The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yyyyyh, mikä päivä. En ehtinyt syödä töissä ja yritin lähteä töistä ajoissa, että saisin syötyä mutta AINA joku alkaa romahtelemaan kun näkee että alan lipua kohti osaston ovea poispäin.. Sitten menin kauppaan jossa oli ihan mahoton jono. Kun pääsin hoitopaikan pihaan niin hoitaja ehdottaa pikaista VASU keskustelua. Joo, keskustellaan (teki mieli kysyä oisko leipää :D). Sitten se kesti ja kesti ja minun pikkunen on ottanut hirveesti takapakkia kaiken suhteen viimevuoteen.. :( Päästiin kotiin niin paistoin vaan grillimakkaraa ja söin ihteni paskaähkyyn. Vähän alkoi väsyttää. Onneksi on huomenna vapaapäivä :D
Ei ollut sitten sun päivä! Parempaa huomista :)

Mä olen niin väsynyt, että en jaksa edes laskuja maksaa. No pakko ne on tänää maksaa mutta nyt tekis vaan mieli pistää pitkäks ja sulkee hetkeks silmät mut ei voi kun nukahtaa.

Viikonloppuna pitäs kaivaa kesävaatteet esiin ja ruvaeta pesee niitä kun kerta näyttää ilmat lämpenevän toden teiolla.Vaikka mä taidan vilustella siltikin:D Rupee vaan ahdistaa kun joutuu vähentää vaatetta.

Silloin on kai ollut ihan hyvä treeni jos kroppa tärisee puoli tuntia kotiintulon jälkeen ja joutuu hetken vetämään pötkölleen sohvalle että saa kerätyksi luut suihkuun?

Johan on ollu jännä ja kiireinen päivä. Mut nyt on Nykältä pallit veks, raukka protestoi kauluria vastaan heräillessään. Ei sais nauraa kipeelle elukalle, mut kyllä mää purskahdin nauruun kun sen takajalat ei toiminu niin hää etujaloilla työntäen peruutti kualuria karkuun :D Sitten kun koitti nousta seisomaan eikä takapää ollu hereillä niin kierähti kissa selälleen ja kaikki koivet ilmassa, siinä se katto mua silleen waddafuq-ilmeellä :D Raasu.
Nykä rupee toivuttuaan luomaan suhun sellasia katseita et "mitä sä teit mulle!" Meijän kissa(siis mun ja exän) teki aikoinaan niin kun siltä vietiin kalleudet,tuijotteli sillälailla et oikein huokui siitä se et ollaan oltu pahoja kun tehty hälle niin.

Mä olen niin väsynyt, että en jaksa edes laskuja maksaa. No pakko ne on tänää maksaa mutta nyt tekis vaan mieli pistää pitkäks ja sulkee hetkeks silmät mut ei voi kun nukahtaa.

Viikonloppuna pitäs kaivaa kesävaatteet esiin ja ruvaeta pesee niitä kun kerta näyttää ilmat lämpenevän toden teiolla.Vaikka mä taidan vilustella siltikin:D Rupee vaan ahdistaa kun joutuu vähentää vaatetta.
ei hyvä tyttö niitä ketineitä vielä kestä keventää

vasta juhannuksen alusviikolla oon ruukannu luopua raappahousuista ja sarkalyyssistä

Johan on ollu jännä ja kiireinen päivä. Mut nyt on Nykältä pallit veks, raukka protestoi kauluria vastaan heräillessään. Ei sais nauraa kipeelle elukalle, mut kyllä mää purskahdin nauruun kun sen takajalat ei toiminu niin hää etujaloilla työntäen peruutti kualuria karkuun :D Sitten kun koitti nousta seisomaan eikä takapää ollu hereillä niin kierähti kissa selälleen ja kaikki koivet ilmassa, siinä se katto mua silleen waddafuq-ilmeellä :D Raasu.
Meidän katti työnsi päänsä ja kaulurin sohvan alle ja kiskoi niin kauan että kauluri lähti pois. Sitten väänsi mielenosoituspaskan nurkkaan ja paineli saunaan lauteitten alle murjottamaan

Kuulin tänään yhdestä asunnosta,se on kyllä kt ja ei mua kiinnosta omaks ,mutta ilmeisesti se on mahdollista joko vuokrata tai ostaa niin ajattelin et eihän se maksa jos kysyy. Tarvittisin kuitenkin vaihtelua ja jotain uutta niin voisihan sitä nyt mahdollisesti mennä vuokralle jos löytyy kiva asunto ja olla siinä sen aikaa kunnes mahdollisesti löytyy se oma.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä