The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902272:
Miulla on luottokampaaja. Ja antaa aika hyvät alet kun on vakkari asiakas.
Mullakin on, äiti. Voisin ens viikonloppuna itseasiassa pyytää vähän trimmausta kun oon menossa kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29902272:
Miulla on luottokampaaja. Ja antaa aika hyvät alet kun on vakkari asiakas.
Juu mut mää oon kauheen pihi, etsin vain ikuisesti jotain tosi halpaa. Ja kuten sanottu, yleensä saan ihan ookoo perusleikkauksen, niin turha käyttää enempää rahaa.

Kiva yrittää tässä ylläpitää jotain kampaajakeskustelua kaikkien tissien välissä :D (pun intended)

Mut jos meinaa säärtä pitkin livahtaa päärlyporteista niin pitää muistaa, että Pietari on jo vanha mies. Ettei joudu vielä elvytyspuuhiinki :snotty:
Esinäytös: Mies tulee kotiin oletettua aiemmin ja hoksaa vaimonsa makoilevan raukeana vuoteella vähissä vaatteissa... mies kurkistaa sängyn alle, vaatekaappiin ja joka paikkaan, mut ei löydä ketään... katsoo keittiön ikkunasta ulos, niin huomaa kadulla kulkevan iloisena viheltelevän miehen. Jolloin suutuspäissään heittää pakastimen ikkunasta ulos ja alas ja suoraan tyytyväisen miehen päälle.

Jälkinäytös: Kaksi miestä saapuu Pietarin portille ja Pietari sanoo, että mikäs on syynä kun saavutte tänne ikäänkuin ennenaikaisesti? Toinen mies vastaa, että en tiedä. Olin juuri voittanut veikkauksessa ja matkalla kotiin, kun taivaalta tippui suuri pakastin päähäni ja tässä sitä nyt sitten ollaan.
Pietari sanoi, että en taida tuota selitystä uskoa, että menehän tuonne alakerran ovelle.
Silloin toinen mies sanoi, että hänkin lähtee tästä alakerran ovelle ihan suosiolla, koska et taatusti usko sitäkään, että olin sen pakastimen sisällä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä