:OMitä pahaa tai hyi hyitä siinä on jos mälli lentää naamalle?
Noh joo,tiedän kaikki ei tykkää...mii laik
En oikeestaan, yritän aina löytää jonku edullisen, mutta mikään niistä ei oo ollut toistaan parempi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902223:Käytkö sie aina samalla kampaajalla?
Niinku et sais mitä irstaimpia kyytejä ihan oikeasti. Eläpä yhtää esitä sielläPosket punasena saa lukea näitä teiän juttuja
Mihinköhän tää viikko on oikein menossa :O.Eilisehtoolla jo oli suuri tissikeskustelu. Tänään jo piiskataan. Ja ny on vasta tiistai.
Tykkään.
Lupaat vaanMitä?!? Eikun mie vaan suomensin tuon Kyöpsiksen lauseen
Enhän mie nyt tommosia, kehtaatkin epäillä.:saint: Eks muista että mie oon se ketjun kiltti tyttö?
Miulla on luottokampaaja. Ja antaa aika hyvät alet kun on vakkari asiakas.En oikeestaan, yritän aina löytää jonku edullisen, mutta mikään niistä ei oo ollut toistaan parempi.
Tuus tänne niin täti vähän..Posket punasena saa lukea näitä teiän juttuja
sä oletkin tuollanen vanhan kansan viljelijäsanassaki sanotaan että siemen pitää kylvää viljavaan maahan
eli pilluun
en kiistäsä oletkin tuollanen vanhan kansan viljelijä
Ei tarviikkaan,ei kaikki pidä...muttei pidä tuomita niitäkään jotka siitä pitääEi naamalle kiitos. Mä en pidä.
Niin just |O. Muut vaan haaveilee :snotty:.Niinku et sais mitä irstaimpia kyytejä ihan oikeasti. Eläpä yhtää esitä siellä
Samaa mieltä.sanassaki sanotaan että siemen pitää kylvää viljavaan maahan
eli pilluun
mikäs kepsukan leuan sai loksahtamaan?
Mie voin vähän poiketa tästä ajatuksesta . Mutta hukkaan ei kannata niin sanotusti heittää .Samaa mieltä.
Mullakin on, äiti. Voisin ens viikonloppuna itseasiassa pyytää vähän trimmausta kun oon menossa kylään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902272:Miulla on luottokampaaja. Ja antaa aika hyvät alet kun on vakkari asiakas.
Vais niin..Tuus tänne niin täti vähän..
Ahistaa jo suihkussa kun vettä valuu naamalle, saatika jos jotain muuta..Mitä pahaa tai hyi hyitä siinä on jos mälli lentää naamalle?
Awww... kätevää .Mullakin on, äiti. Voisin ens viikonloppuna itseasiassa pyytää vähän trimmausta kun oon menossa kylään.
se on kuulemma mahottoman hyvää kasvojen hoitoainetta. Kuulemma. Isot pojat kerto.Mitä pahaa tai hyi hyitä siinä on jos mälli lentää naamalle?
Mitähän tuokii tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902305:Mie voin vähän poiketa tästä ajatuksesta . Mutta hukkaan ei kannata niin sanotusti heittää .
Juu mut mää oon kauheen pihi, etsin vain ikuisesti jotain tosi halpaa. Ja kuten sanottu, yleensä saan ihan ookoo perusleikkauksen, niin turha käyttää enempää rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902272:Miulla on luottokampaaja. Ja antaa aika hyvät alet kun on vakkari asiakas.
Esinäytös: Mies tulee kotiin oletettua aiemmin ja hoksaa vaimonsa makoilevan raukeana vuoteella vähissä vaatteissa... mies kurkistaa sängyn alle, vaatekaappiin ja joka paikkaan, mut ei löydä ketään... katsoo keittiön ikkunasta ulos, niin huomaa kadulla kulkevan iloisena viheltelevän miehen. Jolloin suutuspäissään heittää pakastimen ikkunasta ulos ja alas ja suoraan tyytyväisen miehen päälle.Mut jos meinaa säärtä pitkin livahtaa päärlyporteista niin pitää muistaa, että Pietari on jo vanha mies. Ettei joudu vielä elvytyspuuhiinki :snotty: