Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839049:
Siis pitääkö tätä tosiaan kysyä? :O

Eikö se ole itsestäänselvää, että jos tilanteesta ei pääse pois on kyse itsepuolustuksesta, mutta jos sinun tilanteesta poistumista ei estä kukaan, mutta lyöt silti koska "mulla on oikeus, kun toi löi ensin", se on kosto.
luuletko tosiaan että tuo on noin yksinkertanen asia. :rolleyes:
 
"mies1"
Kenenkään ei pitäisi alkaa lyömään toista, en kuitenkaan voisi täräyttää naista nyrkillä takaisin, jos nainen osaa puolustautua. Se on hyvä asia, kunhan ei kehity maailmankatsomukseksi naisella. Mun ulkomaalainen ex osasi hyvin pitää fyysisesti puolensa, muttei alkanut salihirmuksi, äijämäiseksi, jne. Kaksi eri asiaa ja tossa on oltava tarkka koska Suomessa ihmiset on usein niin "mutkattomia" eli helposti se puolustautuva nainen on sit kova muutenkin ja muussakin.

Toki ongelmahan niillä tahoilla, jotka yrittävät "samanlaistaa" sukupuolet on just tuon tyylinen tilanne. Ellei eroja ole, silloin tuo miehen vastaisku pitäisi sallia loogisesti. Mieletöntähän se onkin ja siksi tuossa samanlaisuus-ajattelussa pitääkin olla tarkka, vaikkei sukupuolia saa myöskään lukita täysin omiin karsinoihinsa, jota mm. naiset kyllä tekevät.

Pepusta puristelua ym. tulee aina olemaan. En pitäisi sitä traumatisoivana, mutten myöskään hienona käytöksenä ja puuttuisin itse sellaiseen. Lisäksi tässäkin kaksoisstandardit ihmetyttää eli itse tullut nähtyä kuinka naisen miehen pepulle taputtelu on aivan ok mutta ei toisin päin. Odotusarvot ovat erilaisia sukupuolilla, mutta hieman liian "naisjohtoinen" ääni kellossa minulle Suomessa on, ts. naisten asioista näihin liittyen puhutaan paljon enemmän kuin miesten, jopa niin paljon, että osa miehistä kenties on alkanut "särmättömiksi" ja se ei ole yhtään hyvä kehitys.
 
ggggg
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839049:
Siis pitääkö tätä tosiaan kysyä? :O

Eikö se ole itsestäänselvää, että jos tilanteesta ei pääse pois on kyse itsepuolustuksesta, mutta jos sinun tilanteesta poistumista ei estä kukaan, mutta lyöt silti koska "mulla on oikeus, kun toi löi ensin", se on kosto.
Sun tekstejä nyt lukeneena: todellakin pitää kysyä :D

Kuinka pitkään sitten pitää odottaa sitä seuraavaa iskua? Jos vastapuoli on sua kerran lyönyt, eikä näytä siltä että olisi puheiden perusteella poistumassa, mutta ei ole vielä ehtinyt huitaista uudestaan, niin odotatko sitten sitä seuraavaa lyöntiä?
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29839040:
aina ei pääse poistumaan nokka pystyssä paikalta vaikka siellä pumpulissa se olisi mahdollista, jos siellä koskaan tilannetta edes tulisi.
Miksi sinä väännät tämän jatkuvasti tuohon itsepuolustukseen, kun olen jo sata kertaa sanonut, mitä mieltä siitä olen?
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29839060:
luuletko tosiaan että tuo on noin yksinkertanen asia. :rolleyes:
No ei näköjään. Ehkä sitten joissakin tilanteissa pitäisi itsepuolustukseksi laskea senkin, että ylpeys ei vain anna periksi poistua paikalta. Vai mitä tarkoitat?

Tottakai jokainen tilanne on erilainen, mutta pääperiaatteena tuossa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Olen tosiaan vähän yksinkertainen, kun en tajua mikä tästä tekee noin vaikean.
 
säpäle harmaana
Sun tekstejä nyt lukeneena: todellakin pitää kysyä :D

Kuinka pitkään sitten pitää odottaa sitä seuraavaa iskua? Jos vastapuoli on sua kerran lyönyt, eikä näytä siltä että olisi puheiden perusteella poistumassa, mutta ei ole vielä ehtinyt huitaista uudestaan, niin odotatko sitten sitä seuraavaa lyöntiä?
Joo, tottakai jään paikalle odottamaan. :headwall: Eihän niitä muita vaihtoehtoja ollut, kuin jäädä paikalle odottamaan uutta lyöntiä tai sitten lyödä itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29839085:
No ei näköjään. Ehkä sitten joissakin tilanteissa pitäisi itsepuolustukseksi laskea senkin, että ylpeys ei vain anna periksi poistua paikalta. Vai mitä tarkoitat?

Tottakai jokainen tilanne on erilainen, mutta pääperiaatteena tuossa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Olen tosiaan vähän yksinkertainen, kun en tajua mikä tästä tekee noin vaikean.
ihan hyvällä täytyy kyllä sanoa että olet todella yksinkertainen kun vänkäät vänkäämisen ilosta asioista joista et käytännössä tiedä yhtään mitään.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29839098:
ihan hyvällä täytyy kyllä sanoa että olet todella yksinkertainen kun vänkäät vänkäämisen ilosta asioista joista et käytännössä tiedä yhtään mitään.
Edelleen: saa selittää.

Ai niin, mutta et viitsi.
 
säpäle harmaana
Kovasti olen tietämätön asioista ja tilanteista, joita toisille tulee jatkuvasti vastaan, mutta kukaan ei yhden yhtä esimerkkiä viitsi tyhmälle antaa. Tai no häppäri niitä antaa vähän liikaakin.
 
Jo toinen ratkiriemukas kotimatka tän ketjun parissa. Melkein harmittaa lähteä reissuun, ei pysty seuraamaan ihan näin intensiivisesti.

Mun puolisoni miehekkyydestä ei ole mitään epäilystä vaikka hän ei hakkaisikaan jokaista joka puristaa mua perseestä tai katsoo mua väärällä tavalla tai osuu minuun vahingossa tanssilattialla. Lähinnä mua nolottaisi jos alkaisi moisesta öykkäröimään. Sitäpaitsi hyvät leidit, nuo tilanteet vähenee kummasti kun tulee tarpeeksi ikää mittariin ;)
 
Jo toinen ratkiriemukas kotimatka tän ketjun parissa. Melkein harmittaa lähteä reissuun, ei pysty seuraamaan ihan näin intensiivisesti.

Mun puolisoni miehekkyydestä ei ole mitään epäilystä vaikka hän ei hakkaisikaan jokaista joka puristaa mua perseestä tai katsoo mua väärällä tavalla tai osuu minuun vahingossa tanssilattialla. Lähinnä mua nolottaisi jos alkaisi moisesta öykkäröimään. Sitäpaitsi hyvät leidit, nuo tilanteet vähenee kummasti kun tulee tarpeeksi ikää mittariin ;)
Näin se luonto on suojellut minunkin puolustajatonta sinkkupersettä jo vuosikausia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Username
Ämmät hei..

Jos jollekkin täytyy sivutolkulla vääntää perusasioita rautalangasta, niin onko keskustelua silloin mitään järkeä jatkaa?

Sama kuin opettaisit vähäjärkiselle aivokirurgiaa.
 

Yhteistyössä