Joo niillä on kamalasti kivoja biisejä, mitä sillon nuorena tuli soitettua enemmänkin, nyt vaan aina välillä, kun sille päälle sattuuhei pitkä aikaaa scooooteria diggaaan monista sen biiseist
Joo niillä on kamalasti kivoja biisejä, mitä sillon nuorena tuli soitettua enemmänkin, nyt vaan aina välillä, kun sille päälle sattuuhei pitkä aikaaa scooooteria diggaaan monista sen biiseist
oliks sil muuten enemmänkin noit mis toi alku tyttönen laulaa. aloin ettiin ku mikä sen biisi oli 98 fudis turnaukses ranskan muistakko?hei pitkä aikaaa scooooteria diggaaan monista sen biiseist
Eeeeeei kyllä mitään hajua, tosin ehkä selittyy sillä, että en välitä futiksesta, että olisin kisoja katsonutoliks sil muuten enemmänkin noit mis toi alku tyttönen laulaa. aloin ettiin ku mikä sen biisi oli 98 fudis turnaukses ranskan muistakko?
mäkin alaasteella olin ja sitä biisiä aloin metästään. en fudistaEeeeeei kyllä mitään hajua, tosin ehkä selittyy sillä, että en välitä futiksesta, että olisin kisoja katsonut
Ja mitä oon tuollon ollu.. Ala-asteella
Ei edes ystävämme google auta tässä asiassa, kumma kyllämäkin alaasteella olin ja sitä biisiä aloin metästään. en fudista
Ööö... En kyllä tosta Scooteria löytäny hyvällä tahdollakaan?[video=youtube;R6uvwFOTTV0]https://www.youtube.com/watch?v=R6uvwFOTTV0[/video]
kyllllllllllllllllllllllllllläääää? ?äääääääääääääääääää? ?äää viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiitjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat t''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''' löytyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
joo toi oli se tai tuli et jeees fiilis. kun mäkin muistelen viel sitä scooteria mut vähän saman tapaset äänet? ni ehkä se olikin se ääni mitä metästin : nyt tuleeee taaas sekavaa settiä..Ööö... En kyllä tosta Scooteria löytäny hyvällä tahdollakaan?
Keny arkana ja la rage vitun tykki[video=youtube;6hTWUFRUVNY]https://www.youtube.com/watch?v=6hTWUFRUVNY&list=WL&index=89[/video]
Jep, yks mun lemppareista.Keny arkana ja la rage vitun tykki
Okeijoo toi oli se tai tuli et jeees fiilis. kun mäkin muistelen viel sitä scooteria mut vähän saman tapaset äänet? ni ehkä se olikin se ääni mitä metästin : nyt tuleeee taaas sekavaa settiä..