Aloe vera-vauvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja For Ever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja edustajissakin on eroja. Tuttavapiirissäni on foreverin edustaja, joka nimenomaan tyrkyttää mehuja odottajille, imettäville ja koko perheen nautittavaksi. Omille lapsilleenkin juottaa pullotolkulla. Minkäs sille voi, jos joku tuollaiseen hurahtaa. Itse laitan myös rahani mieluummin terveelliseen ruokaan.

Mä on kuullut, kun edustaja suu vaahdossa paasasi että lapsi imeskelee rasvatuubia, kun se on niin myrkytöntä, niin ei haittaa vaikka taapero syö sitä. Hammastahnaa voi kuulema laittaa vaikka voileivän päälle. Ja tosiaan kannusti juomaan noita mehuja läpi raskausajan, hänellä kuulemma auttanut jopa raskauden alkuun ja siihen että lapsi on syntynyt terveenä. :/

[QUOTE="minä";25906690]itse olen kuullut mehuista hyvää ja on jopa psoriasis vähentynyt[/QUOTE]

Mitä hyvää oot kuullu? Just nyt mietitään että aiheuttavatko syöpää. Ei vakuuta minua.

Alkuperäinen kirjoittaja äskeinen;25906702:
Mitä hyvää oot kuullu? Just nyt mietitään että aiheuttavatko syöpää. Ei vakuuta minua.

Kaverilla paha psori,
ei juuri lääkärin määräämät voiteetkaan auta vaan jatkuvasti on iho auki.
Etelään kun ei varaa matkustaa niin kokeili tuota mehua
(joka on muuten pahan makuista)
ja kyllä sillä iho on nyt pysynyt aika hyvässäkin kunnossa.
Ruokavalio ja kaikki siis muuten edelleen ollut sama kuin ennen ainut että lisänä juo alue mehuja ja nyt kehtaa lähteä minunkin mukaani jopa uimahalliin mihin en ennen kaveriani saanut :)

[QUOTE="minä";25906737]Kaverilla paha psori,
Ruokavalio ja kaikki siis muuten edelleen ollut sama kuin ennen ainut että lisänä juo alue mehuja ja nyt kehtaa lähteä minunkin mukaani jopa uimahalliin mihin en ennen kaveriani saanut :)[/QUOTE]

Niin pitäähän lääkkeidenkin kohdalla aina punnita hyödyt ja haitat. Syöpä vaan on vissiin aika paha haitta.

[QUOTE="minä";25906737]Kaverilla paha psori,
Ruokavalio ja kaikki siis muuten edelleen ollut sama kuin ennen ainut että lisänä juo alue mehuja ja nyt kehtaa lähteä minunkin mukaani jopa uimahalliin mihin en ennen kaveriani saanut :)[/QUOTE]

Vuodenkin tuota mehua juo niin on mennyt etelänmatkarahat kurkusta alas.

[QUOTE="vieras";24096784]Tulevissa testeissä keskeisintä on sen yhdisteen löytäminen, joka aiheutti rotille syövän. Tällä hetkellä tärkein epäilty kemikaali on nimeltään aloiini A.[/QUOTE]

Aloiiini on aloe veran lehdessä heti kuorikerroksen alla, eli jos kuorikerrokset on hyvin poistettu, niin aloe geelissä / geelijuomissa ei tuota aloiinia ole juuri nimeksikään. Ja uute (liekö toimittajalle tullut joku sanavirhe?) on eri asia, kun siitä jäljelle jääneestä puhdistetusta geelimäisestä lehtimassasta puristettu mehu, jolla tapaa sen geelijuoma pitäsi valmistaa, jotta siinä säily ne vitamiinit ja kivennäis ja hivenaineet. Uuttaminenon erilainen prosessi (ja jokainen voi googlettaa sanan varsinaisen merkityksen). Aloiini taas on on mm. pahoinvointia ja ripulia aiheuttava aine, jota myös lääketeollisuus käyttää laksatiiveissa. Ja itse tiedän ainakin yhden firman, jolla ei käsittääkseni pitäsi olla säilöntäaineena muuta kuin joitain luontaisia säilöntäaineita, kuten askorbiinihappoa, eli c-vitamiinia.

