Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
-
Mun mielestä Data oli ihan oikeassa.
Yleisesti nainen on pienempi ja fyysisesti huomattavasti heikompi.
Se on vaan jotenkin niin sietämättömän vastenmielistä hyväksikäyttöä vedota siihen, että kun mä olen tällanen "pieni ja fyysisesti heikompi" niin mä voin tulla mätkimään sua, mutta sä et saa tehdä mitään.
Kyllä mun mielestä tollasen naistyypin sietäiskin saada pataansa ja samalla mitalla takaisin.
 
säpäle harmaana
Haloo tässä on ollut kokoajan puhe omasta tai kaverin/lähimmäisen turvallisuudesta! Eli jos joku tulee ja hyökkää sun kaverin päälle. Sä jos katsot vierestä kun kaveri saa ehkä kuolettavia iskuja ja muut sivulliset traumoja niin selvä sitten. :D Sun kaltaisia kavereita mun isänmaa ei tarvii.
No niin tässä olet taas itse paikalla tai ihan kaverin vieressä ja tuolla äsken olit sellaisessa tilanteessa, jossa et päässyt pitelemään mielipuolen raajoja ja huutelit vain varoituksia. Koeta nyt pysyä asiassa.
 
Haloo tässä on ollut kokoajan puhe omasta tai kaverin/lähimmäisen turvallisuudesta! Eli jos joku tulee ja hyökkää sun kaverin päälle. Sä jos katsot vierestä kun kaveri saa ehkä kuolettavia iskuja ja muut sivulliset traumoja niin selvä sitten. :D Sun kaltaisia kavereita mun isänmaa ei tarvii.
Ihan itse selostit tilanteesta jossa joku sekopää riehuu yökerhossa ja mätkii kaikkia kenttiin.
Taisit myös jossain vaiheessa olla sitä mieltä että nainen ei voi muuta kuin kiljua kovaa.
 
Haloo tässä on ollut kokoajan puhe omasta tai kaverin/lähimmäisen turvallisuudesta! Eli jos joku tulee ja hyökkää sun kaverin päälle. Sä jos katsot vierestä kun kaveri saa ehkä kuolettavia iskuja ja muut sivulliset traumoja niin selvä sitten. :D Sun kaltaisia kavereita mun isänmaa ei tarvii.
mulla on sitten ilmeisesti luetun ymmärtämisessä vakavia puutteita kun mulla on mennyt ihan sekaisin että puhutaanko tässä ketjussa takaisinlyömisen osalta turvallisuuden lisäämisestä vai vastaanotettujen iskujen kostamisesta vai molemmista sujuvasti sekaisin

veikkaan jälkimmäistä
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Haloo tässä on ollut kokoajan puhe omasta tai kaverin/lähimmäisen turvallisuudesta! Eli jos joku tulee ja hyökkää sun kaverin päälle. Sä jos katsot vierestä kun kaveri saa ehkä kuolettavia iskuja ja muut sivulliset traumoja niin selvä sitten. :D Sun kaltaisia kavereita mun isänmaa ei tarvii.
Mun kokemuksien mukaan ihmiset ei jää pällistelemään, kyllä sinne mennään sekaan, etenkin jos toinen on heikompi.
Mutta monet menevät varmaan paniikkiin ja pelkäävät. Turha kai sellaisia ihmisiä on solvata.
 
mulla on sitten ilmeisesti luetun ymmärtämisessä vakavia puutteita kun mulla on mennyt ihan sekaisin että puhutaanko tässä ketjussa takaisinlyömisen osalta turvallisuuden lisäämisestä vai vastaanotettujen iskujen kostamisesta vai molemmista sujuvasti sekaisin

