Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

• Viestiketjun aloittaja Vauvastasi kyse
  • Ensimmäinen viesti
"joku"
Meilla auttoi erittain pahaan refluksiin prepulsid, losec ja maitoon laitettiin nutilista etta olisi paksumpaa ja pysyisi paremmin vatsassa. Meidan lapsella oli ger perainen refluksi eli ei ollut millekaan allerginen. Itse suosittelen lastenklinikkaa koska siella on minun kokemukseni mukaan parhaimmat laakarit ja heita oikeasti kiinnostaa etsia se oikea syy lapsen huonoon oloon.

iu
Verkkokalvoni myrkyttyivät. :(

Tällaisia kommentteja kuin tässä ketjussa on ollut ei oikein voi millään selittää tai käsittää. Mitä ihmettä liikkuu noiden joidenkin "ihmisten" päässä? Miten sairas pitää mieletään olla, että tulee haukkumaan tällaiseen ketjuun ja tällaisesta aiheesta?

Melkein tekis mieli alkaa olla samaa mieltä mies1:n kanssa suomalaisten naisten (?) viestinnästä... Mutta koska uskon, että noiden takana on yksi ja sama sairas tyyppi, niin en ehkä sit kuitenkaan.

Paljon tsemppiä Pinille! :hug:

"jjjj"
Juuri tällaiset threadit vahvistavat mun käsitystä siitä, että miespuoliset kaverit ovat usein parempia kuin naiset. Harmittavan isolla osalla naisista on järjetön määrä myrkkyä sisällä. Jatkuvaa kilpailua ja nokkimista, ikinä ei voi olla aidosti empaattinen vaan aina odotetaan hetkeä, jolloin voi vetää edes pikkaisen mattoa toisen alta. Siinä missä naisten kanssa kaveeraamisessa on jatkuvasti pelättävä selkäänpuukotusta, miehet korkeintaan haluavat tuikata melaa mekkoon.

Hatunnosto kuitenkin kaikille avarasydämisille ja ihanille naisille, tiedän että teitäkin on vielä olemassa.

Buahhahhaa
Hei meilläkin oli huutava lapsi joka alkoi nukkumaan "kunnolla" 2,5-vuotiaana. Ja meilläkin oli vakuutus ja rahaa raijata lasta spesialistilta toiselle ja takaisin. No auttoiko, ei. Niin että "teillä on sentään mahdollisuus selvittää meillä sitä ei ollut" atyyppi: suksi kuuseen.

Tiedän hyvin sen turhautumisen tunteen kun mitään kunnon syytä saati parannusta huutoon ei löydy. Oltiin miehen kanssa eläviä kuolleita, mutta huumorilla päästiin yli tuosta vaiheesta ja nyt kun lapsi on vuoden ajan nukkunut lähes hyvin niin alamme olla fyysisesti ja psyykkisesti taas jokseenkin kunnossa. Jos jotain positiivista tuosta täytyy sanoa, niin parisuhde lujittui kyllä niin että saa olla melkoinen taifuuni jotta sitä hetkauttaa.

En ala kikkakolmosia Pinille viljelemään, kaikkenne todennäköisesti teette kuitenkin. Se kuitenkin on todettava että nyt jos koskaan sitä yhdenköydenvetämistä puolison kanssa, kyllä se siitä - väkisinkin. Tsemppiä!

Pin
Hei meilläkin oli huutava lapsi joka alkoi nukkumaan "kunnolla" 2,5-vuotiaana. Ja meilläkin oli vakuutus ja rahaa raijata lasta spesialistilta toiselle ja takaisin. No auttoiko, ei. Niin että "teillä on sentään mahdollisuus selvittää meillä sitä ei ollut" atyyppi: suksi kuuseen.

Tiedän hyvin sen turhautumisen tunteen kun mitään kunnon syytä saati parannusta huutoon ei löydy. Oltiin miehen kanssa eläviä kuolleita, mutta huumorilla päästiin yli tuosta vaiheesta ja nyt kun lapsi on vuoden ajan nukkunut lähes hyvin niin alamme olla fyysisesti ja psyykkisesti taas jokseenkin kunnossa. Jos jotain positiivista tuosta täytyy sanoa, niin parisuhde lujittui kyllä niin että saa olla melkoinen taifuuni jotta sitä hetkauttaa.

En ala kikkakolmosia Pinille viljelemään, kaikkenne todennäköisesti teette kuitenkin. Se kuitenkin on todettava että nyt jos koskaan sitä yhdenköydenvetämistä puolison kanssa, kyllä se siitä - väkisinkin. Tsemppiä!
Joo on tämä parisuhteen kannalta yksi koetus. Toistemme naamoja katellaan umpiväsyneinä ja kun on vielä tyyppi, jonka kanssa tulisi jakaa väsymyksestä itsekkäänä hommia.

Mutta olenkin huomannut kuinka hemmetin hyvä tiimi me ollaan. Vaikka välillä aiheuttaa kireyttä niin sitäkin enemmän tukeudutaan toisiimme ja "yllätellään" huomattavasti enemmän arjen pienillä iloilla toisiamme, että piristyttäisi kumpikin. Ja jos toinen on ihan poikki, toinen tulee heti ja korjaa tilanteen, vie lapset ulos hetkeksi ja keittelee kahvit jne. Jutellaan ja halataan runsaasti, saa itkeä ja mikä parasta saa haukkua lapset ja vaikka koko maailman suljetun oven takana puolisolleen ja päästää kaikki höyryt pihalle ilman mitään kauhistelua tai arvostelemista ja toinen ymmärtää kaikki ne tunteet. Meijän pitäis mennä uudestaan naimisiin! :D Mutta juu tietyllä tavalla heikentäen lujittaa, vai miten se sanotaan...

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Ciervo
[QUOTE="jjjj";29919401]Juuri tällaiset threadit vahvistavat mun käsitystä siitä, että miespuoliset kaverit ovat usein parempia kuin naiset. Harmittavan isolla osalla naisista on järjetön määrä myrkkyä sisällä. Jatkuvaa kilpailua ja nokkimista, ikinä ei voi olla aidosti empaattinen vaan aina odotetaan hetkeä, jolloin voi vetää edes pikkaisen mattoa toisen alta. Siinä missä naisten kanssa kaveeraamisessa on jatkuvasti pelättävä selkäänpuukotusta, miehet korkeintaan haluavat tuikata melaa mekkoon.

Hatunnosto kuitenkin kaikille avarasydämisille ja ihanille naisille, tiedän että teitäkin on vielä olemassa.[/QUOTE]

Eihän tässä Pinin kaverit ole häntä kiusanneet.
Noita avarasydämisiä ja ihania on koko ketju täynnä ja itseasiassa suurinosa ketjusta on tsemppaavia viestejä ja Pinin puolustelua.

Piti nyt huomauttaa, kun joku -taas kerran- näkee vain negatiivisen. :)

Ei tähän osaa muuta kuin toivottaa voimia. :hug: Meillä valvottiin myös ekat 2 vuotta. Herätyksiä oli 10-20 yössä. Vaikka meillä oli vakuutus ja yksityisellä rampattiin ei se asioita sen paremmaksi muuttanut. Refluksi oli meillä se pahin ongelma. Nyt poila on 4v. Hän on esikoinen. Nuo väsymyksen ajat ovat sen verran sumussa, että vieläkään en ole uskaltautunut toista lasta yrittämään.

Äläkä välitä ilkeilijöistä. :heart:

Pin
Ei tähän osaa muuta kuin toivottaa voimia. :hug: Meillä valvottiin myös ekat 2 vuotta. Herätyksiä oli 10-20 yössä. Vaikka meillä oli vakuutus ja yksityisellä rampattiin ei se asioita sen paremmaksi muuttanut. Refluksi oli meillä se pahin ongelma. Nyt poila on 4v. Hän on esikoinen. Nuo väsymyksen ajat ovat sen verran sumussa, että vieläkään en ole uskaltautunut toista lasta yrittämään.

Äläkä välitä ilkeilijöistä. :heart:
Joo olenkin sanonut, että jos tämä olisi ollut ensimmäinen, olisi varmaan jäänyt viimeiseksi. Mutta koska ensimmäinen oli taas superhelppo, en vieläkään ajattele vauva-ajan yleisesti olevan ihan kauheaa vaan ajattelen vain, että meillä kävi tosi huono tuuri tämän yhden kerran eikä käy enää ikinä uudestaan. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Glorinha
"mies1"
Mukavaa että muutkin näkevät palstan eriskummallisen viestinnän :) Itse en varmaan koskaan totu siihen, niin ikävä ja huonolla tavalla erilainen se on, etenkin kun viestijät ovat paitsi naisia, myös äitejä (!).

"sipsi"
Voimia kovasti tähän vaiheeseen pikkuisen kanssa :hug: Itsekin yli kaksi vuotta huonosti aikanaan nukkuneen lapsen kanssa tiedän, miten väsynyt sitä voi olla. Meillä tyttö sairasti paljon, ja sai yöllisiä huutokohtauksia monta kertaa yössä. Tiedän, että tässä' hetkessä tämä ei lohduta tippakaan, mutta kyllä tilanne muuttuu vielä. Univaikeuksista tulee heräämis/ herättämisongelmia kun aika kulkee. Voimia kovasti.

Ja sanoa täytyy, etten voi ymmärtää osaa kirjoittajista, vai lieneekö kyseessä vain yksi ihminen. Kammottavaa :( Kaikenlaisia sitä leipä vaan elättääkin...

katohan
[QUOTE="mies1";29919584]Mukavaa että muutkin näkevät palstan eriskummallisen viestinnän :) Itse en varmaan koskaan totu siihen, niin ikävä ja huonolla tavalla erilainen se on, etenkin kun viestijät ovat paitsi naisia, myös äitejä (!).[/QUOTE]

Häppis tuli itte toisella nikillään katumaan tätä aloittamaansa ilkeilyketjua...

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Pin
Ainiin ja jos joku kysyy tulevana äitinä minkälaista vauva-aika on, vastaan edelleen ihan vaistomaisesti, että ihanaa aikaa. :D En siis pidä tätä ollenkaan semmosena normaalina minkä voisi ottaa esimerkiksi kun kertoo mitä se on. :D Ehkä ihan hyvä vaan, turhaa järkyttää tulevia vanhempia kun se ei todennäköisesti kuitenkaan ole tällaista varsinkaan näin pitkään. :D

• Tykkää
Reactions: Ciervo
"vieras."
[QUOTE="mies1";29919584]Mukavaa että muutkin näkevät palstan eriskummallisen viestinnän :) Itse en varmaan koskaan totu siihen, niin ikävä ja huonolla tavalla erilainen se on, etenkin kun viestijät ovat paitsi naisia, myös äitejä (!).[/QUOTE]

Ikävää ja huonoa, kun 99% ketjun kirjoittajista on kannustavia? Okei..

Mutta eipä tehdä tästä ketjusta taas sinun omaa negatiivisuuden alttaria, niitä on jo muutenkin ihan liikaa.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
"mies1"
Häppis tuli itte toisella nikillään katumaan tätä aloittamaansa ilkeilyketjua...
Pin tuntuu kivalta naiselta enkä voisi ilkeillä hänelle miehenä, ja hän on nätti :) Tosin mun suosikki kokonaisuutena on ehkä Mamma91. Tosi kaunis nainen ja tosi hyväsydäminen lukemissani viesteissä :) Ihmeen vähän vastaavia täällä vaan aika "kipakkaa" ja vihaistakin keskustelua on paljon.

Mä yhä uskon että kun ihmisen on ihan oikeesti hyvä, onnellinen olla niin ei sitä huvita silloin olla pahantuulinen eikä loukkaava vaan just ton nimimerkin tapainen enemmän.

katohan
[QUOTE="mies1";29919638]Pin tuntuu kivalta naiselta enkä voisi ilkeillä hänelle miehenä, ja hän on nätti :) Tosin mun suosikki kokonaisuutena on ehkä Mamma91. Tosi kaunis nainen ja tosi hyväsydäminen lukemissani viesteissä :) Ihmeen vähän vastaavia täällä vaan aika "kipakkaa" ja vihaistakin keskustelua on paljon.

Mä yhä uskon että kun ihmisen on ihan oikeesti hyvä, onnellinen olla niin ei sitä huvita silloin olla pahantuulinen eikä loukkaava vaan just ton nimimerkin tapainen enemmän.[/QUOTE]

No ethän tolla nikilläsi mies1 ole ilkeillytkään. Etkä häppiksen nikilläkään, vaan ihan tuommoisena perusharmaana.

Kipeetä on juu ja sattuu. Jäi siitä eilisestä tai toissapäiväisestä huono mieli niin piti tulla ihan erikseen nälvimään.

ip-hakkeri
Häppäri ulkoisen ip:n vaihtaminen ei salaa koko ip:täsi toivottavasti tästälähin sen ymmmärrät, tunnistetiedoista voi edelleen sen tarkistaa ja epäilystä herättääkin kun yhtäkkiä ihmeelliset nimimerkit kommentoivat muka Kanadasta,Chigacosta ja Mcallenista, vaikka kaikki muut ovat ilkeilijöitä (tai sitä yhtä) lukuunottamatta Suomesta. Heti tekee mieli käydä kurkistamassa tunnistetiedot. :D Opettele edes vaihtamaan Suomen sisällä ip niin ei herätä heti uteliaisuutta käydä tarkistamassa eikä sitä vaivaa jaksa nähdäkään. Jäät nolosti kiinni usealla harmaalla nikillä kirjoittelusta.

"mies1"
No ethän tolla nikilläsi mies1 ole ilkeillytkään. Etkä häppiksen nikilläkään, vaan ihan tuommoisena perusharmaana.

Kipeetä on juu ja sattuu. Jäi siitä eilisestä tai toissapäiväisestä huono mieli niin piti tulla ihan erikseen nälvimään.
En oikeesti oo HG ;) En tiedä mistä puhut. Ja sehän haistatteli mulle tänään. No, miehenä olen aika pitkämielinen, naiset saakin vähän myrskytä, kuuluu heidän olemiseensa.

Mut kyl kannattaa solmia laadukkaita suhteita, se auttaa onnen tunteeseenkin. Ja oma hyvä olo tietenkin se ratkaisevin. Toivoisinkin että Mamma91-tyylin naisia saataisiin tänne enemmän, toki muitakin fiksuja on. Onhsn täällä välillä tosi mukaviakin viestejä, ei siinä. Lähinnä suuri edustus "pahoinvoivia" ja "rumasti" puhuvia yllättää.

Jumavita
[QUOTE="mies1";29919685]En oikeesti oo HG ;) En tiedä mistä puhut. Ja sehän haistatteli mulle tänään. No, miehenä olen aika pitkämielinen, naiset saakin vähän myrskytä, kuuluu heidän olemiseensa.

Mut kyl kannattaa solmia laadukkaita suhteita, se auttaa onnen tunteeseenkin. Ja oma hyvä olo tietenkin se ratkaisevin. Toivoisinkin että Mamma91-tyylin naisia saataisiin tänne enemmän, toki muitakin fiksuja on. Onhsn täällä välillä tosi mukaviakin viestejä, ei siinä. Lähinnä suuri edustus "pahoinvoivia" ja "rumasti" puhuvia yllättää.[/QUOTE]

Miten tää liittyy ketjuun? Mee ny hoitoon ton pakkomieltees kanssa tai alota ketju, jossa kerrot, millainen on täydellinen nainen (omasta mielestäsi). Sitä voi sitten lukea ne, joita kiinnostaa.

Yhteistyössä