The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Työkaveri tuli kehumaan miten hyvältä mä näytän, oon kuulemma laihtunut. Mä olen ollut 3 päivää pois, tuskin tässä mitään radikaalia muutosta on tapahtunut.

Jos se haluaa varovaisesti puuttua varhaisesti mahdolliseen syömisongelmaan?

• Tykkää
Reactions: kepsis
Jos on bad hair day 6 pvänä viikossa, kyl se jossain kohti vähän alkaa hatuttamaan :rolleyes:

Ei ny viittis joka aamu uittaa päätään lavuaarissa ennenkuin voi ihmisten ilmoille mennä.

:D
meikä ratkasi samasen ongelma jo kesällä 1986

olin lähössä sotaväkeen ja kävin leikkauttamassa sillosella vakikampaajalla USMC tyyppisen tukan ja en ole sen koommin juuri taktiikkaa vaihdellut

Juoksut juostu, meinas persus palaa, ku aurinko porotti nii mahtavasti takaata päin. Huomasin myös, että lämmin tosiaan tulee, jalat ei meinannu loppulenkistä mahtua enää oleen lenkkareissa, joten kai se on aika ottaa taas säärystimet, magnesiumit ja natriumit käyttöön ja vaihtaa ohkasempaan sukkaan.

Sain mä päivitettyä mun harkkapäiväkirjanki, ku oli parit lenkit jääny merkkaamatta, nyt suihkuu ja sit vois käydä pikaseen vielä kylillä kattoos, josko löytys siskon pojalle synttärilahjaa. Mukavat päivät kaikille :) :wave:

Yyyyyh, mikä päivä. En ehtinyt syödä töissä ja yritin lähteä töistä ajoissa, että saisin syötyä mutta AINA joku alkaa romahtelemaan kun näkee että alan lipua kohti osaston ovea poispäin.. Sitten menin kauppaan jossa oli ihan mahoton jono. Kun pääsin hoitopaikan pihaan niin hoitaja ehdottaa pikaista VASU keskustelua. Joo, keskustellaan (teki mieli kysyä oisko leipää :D). Sitten se kesti ja kesti ja minun pikkunen on ottanut hirveesti takapakkia kaiken suhteen viimevuoteen.. :( Päästiin kotiin niin paistoin vaan grillimakkaraa ja söin ihteni paskaähkyyn. Vähän alkoi väsyttää. Onneksi on huomenna vapaapäivä :D

Yyyyyh, mikä päivä. En ehtinyt syödä töissä ja yritin lähteä töistä ajoissa, että saisin syötyä mutta AINA joku alkaa romahtelemaan kun näkee että alan lipua kohti osaston ovea poispäin.. Sitten menin kauppaan jossa oli ihan mahoton jono. Kun pääsin hoitopaikan pihaan niin hoitaja ehdottaa pikaista VASU keskustelua. Joo, keskustellaan (teki mieli kysyä oisko leipää :D). Sitten se kesti ja kesti ja minun pikkunen on ottanut hirveesti takapakkia kaiken suhteen viimevuoteen.. :( Päästiin kotiin niin paistoin vaan grillimakkaraa ja söin ihteni paskaähkyyn. Vähän alkoi väsyttää. Onneksi on huomenna vapaapäivä :D
:hug:

Olen ollut töissä nyt tuolla sairaalassa niin siellä on vähän sähäkämpi meininki kuin vanhainkodilla. Mut mää oon ihan poikki. Pakko hypätä koneelta pois ennenkuin tilttaan tähän. Aurinko niin komiasti paistelee että taidan lähtä kävelemään hetkeksi. Öitä jos ei nähä tänään! :wave:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Johan on ollu jännä ja kiireinen päivä. Mut nyt on Nykältä pallit veks, raukka protestoi kauluria vastaan heräillessään. Ei sais nauraa kipeelle elukalle, mut kyllä mää purskahdin nauruun kun sen takajalat ei toiminu niin hää etujaloilla työntäen peruutti kualuria karkuun :D Sitten kun koitti nousta seisomaan eikä takapää ollu hereillä niin kierähti kissa selälleen ja kaikki koivet ilmassa, siinä se katto mua silleen waddafuq-ilmeellä :D Raasu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä