The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltapäiviä tänne.:)

Olipas herran tähären upeita vähän vanhempia prima ballerinoja esityksessä, huhhuh!
Ja todella hienoa luovaa tanssia!!! Ihan nous karvat pystyyn ja monttu aukes.

Voi kun meidän tyttö rakastaa esiintymistä niin kovin. Lähes tuhatpäinen yleisö ja tyttö ei ollut moksiskaan, oikein eläytyi näytökseen. Itkuhan siinä äitille tuli, vierustoveri katseli empaattisena myöskin tippa linssissä.:D

Mulle valkeni vasta tuossa muutama aika sitten, että tyttö on aloittanut tanssin opinnot tämän kauden alussa.:D
Tämän ikäisille jakoivat jo todistuksen jossa on suoritettuja opintoviikkoja.:O
Jos innostusta riittää ja jatkaa harrastustaan niin on sitten ylimääräinen titteli (tanssija) takataskussa! Tai tiiä vaikka alkais tanssijaks.
Kolme vuotiaasta on tanssinut, mutta se oli viis vuotiaaks asti tanssiin valmistavaa tanssileikkiä.

JESH! Kohta alkaa matsi!!! Voi hitto kun jännittää. Onneks lapset kirmaa pihalla niin ei tartte kaivaa peltoreita kaapista. Me ei äänissä säästellä!:D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Bitch
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
IhQ
Voi jumalauta noita lapsia. Pihalla ovat viettäneet suurimman osan päivää, sitten tuossa tunti sitten tulivat ottamaan leipää, lähtivät leipäpalasten kanssa ulos vaikka kielsin (arvasin mitä siitä tulee) ja kohta sitten esikoinen tuli sisälle, meni suoraan keittiöön ja alkoi laittamaan uusia leipäpalasia.
Kysyin että mitäs nyt, vieläkö jäi nälkä niin tyttö sanoi että on viemässä kavereillekin, oli oikeen tilaukset että mitä leivän päälle laitetaan. :mad:

Sanoin että ei varmana vie, kun lapset voi jokainen käydä omastakin kotoa eväitä/syötävää ulos. Annoin ottaa kaksi palasta, tytölle itelleen ja siskolle vaan kohta tulee tää sisko ja pyytää myös leipää, sen aiemman oli joku noiden kaveri ottanut..
 
kahvikirahvi
Kyläilemästä selvitty ja oli kivaa, nyt iltaruokaa nassuun ja kylpytouhujen jälkeen pääsee ipana kylpemään ja nukkumaan.
Ihanan lämmin päivä, hitto kun täällä sisällä köllötellessä ei yhtään tajunnu että ulkona on oikeesti lämmin niin lähettiin vähän turhan reilusti pukeutuneina matkaan, mutta onni kävi kun kaveri palautti heillä ulkomaanreissulla lainassa olleita kesävaatteita, niin sai puolikkaallekin sitten vaihdettua kesäsempää varustusta :)
 
Ai nii. Olen kotosalla, eli pääsin karkuun.

Jotenkin jäi semmottinen tunne, et isäukon rouva rupes tykkäämään minusta? Ei siis sillai vaan ihan vaan sillai. Minä en häntä tunne vaik ny onkin kymmenisen vuotta ollu naimisissa isäukon kans. Ei olla just oltu tekemisissä.

Mut jummartaakseni hän hirveesti tykkäs siitä, ko sanoin isäukolle, et jos tolle katolle tarttee jotain tehdä, niin sit tehdään jotain oikeeta, koska mä en katolle kiipeä leikkimään. Mulla on korkean paikan kammo ja katto on mulle ihan vihoviimeinen paikka.

Vaatii myös hirveesti isäukolta milloin poika sanoo, et tää tehdään näin ja tommoinen jälki ei kelpaa. Arvatkaa hävettääkö mua. :ashamed:
 
Ai nii. Olen kotosalla, eli pääsin karkuun.

Jotenkin jäi semmottinen tunne, et isäukon rouva rupes tykkäämään minusta? Ei siis sillai vaan ihan vaan sillai. Minä en häntä tunne vaik ny onkin kymmenisen vuotta ollu naimisissa isäukon kans. Ei olla just oltu tekemisissä.

Mut jummartaakseni hän hirveesti tykkäs siitä, ko sanoin isäukolle, et jos tolle katolle tarttee jotain tehdä, niin sit tehdään jotain oikeeta, koska mä en katolle kiipeä leikkimään. Mulla on korkean paikan kammo ja katto on mulle ihan vihoviimeinen paikka.

Vaatii myös hirveesti isäukolta milloin poika sanoo, et tää tehdään näin ja tommoinen jälki ei kelpaa. Arvatkaa hävettääkö mua. :ashamed:
Ei hävetä? enempi hävettäs jos oisit jättänyt sutta jälkeesi
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä