Mikä sua naurattaa?
Joo joskus näin, elämä vaihtelee. Miehellä ja yrityksellä on tietenkin rahaa.Nyt oot taas vaiheeksi köyhä?
Eikö tuo ole vähän loukkaavaa sellaisia kohtaan, joilla oikeasti on tiukkaa? Että oikein herkuttelet tällä "tänään leikin köyhää"-jutulla. Lopeta jo, ihan kaikki juttusi on jo kuultu niin moneen kertaan.Joo joskus näin, elämä vaihtelee. Miehellä ja yrityksellä on tietenkin rahaa.
Onhan mulla tiukkaa,vain muutama kymppi lompakossa.Eikö tuo ole vähän loukkaavaa sellaisia kohtaan, joilla oikeasti on tiukkaa? Että oikein herkuttelet tällä "tänään leikin köyhää"-jutulla. Lopeta jo, ihan kaikki juttusi on jo kuultu niin moneen kertaan.
Eikä tarvi aloittaa vastausta no-sanalla, sekin on miljoona kertaa kuultu.
Minä teen noin. :ashamed: Mutta sen voi ajatella mun tavaramerkiksi.Eikö tuo ole vähän loukkaavaa sellaisia kohtaan, joilla oikeasti on tiukkaa? Että oikein herkuttelet tällä "tänään leikin köyhää"-jutulla. Lopeta jo, ihan kaikki juttusi on jo kuultu niin moneen kertaan.
Eikä tarvi aloittaa vastausta no-sanalla, sekin on miljoona kertaa kuultu.
Tilaa taksi ja hoppuroi sinne baariin sitten!Onhan mulla tiukkaa,vain muutama kymppi lompakossa.
Pojalle annan huomenna rahat niin saa ostaa vappujuttuja.Tilaa taksi ja hoppuroi sinne baariin sitten!
Simaa ainakin tehdään, munkit ei kelpaa miehelle eikä pojalle. Sitten tietysti hommataan ilmapallot ja serpentiinit.Voisitte leipoa munkkeja, puhallella vappupalloja ja saippuakuplia.
Ompa nirsoja. Tuoreet munkit on mahtavia. No simakin on hyvää. Monen perinteisiin kuuluvat myös nakit ja perunasalaatti. Lapsi voi olla tyytyväinen jos pääsee vaikka vapputorille katsomaan humua ja saa yhden kaasupallon.Simaa ainakin tehdään, munkit ei kelpaa miehelle eikä pojalle. Sitten tietysti hommataan ilmapallot ja serpentiinit.