Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
iu
Mikään ei ole niin kiihoittava näky kuin oma-aloitteisesti imuroiva tai tiskaava mies. Kun tuo ukko ottaa imurin käteen ja alkaa raataa, sitä tekis mieli mennä puristelemaan peffasta - ja toisinaan menenkin. :)

(Vinkiksi vaan teille reppanoille, jotka luulette herättävänne rättiväsyneen naisen halut tuikkaamalla kouran haaruksiin ja esittelemällä kaluanne: Paljon tehokkaampaa on osallistua teidän YHTEISEN perheen YHTEISIIN askareisiin: silloin toinen ei tunne itseänsä pelkäksi hyväksikäytetyksi piiaksi vaan jaksaa ja haluaa käyttää energiaansa myös YHTEISEEN kivaan. Nyt ruikuttajat reippaasti kokeilemaan! :) )
 
Olen lukenut nyt vain tämän 11 sivun viestit ja täytyy sanoa omasta puolesta, että katsokaa naiset peiliin.

Jos te olette kotiäitejä, niin teidän täytyy ymmärtää että miehenne painaa työelämässä rankkaa ja stressaavaa työtä jonka jälkeen ei tietenkään jaksa samalla tavalla osallistua siivoukseen/ruoanlaittoon/lasten hoitoon! Se on kumma kun jotkut kotiäidit ei tajua miten se "vaihde" ei vaihdu automaattisesti työstä pois, vaan ne ajatukset usein seuraa kotiin ja et sä JAKSA heti alkaa suorittamaan lisää velvollisuuksia kun pääset vapaalle. Se joka tekee töitä, niin on todellakin ansainnut kotona levätä. Piste.
 
Kippis sille
(Vinkiksi vaan teille reppanoille, jotka luulette herättävänne rättiväsyneen naisen halut tuikkaamalla kouran haaruksiin ja esittelemällä kaluanne: Paljon tehokkaampaa on osallistua teidän YHTEISEN perheen YHTEISIIN askareisiin
Juuri näin! Mikään ei ole etovampaa kuin se että mies tulee kourimaan ja kuvittelee tuon olevan jotenkin kiihottavaa ja seksikästä. Tuollaisesta menee ne vähätkin halut ukkoa kohtaa.
 
Pokkus
[QUOTE="yllättynyt";29933620]Oho! Enpä olis uskonut... Miten tämä voi olla näin?[/QUOTE]

Koska tiskaava, siivoava ja lapsia hoitava mies ei ole oikeasti seksikäs, vaan naisen alle alistettu rääpäle. Ajatellan vaikkapa turkkilaisia miehiä, he eivät osallistu perhe-elämään ja nainen tekee lähes kaikki kotityöt. Tällöin nainen kokee miehen vahvaksi ja seksikkääksi. Ja koska nainen haluaa sitoa tätä "vapaata macho-sielua", on hänen pakko panostaa myös seksielämään. Tämän takia tälläkin palstalla hehkutetut turkkilaiset miehet ovat naisten mielestä seksikkäitä.
 
"yllättynyt"
Tutkimus ei kerro, kumman aloitteesta seksiä on vähemmän. Ehkäpä ne MIEHET eivät enää jaksa olla niin aktiivisia, kun energia menee kotihommiin? :)
Eikös tuo ole aivan toissijaista, että kumman aloitteesta sitä seksiä on vähemmän. Sitä vaan on vähemmän, olipa syy mikä tahansa. Eli se täällä ehdotettu keino, että enemmän seksiä haluavien miesten pitäisi tehdä enemmän kotitöitä, ei selvästikään toimi.
 
iu
Olen lukenut nyt vain tämän 11 sivun viestit ja täytyy sanoa omasta puolesta, että katsokaa naiset peiliin.

