Huu, eli puoliväliin ^^En ole päässyt, 1024 pääsin kerran.
Siis missä loogisessa järjestyksessä niitä sitten sikiää?Alkuperäinen kirjoittaja osaan säännöt;29866131:Heh, eihän niitä numeroita suinkaan sikiä arvaamattomassa järjestyksessä, vaan ihan loogisesti. Lisäksi 1024 ei ole puoliväli, vaan 1 vaihe ennen 2048:a, eli läpipääsyä. Ne luvut menee kakkosen potenssina, jos 2 kakkosta on niin, ettei niiden välissä oo mitään, ja heilautat sinne suuntaan, niin niistä tulee 4, samoin jos yhdistää esim. kaksi numeroa 32 niin niistä tulee 64, kahdesta 1024 tulee jo se 2048 ja peli on läpi. 7044 on pisteet, ei ruutu. dorkat.
...Siis missä loogisessa järjestyksessä niitä sitten sikiää?
Tajuan kyllä tuon, että samat tasaluvut aina kaksinkertaistuvat.. mutta en sitä, miksi aina jonnekin ilmestyy kakkonen tai jopa nelonen
Sama juttu :snotty:Kiitti vaan, arvaa pelaanko tota nyt.
Eipäs vaan tämä Yhdet vielä!
Riippuu fiiliksistä. Joko tissiedition tai kaljaedition.Eipäs vaan tämä Yhdet vielä!
Tissit on mun suosikki.Riippuu fiiliksistä. Joko tissiedition tai kaljaedition.
Tarkoitus on siis päästä numerolaatoissa 2048:aan, pisteet karttuvat läpimenneessä pelissä liki/yli 20 000:een.1528 nyt!
Spenceri ehtikin valottaa tota mulle, mä luulin eka et oli tarkotus saada vaan pisteitä ja ehin jo innostuaTarkoitus on siis päästä numerolaatoissa 2048:aan, pisteet karttuvat läpimenneessä pelissä liki/yli 20 000:een.