ootko kokeillu hukuttaa niitä?Henkilökohtainen arkkiviholliseni, hiukset, ovat jälleen julistaneet sotatilan yön jälkeen, eikä ne usko millään.
Hukuttaminen on se vaka vanha tapa, mutta tarkoittaa minun tapauksessa sitä tosiaan että läpimäräksi, ei nuo muuten usko, sen verran paksut hiukset.ootko kokeillu hukuttaa niitä?
mulla oli samaa vaivaa sillon kun oli vielä reilummasti tukkaa
ne kaiken maailman tökötit on kyllä ihan hirveitä ja muutenkin akkamaisiaHukuttaminen on se vaka vanha tapa, mutta tarkoittaa minun tapauksessa sitä tosiaan että läpimäräksi, ei nuo muuten usko, sen verran paksut hiukset.
Kun en tykkää mitään geelejä ja vahoja käyttää.
Wash&go?Hukuttaminen on se vaka vanha tapa, mutta tarkoittaa minun tapauksessa sitä tosiaan että läpimäräksi, ei nuo muuten usko, sen verran paksut hiukset.
Kun en tykkää mitään geelejä ja vahoja käyttää.
No ei nyt viittisi pestä uusiksi aamupäivällä kun illalla on jo pessytWash&go?
Bad hair day voi olla vakava juttu. Kuten myös se ettei aamulla löydy asuun sopivia kenkiä.No ei nyt viittisi pestä uusiksi aamupäivällä kun illalla on jo pessyt
Ei tämä nyt ollut mikään ratkaistava ongelma, tuskaisa parahdus lähinnä
Jos on bad hair day 6 pvänä viikossa, kyl se jossain kohti vähän alkaa hatuttamaanBad hair day voi olla vakava juttu. Kuten myös se ettei aamulla löydy asuun sopivia kenkiä.
meikä ratkasi samasen ongelma jo kesällä 1986Jos on bad hair day 6 pvänä viikossa, kyl se jossain kohti vähän alkaa hatuttamaan
Ei ny viittis joka aamu uittaa päätään lavuaarissa ennenkuin voi ihmisten ilmoille mennä.
:hug:Yyyyyh, mikä päivä. En ehtinyt syödä töissä ja yritin lähteä töistä ajoissa, että saisin syötyä mutta AINA joku alkaa romahtelemaan kun näkee että alan lipua kohti osaston ovea poispäin.. Sitten menin kauppaan jossa oli ihan mahoton jono. Kun pääsin hoitopaikan pihaan niin hoitaja ehdottaa pikaista VASU keskustelua. Joo, keskustellaan (teki mieli kysyä oisko leipää ). Sitten se kesti ja kesti ja minun pikkunen on ottanut hirveesti takapakkia kaiken suhteen viimevuoteen.. Päästiin kotiin niin paistoin vaan grillimakkaraa ja söin ihteni paskaähkyyn. Vähän alkoi väsyttää. Onneksi on huomenna vapaapäivä