Joten itse en olis niin kovin hysteerinen asian suhteen. Me tungetaan paljon muutakin päivän aikana suusta sisälle tai iholle, jossa on hirmuisesti kaikenmaailman lisäaineita ja muita kemikaaleja, eli se syöpä tulee sitten jos on tullakseen monesta muustakin asiasta. Ja tässä kun vuosien verrella on lehtijuttuja lukenut, niin onko joku muka löytänyt juttua jossa olis joku ruoka-aine tmv. joka EI aiheuttais syöpää? Tuntuu, että syöt tai juot ihan mitä vaan, niin jokaisesta raaka-aineesta on tehty tutkimuksia ja löydetty joku syöpää tai jotain muuta tautia / ongelmaa aiheuttava ainesosa. Ja liika on liikaa joka asiassa, eli sallituissa rajoissa tai muuten kohtuudella käytettynä en pitäs aloe vera juomaakaan kovinkaan varallisena. Ja jos miettii, kuinka kauan ihmiskunta on aloeta käyttänyt, niin luulisi, että tuo syöpäyhteys olis löydetty ja pystytty todistamaan jo aikoja sitten...

[QUOTE="vieras";25910047]Aloiiini on aloe veran lehdessä heti kuorikerroksen alla, eli jos kuorikerrokset on hyvin poistettu, niin aloe geelissä / geelijuomissa ei tuota aloiinia ole juuri nimeksikään. Ja uute (liekö toimittajalle tullut joku sanavirhe?) on eri asia, kun siitä jäljelle jääneestä puhdistetusta geelimäisestä lehtimassasta puristettu mehu, jolla tapaa sen geelijuoma pitäsi valmistaa, jotta siinä säily ne vitamiinit ja kivennäis ja hivenaineet. Uuttaminenon erilainen prosessi (ja jokainen voi googlettaa sanan varsinaisen merkityksen). Aloiini taas on on mm. pahoinvointia ja ripulia aiheuttava aine, jota myös lääketeollisuus käyttää laksatiiveissa. Ja itse tiedän ainakin yhden firman, jolla ei käsittääkseni pitäsi olla säilöntäaineena muuta kuin joitain luontaisia säilöntäaineita, kuten askorbiinihappoa, eli c-vitamiinia.

Joten itse en olis niin kovin hysteerinen asian suhteen. Me tungetaan paljon muutakin päivän aikana suusta sisälle tai iholle, jossa on hirmuisesti kaikenmaailman lisäaineita ja muita kemikaaleja, eli se syöpä tulee sitten jos on tullakseen monesta muustakin asiasta. Ja tässä kun vuosien verrella on lehtijuttuja lukenut, niin onko joku muka löytänyt juttua jossa olis joku ruoka-aine tmv. joka EI aiheuttais syöpää? Tuntuu, että syöt tai juot ihan mitä vaan, niin jokaisesta raaka-aineesta on tehty tutkimuksia ja löydetty joku syöpää tai jotain muuta tautia / ongelmaa aiheuttava ainesosa. Ja liika on liikaa joka asiassa, eli sallituissa rajoissa tai muuten kohtuudella käytettynä en pitäs aloe vera juomaakaan kovinkaan varallisena. Ja jos miettii, kuinka kauan ihmiskunta on aloeta käyttänyt, niin luulisi, että tuo syöpäyhteys olis löydetty ja pystytty todistamaan jo aikoja sitten...[/QUOTE]

No näin juuri ! Mä itse aina huuhtelen tuolla aloe vera mehulla noi herbalife tabletit alas.

[QUOTE="vieras";25910047]Aloiiini on aloe veran lehdessä heti kuorikerroksen alla, eli jos kuorikerrokset on hyvin poistettu, niin aloe geelissä / geelijuomissa ei tuota aloiinia ole juuri nimeksikään. Ja uute (liekö toimittajalle tullut joku sanavirhe?) on eri asia, kun siitä jäljelle jääneestä puhdistetusta geelimäisestä lehtimassasta puristettu mehu, jolla tapaa sen geelijuoma pitäsi valmistaa, jotta siinä säily ne vitamiinit ja kivennäis ja hivenaineet. Uuttaminenon erilainen prosessi (ja jokainen voi googlettaa sanan varsinaisen merkityksen). Aloiini taas on on mm. pahoinvointia ja ripulia aiheuttava aine, jota myös lääketeollisuus käyttää laksatiiveissa. Ja itse tiedän ainakin yhden firman, jolla ei käsittääkseni pitäsi olla säilöntäaineena muuta kuin joitain luontaisia säilöntäaineita, kuten askorbiinihappoa, eli c-vitamiinia.

Joten itse en olis niin kovin hysteerinen asian suhteen. Me tungetaan paljon muutakin päivän aikana suusta sisälle tai iholle, jossa on hirmuisesti kaikenmaailman lisäaineita ja muita kemikaaleja, eli se syöpä tulee sitten jos on tullakseen monesta muustakin asiasta. Ja tässä kun vuosien verrella on lehtijuttuja lukenut, niin onko joku muka löytänyt juttua jossa olis joku ruoka-aine tmv. joka EI aiheuttais syöpää? Tuntuu, että syöt tai juot ihan mitä vaan, niin jokaisesta raaka-aineesta on tehty tutkimuksia ja löydetty joku syöpää tai jotain muuta tautia / ongelmaa aiheuttava ainesosa. Ja liika on liikaa joka asiassa, eli sallituissa rajoissa tai muuten kohtuudella käytettynä en pitäs aloe vera juomaakaan kovinkaan varallisena. Ja jos miettii, kuinka kauan ihmiskunta on aloeta käyttänyt, niin luulisi, että tuo syöpäyhteys olis löydetty ja pystytty todistamaan jo aikoja sitten...[/QUOTE]

Itse kyllä vältän lisäaineita, ja käytän luonnonkosmetiikkaa. Pyykin pesen pesupähkinöillä jne. Mutta tunge sinä toki päivän mittaan mitä vaan suuhusi ja luota siihen, että syöpä tulee! :D Ja aloiinista vielä sen verran, että eräs aloemehun myyjä kerran paasasi minulle siitä, miten aloiinia on oltava mehussa, muuten se ei toimi! Oma lehmä ojassa tietenkin, koska heidän mehussaan onkin aloiinia eniten. Joka tapauksessa, niin hyödyt kuin haitat ovat hyvin huonosti tutkittuja, ja minun mielipiteeni on, että aloe toimii yhtä hyvin kuin mikä tahansa lumelääke. Kun vain tarpeeksi uskoo, niin kaikki on mahdollista! :D

