Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?

• Viestiketjun aloittaja Janna.
  • Ensimmäinen viesti
viieras
Piirteiltäni ja kropaltani olen keskivertoa kauniimpi, mutta koska en laittaudu/meikkaa, ja pukeudun tavisvaatteisiin, niin kauneuden huomaa vain uimahallissa (jossa kaikki on vähän niinkuin samalla viivalla tuon laittautumisen kanssa) :D

minnee
Jos tässä sais vaikka kuvan viitteeksi, että miltä keskivertokaunis ihminen näyttää. Ihmisillä on niin erilaisia mielikuvia siitä, millainen on keskivertoa kauniimpi ja millainen rumempi.

Olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni (ainakin suurimman osan kuukautta...;) ) en välitä vertailla itseäni muihin. Tai muitakaan ihmisiäå keskenään. Joskus huomaan jonkun mielestäni erityisen kauniin, tai mielenkiintoisen ihmisen, mutta siihen se jää. EN mieti, että onko toi nyt mua kauniimpi, rumempi vai samalla viivalla....

Username
Mä olen sitä miältä, että naiset yleensäkin mitä kadulla näkee ovat hyvinkin kauniita.
Eivät vaan varmaan tiädä sitä.

Kaikki ulkonäköseikat ovat riippuvaisia kokonaisuudesta.

minnee
Olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni (ainakin suurimman osan kuukautta...;) ) en välitä vertailla itseäni muihin. Tai muitakaan ihmisiäå keskenään. Joskus huomaan jonkun mielestäni erityisen kauniin, tai mielenkiintoisen ihmisen, mutta siihen se jää. EN mieti, että onko toi nyt mua kauniimpi, rumempi vai samalla viivalla....
Tää on tosi fiksusti todettu. Mikä ettei saisi pitää itseään kauniina ja olla vertailematta itseään muihin tai johonkin "keskivertoideaaliin"? Tai sitten olla vertailematta toisia keskenään. Se kauneus kun saa niin monia muotoja, ja niistä kaikista voi nauttia.

"Jenis"
Pidän, ja olenkin ;) Ikäiseni naiset ovat monesti ylipainoisia eivätkä harrasta elämästä iloitsemista. Leikkikentällä tulee vastaan jopa tuulipuvunhousut + korkkarit-yhdistelmää, mihin nuorempana nämäkään tantat tuskin olisivat sortuneet... jos siellä jossain arjen alla kauneutta on, niin huolellisesti sen onnistuvat piilottamaan.

natusan
Riippuu kyllä ihan "otannasta"; jos vertaan maailman malleihin, tai vaihtoehtoisesti "laihduta itsesi ihanaksi", niin se vähän riippuu ja roikkuukin..Hmh.. Jos omaan ikäluokkaani ja esim.samanikäisiin työkavereihin, niin ehkä tai sitten en. Jos olisin nuori nyt, ja sen näköinen/kokoinen kuin silloin joskus olin, niin harmittaa aikasta paljon, etten tajunnut kuinka kivannäköinen/hyväkroppainen silloin olin. Mutta juu, en pidä itseäni edes kauniina, paitsi jos joku mut laittas silleen uuteen uskoon; tekis hiuksille sen, mitä kantsis, nyppis kulmakarvat ja meikkais kivasti, niin uskoisin olevani keskivertoa kauniimpi(ikäni huomioiden)..

Yhteistyössä