mitäs ruutishani kiukkuilee?sano jo prkl muuta
mitäs ruutishani kiukkuilee?sano jo prkl muuta
sun ukkos tarvis vähän kurinpalautusta!no kelpaa kelpaa muttei aina viitsis itsekseen.. ukkokulta on kaiket illat poissa ja mä nukun jo kun hän tulee kotiin. Eri vuorokausirytmien haasteita..
Aina ei a) huvita b) jaksa c) ole.aina kelpaa!
kärvistelen puutheessa, mitä täyemmät pallit sitä kireämpi jousimitäs ruutishani kiukkuilee?
No näinkin kyllä mut jos vaan mahis niin aina sillon kelpaa.Aina ei a) huvita b) jaksa c) ole.
pitäskö sun laukaista se jousi...ihan itse.kärvistelen puutheessa, mitä täyemmät pallit sitä kireämpi jousi
Mut huomenna on jo perjantai.kärvistelen puutheessa, mitä täyemmät pallit sitä kireämpi jousi
Mitäkätä, ekkö sää vasta joku aika sitten täällä sanonu että joku raja sentäs. Ookko mieltäs muuttanu siitä rajastaNo näinkin kyllä mut jos vaan mahis niin aina sillon kelpaa.
Olen tullut tulokseen että aina kun mahdollisuus niin pitää ottaa sen mitä saa tosin mitään sekundaa en haluaMitäkätä, ekkö sää vasta joku aika sitten täällä sanonu että joku raja sentäs. Ookko mieltäs muuttanu siitä rajasta
panoperjantai;jihuu!!Mut huomenna on jo perjantai.
täällähän mä jo odotan nahkapuvussa ja ruoska kädessä mutta kun se perkele vaan reenaasun ukkos tarvis vähän kurinpalautusta!
toivotaan niinpanoperjantai;jihuu!!
heplosti, multa käy mikä vaanMiten vajaassa viikossa voi tulla jo niin puutteeseen että äksyilyttää
kyllä se onnistuu...musta ainakin tulee kiukkunen kun ampiainen jos ei saa,no eipä oo kukaan kuulemassa mun kiukkuiluaMiten vajaassa viikossa voi tulla jo niin puutteeseen että äksyilyttää
samiksii :heart:kyllä se onnistuu...musta ainakin tulee kiukkunen kun ampiainen jos ei saa,no eipä oo kukaan kuulemassa mun kiukkuilua
:kiss:samiksii :heart:
Onko siinä väittämässä esitetty aikamäärää kuinka kauan tarttis olla ilman ennenko alkaa pakottamaan, ja onko se vaan ilman pillua vai myös ilman oman käden oikeutta?jotkuhan väittää että miehillä pakottaa palleissa jos ei ole saanut aikoihin pillua mutta kyllä mää väitän että se on puhtaasti korvien välissä
emmuista mik on aika mutta oma kätönen ei autaOnko siinä väittämässä esitetty aikamäärää kuinka kauan tarttis olla ilman ennenko alkaa pakottamaan, ja onko se vaan ilman pillua vai myös ilman oman käden oikeutta?
musta toi oman käden kautta onneen on ihan perseestä. jos panettaa niin ei siinä omat kädet auta pitää olla vähintäänkin miehen käsi joka auttaa asiassa.emmuista mik on aika mutta oma kätönen ei auta
mikä todistaa sen että vaiva on korvien välissä
juuri näin, panetukseen auttaa vaan paneminenmusta toi oman käden kautta onneen on ihan perseestä. jos panettaa niin ei siinä omat kädet auta pitää olla vähintäänkin miehen käsi joka auttaa asiassa.