Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837110:
No on. :D Ei vaan. Sanoinhan, että en tiedä, miten itse vastaavassa tilanteessa toimisin, jos oikeasti sattuu vastaan, mutta tässä keskustelun tasolla en kyllä näe, miten kukaan näkee tuossa jonkun oikeuden. Jälleen sanon sen, että ymmärtäminen ja hyväksyminen on kaksi eri asiaa. Ymmärrän, jos joku arvioi tilanteen väärin tai panikoituu, mutta tässä keskustelussa tuskin kukaan on panikoitunut, mutta silti se oikeus monien mielestä tuossa tilanteessa on.
Näin minäkin ajattelen vaikka varmasti pistäisin takas jos minun kaveria joku valopää tulis hakkaamaan. Pitäis varmaan kysyä poliisilta, että onko se hyväksyttävää -meneekö itsepuolustuksena? Koska ethän sä voi tietää tuleeko se hörhö lisää päälle ja tekee sun läheisestä/sinusta enemmän tuusan nuuskaa:S Siihen liittyy se uhka. Kyllä mä haluaisin näyttää että tänne ei ole asiaa,me annetaan takaisin tai turha kai tuota on edes miettiä mitä haluaisi ja mitä ei, koska siinä tilanteessa meistä jokainen koittaisi saada sen hörhön maahan.. Joko potkien tai lyöden, what ever.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29837115:
kun se mies vastaan nainen on näköjään unohtunu jo ajat sitten niin otin vapauden kirjotella mies miestä vastaan tilanteista.
No ihan sama se minusta on mistä puhutaan. Sukupuolet eivät vaikuta omasta mielestäni tilanteeseen millään tavalla. Lyöminen on mielestäni väärin, vaikka "tuo toinen aloitti".
 
säpäle harmaana
Näin minäkin ajattelen vaikka varmasti pistäisin takas jos minun kaveria joku valopää tulis hakkaamaan. Pitäis varmaan kysyä poliisilta, että onko se hyväksyttävää -meneekö itsepuolustuksena? Koska ethän sä voi tietää tuleeko se hörhö lisää päälle ja tekee sun läheisestä/sinusta enemmän tuusan nuuskaa:S Siihen liittyy se uhka. Kyllä mä haluaisin näyttää että tänne ei ole asiaa,me annetaan takaisin tai turha kai tuota on edes miettiä mitä haluaisi ja mitä ei, koska siinä tilanteessa meistä jokainen koittaisi saada sen hörhön maahan.. Joko potkien tai lyöden, what ever.
Poistuuko se uhka sillä, että pistät takaisin? Kyllä minä sanoisin tuohon tehokkaampana vinkkinä sen paikalta poistumisen. Hassua että itse provosoidut väkivaltaisesta käytöksestä, mutta oletat, että vastapuoli ei tästä provosoidu lisää.
 
Vierasmiess
Näin minäkin ajattelen vaikka varmasti pistäisin takas jos minun kaveria joku valopää tulis hakkaamaan. Pitäis varmaan kysyä poliisilta, että onko se hyväksyttävää -meneekö itsepuolustuksena? Koska ethän sä voi tietää tuleeko se hörhö lisää päälle ja tekee sun läheisestä/sinusta enemmän tuusan nuuskaa:S Siihen liittyy se uhka. Kyllä mä haluaisin näyttää että tänne ei ole asiaa,me annetaan takaisin tai turha kai tuota on edes miettiä mitä haluaisi ja mitä ei, koska siinä tilanteessa meistä jokainen koittaisi saada sen hörhön maahan.. Joko potkien tai lyöden, what ever.
Kyllä sun kannattaa paeta kun noin pelkäät tuusan nuuskaantumisesta.

Ja samalla itse monottelisit hörhöä minkä ehtisit... jep jep
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837127:
No ihan sama se minusta on mistä puhutaan. Sukupuolet eivät vaikuta omasta mielestäni tilanteeseen millään tavalla. Lyöminen on mielestäni väärin, vaikka "tuo toinen aloitti".
Me nyt ehkä puhutaan eri asioista kun sä pidät ehkä sellaista pientä huitaisua jossa se lyöjä poistuu heti eikä siihen liity vaaraa tai uhkaa, riskejä. Kun tositilanteessa ihminen pelästyy ja yrittää tietenkin suojata toisen tai itsensä, ettei se pääse enempää lyömään ja toisaalta että hän ei lähde toisiin "pöytiin" tekemään samaa :s Hyi että, toivoisin et sais kiinni ja aloilleen heti ja poliisi veisi pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837142:
Auta mihin? Vielä kerran:

takaisin antaminen (=kosto) on eri asia kuin puolustautuminen ja

ymmärtäminen eri asia kuin hyväksyminen.
iskut on selkärangassa ja aivot päässä. ettei sentään elukan lailla kiinni käy.
pakko luovuttaa kun toinen puhuu aidasta ja toinen siitä aidanseipäästä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837136:
Poistuuko se uhka sillä, että pistät takaisin? Kyllä minä sanoisin tuohon tehokkaampana vinkkinä sen paikalta poistumisen. Hassua että itse provosoidut väkivaltaisesta käytöksestä, mutta oletat, että vastapuoli ei tästä provosoidu lisää.
Hmm kysytkö nyt tosissasi? Ajattele itse jotain raivopäätä kuka mottaisee ihmisiä kun kärpäsiä maahan ja sä uskot, että paras kun ihmiset poistuu vaikka yökerhosta (eli antaa sen määrätä) ja tavallaan antaa viestin, että noin toisia pieksämällä saat tahtosi läpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29836488:
on se melkonen saavutus puolestakin kilometristä, kiinnostais oikeen nähdä välineet millä tuo sujuu :confused: . ja edelleen ennemmin mottaan nyrkillä kun ammun jos pakko on.
No se tikkuaski on puolesta kilsasta tippunut. Ei enää nykynäöllä onnistu.

