Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="rva ilkeä harmaa";29886372]Harmi, kun ei voi enää tällä nikillä palstailla. Mun vainooja tuntee meidät ihan oikeesta elämästä ja ei ole kivaa sitten lukea ketjuja joihin tämä ihminen pommittaa ilkeitä kommenteja. Parempi pysyä harmaana niin pysyy ketjut mukavana.[/QUOTE]

:O Mikä helvetti ihmisiä vaivaa?

Spencer Hastings
[QUOTE="rva ilkeä harmaa";29886372]Harmi, kun ei voi enää tällä nikillä palstailla. Mun vainooja tuntee meidät ihan oikeesta elämästä ja ei ole kivaa sitten lukea ketjuja joihin tämä ihminen pommittaa ilkeitä kommenteja. Parempi pysyä harmaana niin pysyy ketjut mukavana.[/QUOTE]

Harmi.
Tiedättekö kuka teitä vainoaa?

On ihmisillä pokkaa. Mullakin on Facebookissa yks kaveri, joka tulee aina sopivasti kyselemään multa chatissa tiettyihin aiheisiin liittyvää heti, kun olen kirjoittanut sen palstalle :D En tiedä miksi ei vaan kysy, että oletko tuo, vaan utelee sillein typerän läpinäkyvästi.

"rva ilkeä harmaa"
Harmi.
Tiedättekö kuka teitä vainoaa?

On ihmisillä pokkaa. Mullakin on Facebookissa yks kaveri, joka tulee aina sopivasti kyselemään multa chatissa tiettyihin aiheisiin liittyvää heti, kun olen kirjoittanut sen palstalle :D En tiedä miksi ei vaan kysy, että oletko tuo, vaan utelee sillein typerän läpinäkyvästi.
Kyllä me vielä saadaa toi naarattua.

No voi video.
Ihme läähättäjiä!

Ilmeeni kun luen Mies1:n kommentteja:

Ilmeeni kun olen kirjoittanut hänelle liian ikävästi takaisin ja olen saanut bannit:
Jos pistettäs pystyyn kuvaketju miesygösen aiheuttamista reaktioista niin mäkin voisin ehkä osallistua. Sanoisin ehkä jopa että siihen ois kyllä pakko osallistua.

Mutta Peyote, tykkään ja oon aina tykänny sun luovasta huumorista. Oot ihana akkeliskuukkeli :flower:

satunnainen käyttäjä
Mä just kerroin että minusta olisi outoa keskustelupalstalla jos henkilöillä ei olis vahvoja mielipiteitä ja ajatuksia. Ei se ole edes ihanne. Todellakin pidän kiinni omista arvoistani ja puolustan niitä ja täällä ilmaisen tosi selkeästi jos olen eri mieltä - en koskaan haluais olla "joojoo"tyyppi.

Myönnän et olen sanonut pahasti ja oon siitä pahoillani. :| Oon tempperamenttinen ja joskus on vaikea hillitä itseä kun lukee jotain soopaa.
"Soopaa"? Esimerkiksi "Omat vai yhteiset tilit" -ketjussa heti ensimmäinen kommenttisi menee suoraan henkilökohtaisuuksiin, vaikka ko. aiheessa kyse on hyvin pitkälti mielipideasiasta, jossa molemmat näkökannat ovat perusteltuja.

Yhteistyössä