veikkaan jälkimmäistä
Tämähän on yleensä tilanne missä tahansa yli 5 sivua pitkässä ketjussa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
-
Haloo tässä on ollut kokoajan puhe omasta tai kaverin/lähimmäisen turvallisuudesta! Eli jos joku tulee ja hyökkää sun kaverin päälle. Sä jos katsot vierestä kun kaveri saa ehkä kuolettavia iskuja ja muut sivulliset traumoja niin selvä sitten. :D Sun kaltaisia kavereita mun isänmaa ei tarvii.
Mitä hyötyä siitä sitten on, kun saatte molemmat niitä "kuollettavia" iskuja? Pääsette samaan hautaan?
Miten sun on niin vaikea käsittää, että se sun panoksesi on täysin turha tuollaisessa tilanteessa. Jos sä olisit 2 metrinen mies ja 150 kiloa pelkkää lihasta, niin panoksesta voiskin olla apua sun frendille, mutta sä et näemmä käsitä, että tilanne ainoastaan pahenee, jos sä menet sinne väliin kirkumaan ja raapiimaan, käy kummallekkin vielä huonommin.

Pidätkö sinä itseäsi pätevänä kertomaan mitä SUN isänmaa tarvii? Mikäli pidät itseäsi erityisen tarpeellisena jäsenenä tässä maassa, niin se kertoo jo riittävästi omasta rajallisuudestasi. Mikäli tämä maa pyörisi sinun ja kaltaistesi panoksella, koko suomi olis täynnä niin imbesilliä porukkaa, ettei ne osais edes solmia omia kengännauhojaan :)
 
Mun kokemuksien mukaan ihmiset ei jää pällistelemään, kyllä sinne mennään sekaan, etenkin jos toinen on heikompi.
Mutta monet menevät varmaan paniikkiin ja pelkäävät. Turha kai sellaisia ihmisiä on solvata.
Varmasti on tilanteita että näin käy. Vaan ei kartsalla välttämättä käy juurikaan noin. Ehkä jossain kaveriporukan illan istujaisissa jossain paikallisessa kylläkin.
 
Vierasmiess
Mun kokemuksien mukaan ihmiset ei jää pällistelemään, kyllä sinne mennään sekaan, etenkin jos toinen on heikompi.
Mutta monet menevät varmaan paniikkiin ja pelkäävät. Turha kai sellaisia ihmisiä on solvata.
Hyvin on huomattu, että jos ei solvata, niin osa ainakin vähän väheksyy sellaisia jotka pakenee.
Tästä saisikin hyvän väännön aikaan, että mitä fiiliksiä lispetissä ja Happygirlissa herättäisi mies joka kaappaa naisensa turvaan ja vain poistuu nopeasti paikalta kotiin kun ulkopuolinen mies läväytti naistaan poskelle tai kouri perseestä? :D Tuohan olisi hyvin maksimaalisen tehokas turvakeino, nopeasti pois ja ilmoitus viranomaiselle.
Veikkaan, että teillä taitaisi pöksyt pysyä kuivina miestänne kohtaan vaikka mies tekisi melkoisen tehokkaan suojautumistavan. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
vieerr
vierasmieheltä voisin kysyä mitä hän tekisi jos joku heikko vanhus hakkaisi häntä sateenvarjolla. Tirvaisisitko takaisin? Vai kenties yrittäisit riisua tämän aseista satuttamatta taikka poistuisit paikalta?
Eikös tuolla aiemmin ketjussa tullut selväksi hänen toimintatapansa. Niskaperseotteella mummo tai pappa turvalleen kanveesiin. Yksityinen tila ja henkilökohtainen koskemattomuus on kovasti tuossa uhattuna.
 
Hyvin on huomattu, että jos ei solvata, niin osa ainakin vähän väheksyy sellaisia jotka pakenee.
Tästä saisikin hyvän väännön aikaan, että mitä fiiliksiä lispetissä ja Happygirlissa herättäisi mies joka kaappaa naisensa turvaan ja vain poistuu nopeasti paikalta kotiin kun ulkopuolinen mies läväytti naistaan poskelle tai kouri perseestä? :D Tuohan olisi hyvin maksimaalisen tehokas turvakeino, nopeasti pois ja ilmoitus viranomaiselle.
Veikkaan, että teillä taitaisi pöksyt pysyä kuivina miestänne kohtaan vaikka mies tekisi melkoisen tehokkaan suojautumistavan. :LOL:
:LOL: Tämä muuten pitää paikkansa varmasti aika monen naisen kohdalla.