Aloiinia on tosiaan aloe vera lehden kuoren ja sisälläolevan geelin välissä. Aloe vera juomia valmistetaan monella tavalla. Yksi on olla käyttämättä KOKO lehteä, jolloin mukaan tulee tuota aloiinia, vaan käytetään vain kuoren sisällä oleva geeli. Aloiinilla on voimakkaasti laksatiivinen vaikutus enkä itse ainakaan sellaista aloe juomaa käyttäisi, johon on käytetty koko lehti, vaikka tuosta juomasta olisikin suodatettu aloiini pois. Samalla kun todennäköisesti suodattuu niitä hyviäkin aineita pois, jotka aloesta tekevät niin hyvän. (Siinä on paljon eri ravintoaineitavaikkakin pienissä määrin ja tietenkin vettä niinkuin esimerkiksi kurkussa. Aloe vera on mehikasvi.) Eli kannattaa kyllä kysellä, miten aloe vera juoma on valmistettu eikä sortua ensimmäiseen vastaan tulevaan. Hyviä aloe juomia kyllä on olemassa ja niitä saa. Toki Suomesta saa hyviä kotimaisia marjoja, vihanneksia ja hedelmiä, mutta itse käytän myös aloe juomaa päivittäin pitääkseni vatsani, suolistoni kunnossa ja sitä kautta autan vastustuskykyäni luonnollisella tavalla. Lisäksi se auttaa kehon ph-suhteen, verensokerin ym. tasapainottamisessa. Käytän muutenkin mahdollisimman paljon luomua (tai bio-dynaamista) enkä koe aloe veran juomisen olevan mitenkään ristiriidassa sen kanssa. Olen käyttänyt yli vuoden (alkuvuodesta 2011) ja sinä aikana olen huomannut vatsani toimivan paremmin, kun ennen ja koska olin väsynyt pienen lapsen äiti, olen saanut lisää virkeyttä ja oloni on kohentunut kautta linjan vaikka mitään elimellisiä vaivoja minulla ei vielä oltu todettukaan. (Raskausaikana piti kyllä mittailla sokeriarvoja ja verenpainetta). Imetän yhä (lapseni on 2 v ja 3 kk) ja annan lapselleni aloe veraa ja hän ottaa sitä mielellään, tykkää myös marjoista (puolukatkin mnevät tuosta vaan). Hän on pysynyt terveenä, pieniä nuhia ja yskiä on ollut, muta ei mitään suurempaa. :) Johtuuko sitten imetyksestä vai siitä että hoidan häntä vielä kotona vai mistä, tiedä häntä.. :) Olen tarkka sen suhteen, mitä ruokaa, juomaa lapselleni annan. Mieluummin annan pikkuhörpyn aloe veraa kuin jotain kaupan pillimehuja. Karkkeja ja muuta "makeita" olen vasta ihan viime aikoina sallinut vähän. Anoppi on muutamankin kerran maininnut mun tiukkuudesta makean suhteen. ;) (Mansikat ja muut luonnolliset "makeat" herkut ovat kokonaan toinen juttu). Lapseni ei ole allerginen eikä ole esim. korvatulheduskierteitä. Raskausaikanani en ottanut sikainfluenssarokotusta vaikka juuri pahimmillaan oli sen "hypetys" :( enkä lapselleni ole ottanut kuin perusrokotukset, en mittän influenssa- tai rota-rokotuksia. Jos nyt vielä tulisin raskaaksi, jatkaisin kyllä aloe vera juoman käyttöä. Mutta jos et ole juomaa käyttänyt ennen raskautta, niin tee itse ratkaisu alatko sitä käyttää. Jos yhtään epäilet, kuuntele itseäsi. Olen itse kokenut vuonna 2009 keskenmenon ja tiedän, että kaikki mahdolliset syyt kävin mielessäni läpi, mitä tein väärin, kun keskenmeno tuli n. kuukauden raskauden jälkeen. Vaikka keskenmeno olisi todennäköisesti tullut joka tapauksessa riippumatta minun tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. Siksi ei esim. mikään vastuullinen aloe vera tuotteita valmistava yhtiö, sen myyjistä puhumattakaan halua ottaa vastuulleen, sitä että joku esim. keskenmenosta syyttäisi aloe veraa, vaikka sillä ei osaa eikä arpaa siinä olisikaan.

Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ova Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onnekksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
ESI ........................................11.200 ppm
Forever Living Product ..........63.000 ppm
Life Plus ................................13.700 ppm
Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Baeyty Systems)

[QUOTE="vieras";24096784]Aloe vera -uute saattaa aiheuttaa syöpää

Tupakka aiheuttaa ihan varmuudella syöpää. Silti sitä poltetaan.

Toi syöpäkortti alkaa kyllä olemaan samassa kategoriassa natsikortin kanssa....

[QUOTE="vieras";24096784]Aloe vera -uute saattaa aiheuttaa syöpää

Tupakka aiheuttaa ihan varmuudella syöpää. Silti sitä poltetaan.

Toi syöpäkortti alkaa kyllä olemaan samassa kategoriassa natsikortin kanssa....

Mutta tupakkaa ei markkinoida terveys tuotteena kuten aloe veraa ;)

Itse kokeilin tuota mehua ja minulla rohtui huulet, tai siis aukesi :( voi luoja ne oli kipeät.
Aloe myyjä vaan kehoitti jatkamaan mehun juontia ja sain lopulta niin kovat vatsakivut etten vaan pystynyt jatkamaan.
Myyjän mukaan minusta oli poistumassa myrkyt.
Kumma kun lopetin tuon myrkyn juonnin niin huulet kuin maha parani.