Jos te olette kotiäitejä, niin teidän täytyy ymmärtää että miehenne painaa työelämässä rankkaa ja stressaavaa työtä jonka jälkeen ei tietenkään jaksa samalla tavalla osallistua siivoukseen/ruoanlaittoon/lasten hoitoon! Se on kumma kun jotkut kotiäidit ei tajua miten se "vaihde" ei vaihdu automaattisesti työstä pois, vaan ne ajatukset usein seuraa kotiin ja et sä JAKSA heti alkaa suorittamaan lisää velvollisuuksia kun pääset vapaalle. Se joka tekee töitä, niin on todellakin ansainnut kotona levätä. Piste.
Mies tekee 8 h / pv duunia (huom: kaikilla ei ole sikaraskas duuni), ja voi loppuajan ottaa rennosti ja viettää omaa aikaa. Nainen tekee töitä abaut 16 h /pv ja ehtii sen lisäksi ehkä vähän nukkua, jos hyvin käy. Jos lapset valvottavat niin ei sitten sitäkään. Fair enough?

Hanki HG ensin se mies ja lapset ja tule sitten uudestaan pätemään.
 
iu
[QUOTE="yllättynyt";29933649]Eikös tuo ole aivan toissijaista, että kumman aloitteesta sitä seksiä on vähemmän. Sitä vaan on vähemmän, olipa syy mikä tahansa. Eli se täällä ehdotettu keino, että enemmän seksiä haluavien miesten pitäisi tehdä enemmän kotitöitä, ei selvästikään toimi.[/QUOTE]
Auttaa se siihen, että mies saa TARPEEKSI seksiä. Jos ei jaksa enempää, niin ymmärtääpähän tuo ainakin ehkä vähän paremmin sitä vaimoaan. Ja seksi lienee parempaa kuin silloin, kun sitä repii väkisin irti rättiväsyneestä lahnasta.
 
"näin meillä"
Auttaa se siihen, että mies saa TARPEEKSI seksiä. Jos ei jaksa enempää, niin ymmärtääpähän tuo ainakin ehkä vähän paremmin sitä vaimoaan. Ja seksi lienee parempaa kuin silloin, kun sitä repii väkisin irti rättiväsyneestä lahnasta.
Siis ketä kotitöiden tekeminen rasittaa? Ihan oikeasti? En keksi tässä meidän taloudessamme yhtään oikeasti raskasta kotiyötä. Lumityöt ja auton renkaiden vaihto ovat raskaimmat mitä keksin, eivätkä nekää kovin raskaita ole. Ja sitä paitsi mieheni vieläpä hoitaa ne. :)

Itse saan kotitöihin menemään ehkä keskimäärin tunnin verran päivässä. Jonain päivinä ainoa kotityö voi olla astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys, mutta jonain toisena päivänä voi siivoamiseen mennä kolmekin tuntia-
 
ykkeli
Rättiväsynyt lahna ja rättiväsynyt ameeba, olisi hauska nähdä minkänäköstä touhu mahtaa olla. Varmaan tuollaista seksiä suurin osa täällä pyörivistä palstalaisista harrastaa. Seksi on ilmeisesti sellaista, että mies tulee pötköttelemään naisen päälle kunnes nukahtaa.
 
ykkeli
[QUOTE="näin meillä";29933694]Siis ketä kotitöiden tekeminen rasittaa? Ihan oikeasti? En keksi tässä meidän taloudessamme yhtään oikeasti raskasta kotiyötä. Lumityöt ja auton renkaiden vaihto ovat raskaimmat mitä keksin, eivätkä nekää kovin raskaita ole. Ja sitä paitsi mieheni vieläpä hoitaa ne. :)

Itse saan kotitöihin menemään ehkä keskimäärin tunnin verran päivässä. Jonain päivinä ainoa kotityö voi olla astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys, mutta jonain toisena päivänä voi siivoamiseen mennä kolmekin tuntia-[/QUOTE]

No näinhän se on, mutta antaa tän marttyyrin nyt riehua. Huvittavahan tuota meuhkaamista on katella.
 
