Ja raskaamminÄlä syö, voit paremmin.
Ja raskaamminÄlä syö, voit paremmin.
Kondomi tai nips naps miehelle.Ja raskaammin
Rautapalkista. Siinä pitää kyllä olla jo enempi ymmärtämätön ihminen jos sitä aletaan taivuttelemaan.Asiaa voi taivuttaa rautalangasta, kuparilangasta, ratakiskosta, muusta?
Jep, voisi tepsiä isääni. Tätä muuttoa tässä järjestelen hänelle, menee hermo.Rautapalkista. Siinä pitää kyllä olla jo enempi ymmärtämätön ihminen jos sitä aletaan taivuttelemaan.
Onnea. Mä yritän pärjäillä äitini kanssa. Äiti vetää käsittämättömiä pultteja mun lapsen ylioppilasjuhlista, siis stressaa tarjoiluista ja siivouksesta yms. Olen selittänyt että enköhän mä kolmet rippijuhlat ja kahdet ylppärit järjestäneenä tästäkin suoriudu mutta ei mee jakeluunJep, voisi tepsiä isääni. Tätä muuttoa tässä järjestelen hänelle, menee hermo.
Ylppäreistä tuli mieleen että sain eilen kutsun pikkuserkkuni lakkiaisiin. Kiitos kutsusta vaan, ajatus on kaunis ja mielelläni tulisin jos ei olis lapsen synttärijuhlia samana päivänä, outoa vaan kun en oo koskaan tavannut ko. sukulaistaOnnea. Mä yritän pärjäillä äitini kanssa. Äiti vetää käsittämättömiä pultteja mun lapsen ylioppilasjuhlista, siis stressaa tarjoiluista ja siivouksesta yms. Olen selittänyt että enköhän mä kolmet rippijuhlat ja kahdet ylppärit järjestäneenä tästäkin suoriudu mutta ei mee jakeluun
Haiskahtaa siltä, että halutaan pitää kunnon isot bileet tai sitten ylioppilas haluaa kerätä kiitettävän summan lahjarahaa tarkoitukseen XYlppäreistä tuli mieleen että sain eilen kutsun pikkuserkkuni lakkiaisiin. Kiitos kutsusta vaan, ajatus on kaunis ja mielelläni tulisin jos ei olis lapsen synttärijuhlia samana päivänä, outoa vaan kun en oo koskaan tavannut ko. sukulaista
Mie jätin pilsut pois ja otettiin kumit kehiin..pari viikkoa pilsuitta eikä menkkoja edelleenkään. Taitaa olla hormonit aika sekaisin, sen takia siis päätinkin pitää taukoa.Älä syö, voit paremmin.
Niin en tiedä, kävi mielessä sekin että onko äitinsä mahtanu painostaa kutsumaan kun mun vanhemmat on myös kutsulistalla. No, eipä se mulle kuulu, mutta kiva silti tulla kutsutuksi Vaikka en paikalle pääsekään.Haiskahtaa siltä, että halutaan pitää kunnon isot bileet tai sitten ylioppilas haluaa kerätä kiitettävän summan lahjarahaa tarkoitukseen X
Meillä on tyttö itse tehnyt kutsuvieraslistan, hänen juhlathan ne on. Esim. toista kummitätiään ei kutsunut lainkaan, kun kummitäti ei ole pitänyt mitään yhteyttä eikä vaivautunut edes kummilapsensa rippijuhliinNiin en tiedä, kävi mielessä sekin että onko äitinsä mahtanu painostaa kutsumaan kun mun vanhemmat on myös kutsulistalla. No, eipä se mulle kuulu, mutta kiva silti tulla kutsutuksi Vaikka en paikalle pääsekään.
No mää en vielä(kään) oo valmistunut mistään niin ei oo tarttennu omalle kohdalle miettiä Kohta tosin pitäis paperit saada, mutta en ajatellu juhlia.Meillä on tyttö itse tehnyt kutsuvieraslistan, hänen juhlathan ne on. Esim. toista kummitätiään ei kutsunut lainkaan, kun kummitäti ei ole pitänyt mitään yhteyttä eikä vaivautunut edes kummilapsensa rippijuhliin
Täytyy juhlia Vaikka ihan pienestikin.No mää en vielä(kään) oo valmistunut mistään niin ei oo tarttennu omalle kohdalle miettiä Kohta tosin pitäis paperit saada, mutta en ajatellu juhlia.
Jaahas sitä ollaan oltu panostuskurssilla....kehtaatkin:stick:
Saatan leipoo itelleni pienen kakun, se saa riittää Ja otain kuohuvaa juotavaa tietty.Täytyy juhlia Vaikka ihan pienestikin.
Mulla lähti yks tuttu tänään sinnepäin maailmaa ja jos mulla olis ollut vapaata niin oisin hypännyt kyytiin
panostuttaa.. :snotty:Jaahas sitä ollaan oltu panostuskurssilla....kehtaatkin:stick: