The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tyypillinen teinitytön (epärealistinen) haave

minä lukisin mielummiin vuoden yliopistolla biologiaa, fysikkaa jne ennenkuin haaskaisin välivuoteen
Hän on täysi-ikäinen ja tekee itse ratkaisunsa. On hänellä sitten muita suunnitelmia jos ei eläinlääkiksen ovet aukea mut nyt tekee vuoden töitä eläinlääkäriasemalla, näkeehän sitten onko se homma niin hohdokasta

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Iltaa.

Vai on Laura saanu töistä palkkaakin.

Minä oon taas nytkin isäukon ja rouvansa kämpillä. Kattoa ei vielä tänääkään pystyny maalaamaan, joten ny on sit aita pesty painepesurilla. Ja terassi. Tamppausteline. Ja puutarhakalusteet. Ja aidan uusitut laudat kertaalleen maalattu.

Toi isäukko pari askia tupakkia. Ja muutaman sihijuoman. Ja lämmitti saunan, josta just tulin. Mut eipä tätä palkkatyönä tekiskään.

Hän on täysi-ikäinen ja tekee itse ratkaisunsa. On hänellä sitten muita suunnitelmia jos ei eläinlääkiksen ovet aukea mut nyt tekee vuoden töitä eläinlääkäriasemalla, näkeehän sitten onko se homma niin hohdokasta
Näinpä. Tossa vaan on se vaara, että toteaa, että pääseehän tänne töihin näinkin ja opintie sit jää siihen.

Mistäkö tiedän?

Mun piti aikanaan lähteä lukemaan farmasiaa, mut tuumasin pitää välivuoden ja menin musatukkuun duuniin. Tykästyin ihan liikaa säännölliseen kuukausipalkkaan. Ja sit tarjottiinkin uraa ihammuualta, niin meikäläisen opintoputki katkesi ennenkuin ehti alkaakaan.

Näinpä. Tossa vaan on se vaara, että toteaa, että pääseehän tänne töihin näinkin ja opintie sit jää siihen.

Mistäkö tiedän?

Mun piti aikanaan lähteä lukemaan farmasiaa, mut tuumasin pitää välivuoden ja menin musatukkuun duuniin. Tykästyin ihan liikaa säännölliseen kuukausipalkkaan. Ja sit tarjottiinkin uraa ihammuualta, niin meikäläisen opintoputki katkesi ennenkuin ehti alkaakaan.
aattele, saattasit nyt olla apteekkari

totta tuokin, jokaisen pitää tehdä itse omat virheensä

kannettu vesi ei kaivossa pysy
Nii ja kun tytön elämästä ja tulevaisuudesta tässä on kyse, en mä hirveesti viitsi tuputtaa viisaita neuvojani. Kyllä se kysyy jos tuntee apua tarvitsevansa.

Itte oon 43 enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, mikäs mä olen ketään neuvomaan

Nii ja kun tytön elämästä ja tulevaisuudesta tässä on kyse, en mä hirveesti viitsi tuputtaa viisaita neuvojani. Kyllä se kysyy jos tuntee apua tarvitsevansa.

Itte oon 43 enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, mikäs mä olen ketään neuvomaan
mää oon hirveen tyytyväinen itteeni kun oon saanu uitettua pojan kalloon että pyrkii nyt heti yliopistoon vaikka sen pitää lähteä armeijaan tammikuussa

voi että kun se pääsis, kyllä olis isä iloinen

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä