:)))
Mulla selviää viikon päästä alkavatko käynnistää. Suuret on odotukset ja luotto että saan käynnistyksen.
Mitä tarkoittaa ballonki...? Multa yksi on käynnistetty kalvot puhkaisemalla, reilun tunnin kesti se synnytys. Muakaan ei kiinnosta lääkkeellinen.. jospa nytkin puhkaisisivat kalvot.Mulla käynnistettiin rv39+0 aika samoista syistä, aikasemmin eivät suostuneet. Hyvin meni Ballonkikäynnistys oli mukavampi, kuin lääkkeellinen. Ekan synnytys käynnistettiin lääkkeillä, niihin en enää suostu!
Sillä logiikalla kun synnytys mahdollisesti niin nopea, ettei ehdittäis sairaalaan. Se on se peloista suurin.Mä en käsitä millä logiikalla se käynnistys vähentää pelkoa. Itse olen erittäin synnytyspelkoinen ja pelkopolilla ehdotettiin käynnistystä, ei ikinä! Pelottais vaan entistä enemmän.
Voi että mä ymmärrän sua!! Ehdottomasti juttele neuvolassa. Mulla nlassa ovat sitä mieltä että pakkohan niien on käynnistää... ja sitä kauttahan sainkin lähetteen synnytyssairaalaan.Mä oon miettiny kans, että oliskohan mahdollista saada käynnistys edellisen nopean synnytyksen + pitkän välimatkan takia. Tämä synnytys jos on yhtään niin nopea tai nopeampi kuin edellinen, niin ei ehditä sairaalaan. Ja se pelottaa kovasti! Seuraavassa neuvolassa pitää jutella tästä vielä..
Kiitos! Toivotaan!No toivottavasti saat sen käynnistyspäätöksen jos se helppaaa pelkoasi. Tsemppiä
Neuvolalääkäri laittaa lähetteen. Meillä nlassa olivat sitä mieltä että kyllä mun täytyy ehottomasti käynnistys saada. Mä sain ajan ä-polille rv 37. Aiemmin olen käynyt kerran pelkopolilla myös.... mutta koin sen kyllä hyödyttömäksi. Luulis että sun kohdalla kerta riittäis jos noin nopeeta hommaa ollut, riippuu tosiaan kyllä sairaalasta ja lääkäristä. Tsemppiä sullekkin ja toivottavasti saat käynnistyksen!!Niin pitää jutella. Mites toi sit käytännössä menee? Neuvolasta saa lähetteen ä-polille ja siellä pitää käydä juttelee? Riittääkö kerta, vai useammin?