JOS noilla tököteillä olisi jotain terveydellistä merkitystä (siis hyvässä mielessä) niin luulisi niistä olevan tutkimuksia. Tuo huuhaa on kuitenkin niin iso bisnes, että rahaa olisi teettää oikeat tutkimukset, jossa terveyshyödyt todistettaisiin. Eli mitä voi tästä, ihan maalaisjärjellä, päätellä? En kuitenkaan kiellä lumevaikutusta, ja mitä kalliimpi lume, sen parempi teho.

[QUOTE="vieras";24096875]Voi ap :(
Tiedän että nämä alue myyjät hehkuttavat niistä muka terveysjutuista kuinka ne tekee hyvää. Mutta ei kaikkeen tarvi silmät sumeina uskoa. Tuossakin on puhtaasti se myynti mielessä että saadaan provikkaa.
Itse kokeilin tuota alue juomaa sen verran että maistoin yksillä kutsuilla,
ja seuraamuksena minun normaali ihoni vaati valtavaa rasvaamista, huulet aukesi ihan kunnolla jolloin oli jo pakko laittaa bebantheneakin huuliin.
Ikinä en voisi kuvitella juovani moista myrkkyä joka saa ihon täysin korpuksi.[/QUOTE]

Olen kans siellä myyjänä ja minulla on aivan sama, haluako joku sen ostaa tai ei, kun näillä provikoilla en tee mitään mitä sieltä saa, jos vain ei myy paljon, sitten kyllä saa. Itse menin sinne, kun käytän kyseistä tuoteetta ja olin monissa jutuissa Aloe Verasta, tiedän se toimii. Se on aika hyvää luonnonlääke vaikka mihin, mutta raskauden aikana ei saa tätä käyttää, se poista nestettä mitä on tärkeä raskaus aikana

tohon verkostomarkkinoinnin bisnesideaan, eikös siinä tienaa paremminkin ne jotka saa rekrytoitua paljon uusia myyjiä, ei niinkään omalla myynnillä?

sinänsä toi alue veera on vanha juttu, muistan 20 vuoden takaa miten yhet sukulaiset höyrähti siihen

Haistakaa nyt huilu, ettei saisi raskausaikana käyttää. :D Ihan tasan saa ja silloin voi aloittaakkin. Se on totta ettei kaikille sovi, mutta alkuun voi tulla ei toivottuja oireita, jotka tasaantuu 3kk kuluessa, jos ei tasaannu niin silloin harkitsisin uudelleen käyttöä. Mutta ei kaikki voi sopia kaikille. :) Minulle sopii ja raskaana juuri olen, enkä todellakaan aijo lopettaa! Myös tyttärilleni juotan, koska hänellä paha atooppinen ihottuma, enkä halua häneen lääkerasvoja työntää joka kuukausi, mielummin luonnon omaa tavaraa joka pitää ihon hyvänä!

Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää;29985191:
Siis on ihottuma edelleen? Vai?

Pieniä läskiä tulee välillä, mutta juoman kanssa muuten pysyy kurissa, kun näitä läiskiä tulee niin perusvoiteella rasvaus riittää. Ennen juoman aloitusta joudittiin vähintään kerran kuussa käyttää 2vk kuuri hydrokortisonia, eipä enää. :)

tohon verkostomarkkinoinnin bisnesideaan, eikös siinä tienaa paremminkin ne jotka saa rekrytoitua paljon uusia myyjiä, ei niinkään omalla myynnillä?

Tuo riippuu konseptista. Toisissa se paras provikka tulee tosiaan uusia värväämällä, mutta toisissa on taas tuotteilla kuitenkin sen verran hyvä kate, että myös sillä myynnillä pystyy tekemään hyvää tiliä. Mutta ainahan sitä provikaa sitten enemmän tulee, mitä enemmän sulla sitä porukkaa ryhmässäsi on - on kyse mistä konseptista tahansa.

Yhteistyössä