Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Tässä vastaava tilanne, mutta hieman erilaisella lopputuloksella.

[video=youtube;V4akMaeZ0-k]http://www.youtube.com/watch?v=V4akMaeZ0-k[/video]
:LOL:

tuonkaltainen toiminta noilta muilta miehiltä on vain säälittävää kovistelua, hivutetaan yhtä koska siihen tuli tilaisuus ja näin oma status nousee.
Eihän ketään kiinnostanut lensikö akalta hampaat vaan miestä alettiin piestä kun antoi läpsyn läpsystä.
 
Puretaanpa tilannetta alkutilanteesta eikä lopputilanteesta. Jos unohdetaan se takaisin antaminen ja naisten hakkaaminen yms. ja lähdetään siitä liikkeelle mitä sen ensiksi lyövän naisen päässä liikkuu?

Suututtaa niin, että silmissä sumenee. Mikä on ensimmäinen reaktio? Väkivalta? Ja arvellaanko sillä väkivallalla olevan vain itseä palvelevia seurauksia? Mies joutuu pakenemaan paikalta häntä koipien välissä, koska nainen on aina koskematon ja miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin perääntyä hyökkääjän edestä. Kiukku saadaan kätevästi purettua mieheen, joka tiedetään voimattomaksi fyysisen hyökkäyksen estämiseen.

Ja jos mies sattuisi haastamaan naisen pikkuläimäytyksestä oikeuteen niin kyllähän sitä nauraisi jo variksetkin. Poski pikkasen punottaa. Taisi ego ottaa kovimman kolauksen, poika parka. Tai hälytyskeskuspäivystäjää lainatakseni "Otat sä naiselta pataan?"

Tai kolmas vaihtoehto. Mies lyökin takaisin. Mikä on tietysti miehen kannalta kaikkein epäedullisin vaihtoehto.

Summa summarum, väkivaltainen nainen on aina voittaja?
Väkivaltaa ei saa hyväksyä ja poliisille ilmoittaminen on tuossa oikea tapa. Jos ei muuta niin jää rekistereihin tieto naisen väkivaltaisuudesta ja siitä voi olla apua tulevaisuudessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Itsepuolustus on oikeasti tärkeä taito.
Kyllä mutta sitä ei käytetä kunnian vuoksi, jota on jos lyö siksi että sinua on lyöty. Jos taas on todellista uhkaa niin silloin ei vain lyödä vaan pyritään lamauttamaan toinen keinolla millä hyvänsä jos ei pääse pakenemaan.

Edit: Tietysti väkivallattomat itsepuolustukset ovat eri asia kuten aikido, mutta luulen että happygirlillä ei ollut mielessä nämä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
Hm. Kyl mä silti pidän makeempana sitä että mies ei lyö takas, ainakaan kovaa. Ite kyl vedän täysii takas jos joku tulee lyömään, ellei se oo lapsi. Mitä isompi hyökkääjä, sitä kovempaa löisin. Toivoisin että joku pidempi henkilö voisi kannatella minua sen aikaa kun lyön, ettei tarvitse lyödä polveen.
 
Vierasmiess
Hm. Kyl mä silti pidän makeempana sitä että mies ei lyö takas, ainakaan kovaa. Ite kyl vedän täysii takas jos joku tulee lyömään, ellei se oo lapsi. Mitä isompi hyökkääjä, sitä kovempaa löisin. Toivoisin että joku pidempi henkilö voisi kannatella minua sen aikaa kun lyön, ettei tarvitse lyödä polveen.
Kuulostat melko väkivaltaiselta tyypiltä :/
 
Vierasmiess
Amnestykin hienosti hoitaa nimenomaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Oikein nettisivuillaan kertoo sen olevan yksipainopiste työssä.
http://www.amnesty.fi/tyomme/teemat/

Vissiin muunlainen väkivalta on vähempiarvoista...
 
Hm. Kyl mä silti pidän makeempana sitä että mies ei lyö takas, ainakaan kovaa. Ite kyl vedän täysii takas jos joku tulee lyömään, ellei se oo lapsi. Mitä isompi hyökkääjä, sitä kovempaa löisin. Toivoisin että joku pidempi henkilö voisi kannatella minua sen aikaa kun lyön, ettei tarvitse lyödä polveen.
tähtäät munille suoraan.
niin isoa miestä ei olekkaan joka ei semmosen osuman jälkeen kumarra välittömästi.
:O
 
Väkivaltaa ei saa hyväksyä ja poliisille ilmoittaminen on tuossa oikea tapa. Jos ei muuta niin jää rekistereihin tieto naisen väkivaltaisuudesta ja siitä voi olla apua tulevaisuudessa.
mutta sitä kuitenkin on olemassa, enkä jää ottavasi osapuoleksi sen takia että sitä ei hyväksytä.
tässä on jo kuitenki unohtunu alotuksen mies vs. nainen tilanne.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Hm. Kyl mä silti pidän makeempana sitä että mies ei lyö takas, ainakaan kovaa. Ite kyl vedän täysii takas jos joku tulee lyömään, ellei se oo lapsi. Mitä isompi hyökkääjä, sitä kovempaa löisin. Toivoisin että joku pidempi henkilö voisi kannatella minua sen aikaa kun lyön, ettei tarvitse lyödä polveen.
Olen joutunut tilanteeseen jossa mies potkasi mua päähän ihan syyttä, mikä lie karateka futaasi. Olin väärään aikaan väärässä paikassa, väärin käsitys, mutta ei vahinko. Tipahdin samantien, aivotärähdys.

Siinä oli pari ukkoa jotka nosti sen mikkihiiren seinälle ja pieksivät sen.

Olen lyönyt miestä. Se vetäs mua ensin litsarilla ja mulla tumppu heilahti kans.
Hölmöä oli lyödä takaisin koska tuskin se nyt mua olis pahasti telonut, mutta joku reaktio se oli.


