mad:
Aika outoa...en mä maksaisi mitään mitä en oo tilannut, enkä ottaisi vastan jos en haluaisi

• Tykkää
Reactions: *hubba* ja Puuhippa
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29940494:
Aika outoa...en mä maksaisi mitään mitä en oo tilannut, enkä ottaisi vastan jos en haluaisi
No en viittinyt nolata sitä suoraan sanottuna, mut ens kerralla sanon jos vielä tekee noin. Yleensä baarimikot on hyvin tunnollisia ja suloisia jätkiä :)

Kerran baarissa mulle ja kaverille myytiin GT:t ja parikyt salmaria vaikka meillä oli jo hyvät pohjat ja kyyppari ties että ollaan jalan liikenteessä, onneks meistä ei kumpikaan kuollut esim nestehukkaan tuona kesäisenä yönä espoon keskuksen raitilla, samana iltana tuli kerrotu Kristia Meurmanille mitä mieltä olen wannaberokkarirunoilijavasurihipeistä...En pidä vieläkään

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940533:
Kerran baarissa mulle ja kaverille myytiin GT:t ja parikyt salmaria vaikka meillä oli jo hyvät pohjat ja kyyppari ties että ollaan jalan liikenteessä, onneks meistä ei kumpikaan kuollut esim nestehukkaan tuona kesäisenä yönä espoon keskuksen raitilla, samana iltana tuli kerrotu Kristia Meurmanille mitä mieltä olen wannaberokkarirunoilijavasurihipeistä...En pidä vieläkään
veittekö asian eteenpäin? :attn:

"jaa-a"
Anteeksi vain, mutta osaatko sä lukea? Mä tilasin mustikkashotin ja tämä baarimikko antoi minttuviinan ja salmarin ja mulla ei tosiaan mieli tehnyt niitä, joten kaverini kippasi sen kurkusta alas. Ja luonnollisesti sellainen parikymppinen tyttö tulee humalaan yhteensä neljästä peräkkäisesti shotista, jos ymmärrät ;) Jos mun kaveri ois saanut alkoholimyrkytyksen tms niin se ois joutunut aika kivaan vastuuseen. Asiakkaan asemaa ei saa käyttää hyväkseen.
Miksi ihmeessä sä ostit ne? Eihän sua voida pakottaa ostamaan niitä, jos et kerran niitä tilannut.

[QUOTE="jaa-a";29940602]Miksi ihmeessä sä ostit ne? Eihän sua voida pakottaa ostamaan niitä, jos et kerran niitä tilannut.[/QUOTE]

No koska en iljennyt alkaa toistamaan että "hei se oli mustikkashotti, kuuroko olet??" mutta ois kannattanut erityisesti sen takia ettei se idiootti toisia naruta tuolla lailla. Mä olen jo 22v. ja tiedän rajani mutta tuossa baarissa käy tosi nuoria, joiden ei todellakaan tarvitse tietää ja sitä ei saa käyttää hyväksi.

Spencer Hastings
Keikuin just ensimmäiseltä jokilaivakokemukseltani takas :D Kyllä siellä vaan on ihan eri luonnon lait kun "perusbaareissa". Vettä kuitenkin tässä ettei pääse kuivumaan, kohta saunaan.

Yhteistyössä