Mitäköhän .Mitähän tuokii tarkoittaa?
Mitäköhän .Mitähän tuokii tarkoittaa?
Mulla on sen verran hyvä iho että ei tarvi erikoisrasvoja. Ryppyjä on vain silmien ympärillä. Ikää on yli 40v.se on kuulemma mahottoman hyvää kasvojen hoitoainetta. Kuulemma. Isot pojat kerto.
tosin, eipä oo ruttuja. Naamassa meinaan.
siksipä ei ole naamassa ryppyjä ja tulee halvemmaksi kuin älykalliit voiteet joilla ei ole mitään tehoa.se on kuulemma mahottoman hyvää kasvojen hoitoainetta. Kuulemma. Isot pojat kerto.
tosin, eipä oo ruttuja. Naamassa meinaan.
Kukaan ei reagoinut miun hammastahna kysymykseenkään .Juu mut mää oon kauheen pihi, etsin vain ikuisesti jotain tosi halpaa. Ja kuten sanottu, yleensä saan ihan ookoo perusleikkauksen, niin turha käyttää enempää rahaa.
Kiva yrittää tässä ylläpitää jotain kampaajakeskustelua kaikkien tissien välissä (pun intended)
Koska miehillä "se" on turhan pieni omatoimiannostelua ajatellen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902299:Hetkinen. Miksi miehille on kehitetty oma hammastahna :O.
Kaikenlaisia naisia, heitukoita!mikäs kepsukan leuan sai loksahtamaan?
Vaihtoehtona on enempi ku se yksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902332:Mitäköhän .
Koska miehillä "se" on turhan pieni omatoimiannostelua ajatellen.
Eikä kukaan sanonu ees öitä! Pitäis varmaan laittaa tissit ruutuun ja kirjottaa siihen se hyvät yötAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902341:Kukaan ei reagoinut miun hammastahna kysymykseenkään .
On on .Vaihtoehtona on enempi ku se yksi.
HY Ihku! *puristaa vaivihkaa bosasta*Eikä kukaan sanonu ees öitä! Pitäis varmaan laittaa tissit ruutuun ja kirjottaa siihen se hyvät yöt
Höh, no nyt menen. Aamulla lissää.
Huomasin sen mutta jäi vastaamatta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902341:Kukaan ei reagoinut miun hammastahna kysymykseenkään .
tuhmia unikuvia :kiss:Eikä kukaan sanonu ees öitä! Pitäis varmaan laittaa tissit ruutuun ja kirjottaa siihen se hyvät yöt
Kuvia emme koskaan paheksu :attn:Eikä kukaan sanonu ees öitä! Pitäis varmaan laittaa tissit ruutuun ja kirjottaa siihen se hyvät yöt
Hammastahnaako sieltä tuliki Se ei kyllä ainakaan oo iholle hyväksi.Koska miehillä "se" on turhan pieni omatoimiannostelua ajatellen.
Paitsi jos aknesta kärsii niin hammastahna kuulemma kuivattaa finnejä.Hammastahnaako sieltä tuliki Se ei kyllä ainakaan oo iholle hyväksi.
öit :kiss:Eikä kukaan sanonu ees öitä! Pitäis varmaan laittaa tissit ruutuun ja kirjottaa siihen se hyvät yöt
No mistäs minä tietäisin mihin kaikkeen sitä käytetään.Hammastahnaako sieltä tuliki Se ei kyllä ainakaan oo iholle hyväksi.
Missä on heitukoita...:xmas:Kaikenlaisia naisia, heitukoita!
Eiks teinilegenda ollu, että sillä saa myös fritsut vaaleneen?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902409:Paitsi jos aknesta kärsii niin hammastahna kuulemma kuivattaa finnejä.
Pitääki ryhtyä kutsumaan jälkikasvua PepsodentinpoikasiksiHammastahnaako sieltä tuliki Se ei kyllä ainakaan oo iholle hyväksi.
Hatarasti muistelee näin olleen .Eiks teinilegenda ollu, että sillä saa myös fritsut vaaleneen?
Etkö pese hampaita joka päivä .No mistäs minä tietäisin mihin kaikkeen sitä käytetään.
Minä olen vaan iloinen milloin satun pääsemään ylimääräisestä eroon.