Pippeli :snotty:Pimpsaloora.
Pippeli :snotty:Pimpsaloora.
Niin mää teenkin, on vaan pirun hidasta hommaa kun se maalikerros on tossa niin paksu, ja puskurissa on paikkoja mihin ei hiomakone mahdu. Ja tietty ne reunat pitää loiventaa hiomalla kittitöiden minimoimiseksi. Urgh, onneks se on sentään kiireetön työmaa ja saan hinkata ja manata sitä ihan kaikessa rauhassa
Sitä se onkin. Mutta ei varmaan pitäis valittaa kun kerta on edes hommaa, enempi se harmittaa jos ei oo tekemistä ja joutuu vaan istuskelemaan.kuulostaa vitukkaalta puuhalta
Mun tyttö vain ilmoittaa mitä haluaa, tuskin tuo hirveesti osallistuu vaikka pitääkin välivuodenmun poika ei näytä ottavan mitään kantaa ylppäreidensä järjestelyihin vaan antaa äitinsä hoitaa kaiken mielensä mukaan
ja hyvä niin, parempi että sälli keskittyy pääsykokeisiin
Ei kahdesti tulemisessa ole mitään pahaa :ashamed:Taas mun kommentti tuli kahdesti, enkö osaa enää käyttää tietokonetta.
niin pitää minkä?Mun tyttö vain ilmoittaa mitä haluaa, tuskin tuo hirveesti osallistuu vaikka pitääkin välivuoden
oikeestaan se on hyvä juttu:snotty:Ei kahdesti tulemisessa ole mitään pahaa :ashamed:
Tai monta kertaa.Ei kahdesti tulemisessa ole mitään pahaa :ashamed:
oikeestaan se on hyvä juttu:snotty:
ei hae nyt mihinkään vaan tekee töitä. Haluaa eläinlääkikseen ja meinas että ensi keväänä ehtii paremmin lukemaan pääsykokeisiin kun sinne on viittä vaille helvetin vaikee päästäniin pitää minkä?
pitää tunnustaa että käy kateeksi kun itellä on vaan yhesti laukeavaTai monta kertaa.
se on vallan mukavaaoikeestaan se on hyvä juttu:snotty:
Välivuosi. Vuosi poissa opiskeluista. Määki pidin semmosen joskus, tosin lusmuilin ja ryyppäsin kyllä pääasiassa koko ajan.niin pitää minkä?
tyypillinen teinitytön (epärealistinen) haaveei hae nyt mihinkään vaan tekee töitä. Haluaa eläinlääkikseen ja meinas että ensi keväänä ehtii paremmin lukemaan pääsykokeisiin kun sinne on viittä vaille helvetin vaikee päästä
Hän on täysi-ikäinen ja tekee itse ratkaisunsa. On hänellä sitten muita suunnitelmia jos ei eläinlääkiksen ovet aukea mut nyt tekee vuoden töitä eläinlääkäriasemalla, näkeehän sitten onko se homma niin hohdokastatyypillinen teinitytön (epärealistinen) haave
minä lukisin mielummiin vuoden yliopistolla biologiaa, fysikkaa jne ennenkuin haaskaisin välivuoteen
niin onse on vallan mukavaa
totta tuokin, jokaisen pitää tehdä itse omat virheensäHän on täysi-ikäinen ja tekee itse ratkaisunsa. On hänellä sitten muita suunnitelmia jos ei eläinlääkiksen ovet aukea mut nyt tekee vuoden töitä eläinlääkäriasemalla, näkeehän sitten onko se homma niin hohdokasta
Näinpä. Tossa vaan on se vaara, että toteaa, että pääseehän tänne töihin näinkin ja opintie sit jää siihen.Hän on täysi-ikäinen ja tekee itse ratkaisunsa. On hänellä sitten muita suunnitelmia jos ei eläinlääkiksen ovet aukea mut nyt tekee vuoden töitä eläinlääkäriasemalla, näkeehän sitten onko se homma niin hohdokasta
aattele, saattasit nyt olla apteekkariNäinpä. Tossa vaan on se vaara, että toteaa, että pääseehän tänne töihin näinkin ja opintie sit jää siihen.
Mistäkö tiedän?
Mun piti aikanaan lähteä lukemaan farmasiaa, mut tuumasin pitää välivuoden ja menin musatukkuun duuniin. Tykästyin ihan liikaa säännölliseen kuukausipalkkaan. Ja sit tarjottiinkin uraa ihammuualta, niin meikäläisen opintoputki katkesi ennenkuin ehti alkaakaan.
Nii ja kun tytön elämästä ja tulevaisuudesta tässä on kyse, en mä hirveesti viitsi tuputtaa viisaita neuvojani. Kyllä se kysyy jos tuntee apua tarvitsevansa.totta tuokin, jokaisen pitää tehdä itse omat virheensä
kannettu vesi ei kaivossa pysy
mää oon hirveen tyytyväinen itteeni kun oon saanu uitettua pojan kalloon että pyrkii nyt heti yliopistoon vaikka sen pitää lähteä armeijaan tammikuussaNii ja kun tytön elämästä ja tulevaisuudesta tässä on kyse, en mä hirveesti viitsi tuputtaa viisaita neuvojani. Kyllä se kysyy jos tuntee apua tarvitsevansa.
Itte oon 43 enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, mikäs mä olen ketään neuvomaan
On noista kahdesta muustakin ihan ihmisiä tullut (ja yliopisto-opiskelijoita)mää oon hirveen tyytyväinen itteeni kun oon saanu uitettua pojan kalloon että pyrkii nyt heti yliopistoon vaikka sen pitää lähteä armeijaan tammikuussa
voi että kun se pääsis, kyllä olis isä iloinen
On noista kahdesta muustakin ihan ihmisiä tullut (ja yliopisto-opiskelijoita)
Vaikken oo neuvonut enkä puuttunut niiden päätöksiin. Poika piti välivuoden, kävi armeijan ja meni sit yliopistoon, toinen tyttö meni suoraan lukion jälkeen