Kotiapulais-miestä on varmaan kahta variaatiota: "liian" vässykkää ja "sopivasti" vässykkää. Kenties iso osa niin käyttäytyvistä miehistä on liian "pehmeitä" yleisesti naisille (poikkeusten vahvistaessa säännön).

Kannatan itse miehen kotitöitä, mutten tavallaan överinä.
 
Niin teen
Nainen tekee 16h töitä???! :D No jopas pistit :D Missä taloudessa noin kovasti riittää kotitöitä?
No mä hoidan ensin lapset hoitoon, siinä menee tunti. Sitten menen töihin, johon menee matkoineen 9-10 h. Tämän jälkeen hoidan kotityöt ja lapset. Yleensä homma on valmis noin klo 22 ja tämän jälkeen menen itse nukkumaan. Käytännössä arkipäivinä joko nukun tai olen sidoksissa johonkin työhön, joko töissä tai kotona. Ei piisaa edes 16 h!!
 
9MM
Kotiapulais-miestä on varmaan kahta variaatiota: "liian" vässykkää ja "sopivasti" vässykkää. Kenties iso osa niin käyttäytyvistä miehistä on liian "pehmeitä" yleisesti naisille (poikkeusten vahvistaessa säännön).

Kannatan itse miehen kotitöitä, mutten tavallaan överinä.
Mutta se opettaminen on se pääsääntöinen juttu näin minulle miehenä. Hengen lujuus. noh enenmmän kerroin niistä jo tuolla näkäril.

ja totta kyllä se meilläkin on niin että nainen tekees sen syvä siivouksen.

mut kyl mä jeesaan kaikessa että ei liikaa kuormitu kun tiedän mitä kuormittuminen tarkoittaa en halua toisellekaan sitä.

ja joo oma mieli pitää aina olla.

kyse lähinnä auttamisesta.
 
ihmettelen vaan
No mä hoidan ensin lapset hoitoon, siinä menee tunti. Sitten menen töihin, johon menee matkoineen 9-10 h. Tämän jälkeen hoidan kotityöt ja lapset. Yleensä homma on valmis noin klo 22 ja tämän jälkeen menen itse nukkumaan. Käytännössä arkipäivinä joko nukun tai olen sidoksissa johonkin työhön, joko töissä tai kotona. Ei piisaa edes 16 h!!
Mitä teet ihan konkreettisesti tuon töistä paluun ja klo 22 välisen ajan? Teet ruokaa enkä tunnin verran? Täytät ja tyhjennät pyykki- ja astianpesukonetta yhteensä ehkä 15 minuutin ajan? Mitä ihmettä sinä puuhaat tuon loppuajan? Ja siis _joka ikinen arkipäivä_? :O
 
En pysty taas lainaa, mutta….


Oma vikasi jos olet muuttanut liian kaus työpaikastasi :) Mä asun tosi lähellä sekä työpaikkaa että koulua, ja jos myöhästyn bussista niin pääsen juoksujalan suht ajoissa paikan päälle.
Lapsia hoitaa ne päiväkodin hoitajat ja eivät he enää tarhapäivän jälkeen tarvitse kun ruoan, pikkukakkosen, suihkun, iltasadun ja isommat ehkä harrastuksia. Myös omaa leikkiä lapsen on hyvä oppia, ettei aikusen tarvitse kokoajan olla lapsen kanssa ja lapsi oppii käyttämään mielikuvitustaan ja luovuuttaan.
 
ykkeli
On se vaan kumma kuinka sitä aikaa riittää kuitenkin naamakirjassa tai täällä roikkumiseen. Kaikki höpö höpö sarjatkin on katsottu, muista harrastuksista nyt puhumattakaan.

Mutta uskotaan, nainen on jatkuvassa liikkeessä 24 tuntia päivässä, hyvä jos kerkiää paskalla käymään.
 

Yhteistyössä