Mä en harrasta lyömisiä. Jos mä lyömätouhuihin rupean, niin siin on sit tarkoitus tappaa. En ymmärrä huvikseen lyömistä. Sit pääsee vähemmällä vaivalla kun valkkaa sopivan aseen.
 
säpäle harmaana
Me nyt ehkä puhutaan eri asioista kun sä pidät ehkä sellaista pientä huitaisua jossa se lyöjä poistuu heti eikä siihen liity vaaraa tai uhkaa, riskejä. Kun tositilanteessa ihminen pelästyy ja yrittää tietenkin suojata toisen tai itsensä, ettei se pääse enempää lyömään ja toisaalta että hän ei lähde toisiin "pöytiin" tekemään samaa :s Hyi että, toivoisin et sais kiinni ja aloilleen heti ja poliisi veisi pois.
No joo varmaankin puhutaan eri asioista, kun en katso olevani vastuussa kaikkien lähistöllä mahdollisesti olevien henkilöiden turvallisuudesta, enkä koe tehtäväkseni tehdä uhkaavaa henkilöä täysin toimintakyvyttömäksi. Jos tilanne on noin karmea kuin kuvasit, niin ehkä huutaisin kaikille vain, että varokaa tuota tyyppiä ja soittaisin poliisit.
 
säpäle harmaana
Hmm kysytkö nyt tosissasi? Ajattele itse jotain raivopäätä kuka mottaisee ihmisiä kun kärpäsiä maahan ja sä uskot, että paras kun ihmiset poistuu vaikka yökerhosta (eli antaa sen määrätä) ja tavallaan antaa viestin, että noin toisia pieksämällä saat tahtosi läpi.
No jos joku tyyppi on sellaisissa voimissa, että mottaisee ihmisiä kuin kärpäsiä maahan, niin todellakin minä olen vihoviimeinen ihminen, joka hänet saa aisoihin. Ehkä sinä olet paremmassa fitissä, kuin me muut (tai ainakin minä ja ne yökerhon asiakkaat).
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837161:
No joo varmaankin puhutaan eri asioista, kun en katso olevani vastuussa kaikkien lähistöllä mahdollisesti olevien henkilöiden turvallisuudesta, enkä koe tehtäväkseni tehdä uhkaavaa henkilöä täysin toimintakyvyttömäksi. Jos tilanne on noin karmea kuin kuvasit, niin ehkä huutaisin kaikille vain, että varokaa tuota tyyppiä ja soittaisin poliisit.
Täysin toimintakyvyttömäksi? :D Mun "voimilla" (joita ei ole) en sais kun nipisteltyä ja raavittua, mutta on pelkästään hyvä että moni ihminen nykyään treenaa ja osaa puolustautua jos tilanne sitä vaatii.
 
No se tikkuaski on puolesta kilsasta tippunut. Ei enää nykynäöllä onnistu.

Mä en harrasta lyömisiä. Jos mä lyömätouhuihin rupean, niin siin on sit tarkoitus tappaa. En ymmärrä huvikseen lyömistä. Sit pääsee vähemmällä vaivalla kun valkkaa sopivan aseen.
no jos ampuu laatikollisen panoksia ja osuu kerran tikkuaskiin niin en sanoisi että vehkeet ja taidot on sillä tasolla että osuu saletisti tikkuaskiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837174:
No jos joku tyyppi on sellaisissa voimissa, että mottaisee ihmisiä kuin kärpäsiä maahan, niin todellakin minä olen vihoviimeinen ihminen, joka hänet saa aisoihin. Ehkä sinä olet paremmassa fitissä, kuin me muut (tai ainakin minä ja ne yökerhon asiakkaat).
No miten me nuoret naiset saadaan väkivaltaiset asiakkaat töissä aisoihin? Porukalla!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
säpäle harmaana
Hmm kysytkö nyt tosissasi? Ajattele itse jotain raivopäätä kuka mottaisee ihmisiä kun kärpäsiä maahan ja sä uskot, että paras kun ihmiset poistuu vaikka yökerhosta (eli antaa sen määrätä) ja tavallaan antaa viestin, että noin toisia pieksämällä saat tahtosi läpi.
Ja tähän vielä sen verran, että jos sen raivopään tahto on se, että yökerho tyhjenee puoleksi tunniksi ja poliisit tulevat häntä hakemaan ja bileet jatkuvat ilman häntä, niin siinä tapauksessa saakoon tahtonsa läpi. Sopii minulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837189:
No miten sinä sitten ajattelet sen nipistelyn hyödyttävän sen yökerhon mielipuolimänttääjän kanssa?
Toivon ja uskon että olemalla hengessä mukana enkä luikkimalla pakoon (voisin soittaa poliisit, huutaa lisäapuja, varoittaa toisia) niin osoittaisin sille hyökkääjälle että nää tilaneteet loppuu lyhyeen; ihmiset toimii yhdessä ja puolustaa uhria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837206:
Ja tähän vielä sen verran, että jos sen raivopään tahto on se, että yökerho tyhjenee puoleksi tunniksi ja poliisit tulevat häntä hakemaan ja bileet jatkuvat ilman häntä, niin siinä tapauksessa saakoon tahtonsa läpi. Sopii minulle.
Se ei varmaan olisi reilua eikä tarpeellista bisneksille ja asiakkaille.
 

Yhteistyössä