Ihan sairaita tilanteita!:|

On noita muitakin väkivaltajuttuja joutunut kokemaan ja katselemaan.


Onneks elämä on nykyään rauhallista ja väkivallatonta.:)
Monille se on sitä aina, eivätkä he edes ymmärrä minkälaista on joutua oikeasti noihin tilanteisiin. Siinä saattaa reagoida, ja usein reagoikin, ihan eritavoin miten on etukäteen "suunnitellut".
 
Peyote
Olen joutunut tilanteeseen jossa mies potkasi mua päähän ihan syyttä, mikä lie karateka futaasi. Olin väärään aikaan väärässä paikassa, väärin käsitys, mutta ei vahinko. Tipahdin samantien, aivotärähdys.

Siinä oli pari ukkoa jotka nosti sen mikkihiiren seinälle ja pieksivät sen.

Olen lyönyt miestä. Se vetäs mua ensin litsarilla ja mulla tumppu heilahti kans.
Hölmöä oli lyödä takaisin koska tuskin se nyt mua olis pahasti telonut, mutta joku reaktio se oli.


Ihan sairaita tilanteita!:|

On noita muitakin väkivaltajuttuja joutunut kokemaan ja katselemaan.


Onneks elämä on nykyään rauhallista ja väkivallatonta.:)
Monille se on sitä aina, eivätkä he edes ymmärrä minkälaista on joutua oikeasti noihin tilanteisiin. Siinä saattaa reagoida, ja usein reagoikin, ihan eritavoin miten on etukäteen "suunnitellut".
No huhhuh!
Hiukan tossa pelleilin mutta kyllä varmaan monella se reagointi tulee ihan selkärangasta ja ihmettely sitten sen jälkeen.
 
Vierasmiess
Jos ajatellaan jotain perheessä tapahtuvaa agressiivisuutta, niin aika huonoon tilanteeseen jäädään jos eukko kimpaantuessa lirvauttaa avarilla naaman kirjavaksi tai vaikka heittää kaukosäätimellä päähän ja mies "rauhoittelee tilanteen" vaikka poistumalla. Asia käydään läpi ja suhde jatkuu kuin ei mitään?
Eiköhän siinä jää fiilis, että koska tulee seuraavaksi, jopa naiselle voi jäädä olo, että tuollain sain tehdä kun nyt vähän kiehahti eikä edes tullut pataan. Voi jopa jäädä tapa päälle alitajuisesti?
 
Peyote
Jos ajatellaan jotain perheessä tapahtuvaa agressiivisuutta, niin aika huonoon tilanteeseen jäädään jos eukko kimpaantuessa lirvauttaa avarilla naaman kirjavaksi tai vaikka heittää kaukosäätimellä päähän ja mies "rauhoittelee tilanteen" vaikka poistumalla. Asia käydään läpi ja suhde jatkuu kuin ei mitään?
Eiköhän siinä jää fiilis, että koska tulee seuraavaksi, jopa naiselle voi jäädä olo, että tuollain sain tehdä kun nyt vähän kiehahti eikä edes tullut pataan. Voi jopa jäädä tapa päälle alitajuisesti?
No ihan sama tilannehan se toisinpäinkin on. Paitsi toisinpäin nainen yleensä vaan on niin paljon pienempi ettei sillä ole vaihtoehtonakaan antaa takaisin.
 
Jos ajatellaan jotain perheessä tapahtuvaa agressiivisuutta, niin aika huonoon tilanteeseen jäädään jos eukko kimpaantuessa lirvauttaa avarilla naaman kirjavaksi tai vaikka heittää kaukosäätimellä päähän ja mies "rauhoittelee tilanteen" vaikka poistumalla. Asia käydään läpi ja suhde jatkuu kuin ei mitään?
Eiköhän siinä jää fiilis, että koska tulee seuraavaksi, jopa naiselle voi jäädä olo, että tuollain sain tehdä kun nyt vähän kiehahti eikä edes tullut pataan. Voi jopa jäädä tapa päälle alitajuisesti?
Tuollaisten kanssa ei olla suhteessa.
 
Jos ajatellaan jotain perheessä tapahtuvaa agressiivisuutta, niin aika huonoon tilanteeseen jäädään jos eukko kimpaantuessa lirvauttaa avarilla naaman kirjavaksi tai vaikka heittää kaukosäätimellä päähän ja mies "rauhoittelee tilanteen" vaikka poistumalla. Asia käydään läpi ja suhde jatkuu kuin ei mitään?
Eiköhän siinä jää fiilis, että koska tulee seuraavaksi, jopa naiselle voi jäädä olo, että tuollain sain tehdä kun nyt vähän kiehahti eikä edes tullut pataan. Voi jopa jäädä tapa päälle alitajuisesti?
Jos kokee väkivaltaa suhteessa niin tekijä pitää saada jonnekin vihanhallintakurssille. Ja siitä pitää tehdä ilmoitus.
Harva sitä ilmoitusta tekee, mun kokemuksien mukaan, oli sitten kyseessä mies tai nainen.

Täytyy olla päässä vikaa jos alistuu ottamaan iskuja vastaan eikä reagoi mitenkään.
 
Peyote
Aika harvassa kumminkin on tilanteet jossa nainen on kääpiö ja mies gorilla kuten tiellä vissiin.

Pitäiskö naisen yrittää vain rauhoitella diplomaattisesti jos mies lyö?
Suurimmassa osassa parisuhteista nainen on alakynnessä voiman ja koon suhteen.

Mitä muuta siinä tilanteessa nainen voi muka tehdä? Lyödä takasin ja saada vai aina pahemmin turpiinsa?
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti

Yhteistyössä