Sama suomeksi kiitos.Eikös aika monella naikkospoliittisella nartulla ole ulkonäköönsä liittyen liikaa vaatimuksia, vaikka alkuasetelma olisi jo valmiiksi unelmatilanne monelle?
Nyt en ymmärrä, että miten aiempaa kommenttia pysty käsittämään?Alkuperäinen kirjoittaja ettämitä;29929505:Sama suomeksi kiitos.
Mikä on naikkospoliittinen narttu?Nyt en ymmärrä, että miten aiempaa kommenttia pysty käsittämään?
User error?
Tää on tosi fiksusti todettu. Mikä ettei saisi pitää itseään kauniina ja olla vertailematta itseään muihin tai johonkin "keskivertoideaaliin"? Tai sitten olla vertailematta toisia keskenään. Se kauneus kun saa niin monia muotoja, ja niistä kaikista voi nauttia.Olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni (ainakin suurimman osan kuukautta... ) en välitä vertailla itseäni muihin. Tai muitakaan ihmisiäå keskenään. Joskus huomaan jonkun mielestäni erityisen kauniin, tai mielenkiintoisen ihmisen, mutta siihen se jää. EN mieti, että onko toi nyt mua kauniimpi, rumempi vai samalla viivalla....
Ihana naisihminen.Alkuperäinen kirjoittaja ettämitä;29929545:Mikä on naikkospoliittinen narttu?
Mulla ihon rasvaisuus estää rypyt. En minäkään näytä ikäiseltäni. Niin ja perintötekijät vaikuttaa.Olen tavispulla, mut en vanhene ni kuin osa ikäisistäni naisista (30v). Varman poskien pyöreys estää rypistymisen