Siinä kohti kun pariskunnan se "heikompi" osapuoli on hyökkäyksen kohteena, niin ei varmasti menis kovin monella läpi se, että mies vaan nykii naisen mukanaan ja tilaa taksin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Hyvin on huomattu, että jos ei solvata, niin osa ainakin vähän väheksyy sellaisia jotka pakenee.
Tästä saisikin hyvän väännön aikaan, että mitä fiiliksiä lispetissä ja Happygirlissa herättäisi mies joka kaappaa naisensa turvaan ja vain poistuu nopeasti paikalta kotiin kun ulkopuolinen mies läväytti naistaan poskelle tai kouri perseestä? :D Tuohan olisi hyvin maksimaalisen tehokas turvakeino, nopeasti pois ja ilmoitus viranomaiselle.
Veikkaan, että teillä taitaisi pöksyt pysyä kuivina miestänne kohtaan vaikka mies tekisi melkoisen tehokkaan suojautumistavan. :LOL:
hyvä pointti

aatelkaapa huvikseen miten vähän maailmassa olisi väkivaltaa jos naiset ei palkitsis tappelijoita tussulla
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837530:
Ai? Kyllä tässä on mielestäni aika monessa yhteydessä sanottu, että saa lyödä takaisin ja lyödyllä on siihen oikeus. Nämä on käsittääkseni juuri sitä hyväksymistä.
Mä käsitin et se ei oo juuri kenenkään mielestä ok, mutta moni sanoo että saattaisi silti itse tehdä. Tais ainoastaan toi vierasmies olla sitä mieltä että se on ihan ok, varsinkin jos nainen/lapsi lyö ensin.
 
-
:LOL: Tämä muuten pitää paikkansa varmasti aika monen naisen kohdalla.

Siinä kohti kun pariskunnan se "heikompi" osapuoli on hyökkäyksen kohteena, niin ei varmasti menis kovin monella läpi se, että mies vaan nykii naisen mukanaan ja tilaa taksin :D
Se varmaan vähän riippuu miehestä. Jos se sattuis olemaan 160 cm pitkä ja painais piirun verran enemmän, kuin 8- vuotias tyttö... niin olis ehkä toivottavaa, että se mies lähtis pakoon naisensa kanssa. Tosin... kyllä jää miehellä saamatta ja vois olla, että menis vaihtoon.... mutta mä olenkin niin alkeellinen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837530:
Ai? Kyllä tässä on mielestäni aika monessa yhteydessä sanottu, että saa lyödä takaisin ja lyödyllä on siihen oikeus. Nämä on käsittääkseni juuri sitä hyväksymistä.
ja aika monen asenne on, että mies on nössö jos ei käy kostamassa itseensä tai naiseensa osunutta tirvaisua hakkaamalla ensimmäistä lyöjää lasareetiin
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837560:
Lukaisin tämän ketjun ensimmäisen sivun ja siellä kyllä lähes kaikki muut kuin minä sanoivat, että "takaisin saa lyödä".
ai... en kai mä sanonu? mun mielestä vaan hätätilanteessa saa lyödä.
 
-
On aika surullista ajatella, että oikeasti naisten alapäät mehustuu nyrkillä lyövistä miehistä ja kääntäen, pysyy kuivana jos paikalta vain pakenee :/
Eikö olekkin ihan kamalan surullista.
Vielä surullisempia on miehet, jotka ovat heti valmiita tirvaisemaan takaisin naista tai lasta joka lyö, mutta valmis lähtemään karkuun, kun olis kokoisensa vastustaja ja todella hyvä syy käydä iskemässä hampaat kurkkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä