Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Älä jaksa oikeasti, tässä on nyt ollut vissiin tusinan verran pelkästään minuun kohdistettuja viestejä, ei aiheeseen.

Ja sinä keuhkosit vissiin koko ketjun sillä oletuksella että kun naureskelen jotain yleisesti niin se on silloin sinuun suunnattu, ihan oli paikallaan kehoitus koota itsesi.
Ei pelkästään minuun vaan kaikkiin eri mieltä oleviin. Niillehän (minä mukaan lukien) sä heitit sitä kateellinen-läppää, eikö? Ketä sitten tarkoitit jos et niitä? Sen jälkeen olen kommentoinut sinun muihin mielipiteisiisi sitä mukaa kun juttua olet jatkanut. Sitä kutsutaan keskusteluksi.

Edelleenkään minun ei tarvitse koota itseäni.

"mies1"
Puhutun kuvan naisen ei todellakaan tarvitse ottaa vastaan arvostelujanne. Hänen ei tarvitse hyväksyä heittoja rinnoistaan tai vaikkapa lantiostaan.
Miehet arvostelevat käytännössä aina naiskauneutta. Sehän on keskeinen asia, joka on naisissa mukavaa. :) Varmasti kuvan nainenkin on hyvillään kehuista, mutta rintojensa nännien arvostelu on asiatonta, jos nyt oikeasti noin ovat. Mielestäni ei haittaa yhtään nuo nännit.

On yksi asia pitää naiskauneudesta, ja on toinen asia suhtautua naiseen "pillunkantotelineenä". Itseäni kiinnostaa yhtä aikaa naiskauneus ja nainen ihmisenä.

"vieras."
Niin?

Heitin pari naureskelevaa kommenttia alkuun, koska se oli naurettavaa miten täällä reagoitiin asiaan.

Joten?

Sekö tarkoittaa etten ole tässä sivutolkulla jo puhunut ihan asiallisesti?

Vai tarkoittaako se sitä että jos ihmiset on naurettavia, niin sille ei voi naureskella?

:D

Ei herranen aika jollain harmaalla on nyt kauhea angsti :D
Ole eri mieltä kuin minä = angsti.

Minua naurattaa NAISET, jotka lukevat rivien välistä, itsehän toki teen niin seuraavassa hetkessä, mutta määä saankin.

Kepsiksen logiikankukkasia.

Juu, nyt keskustellaan sinusta.

Mä en jaksa teidän kanssa sen enempää kinastella mutta tää mun on pakko sanoa; musta se on kauheen surullista että todella monen mielestä se luomu on ainoastaan normaalia ja hyväksyttyä.

Mitäpä jos nainen menettää rintansa syövän takia ja rinnat rakennetaan uusiks? Tietty esim just ne nännit sillonkin on sit ihan eri tavalla kuin luomurinnoissa, sekään ei ole normaalia?
Ja onhan näitä muita esimerkkejä esim tubulaariset rinnat ja esim se pienennys missä itse olen käynyt.

Enkä nyt tarkoita että mua henkilökohtaisesti millään tavalla koskettais se että käytännössä te naiset olette haukkuneet lähestulkoon samanlaiset rinnat kuin mun omani, aivan maanrakoon ja kuinka kamalat, luonnottomat ja epänormaalit ne on jne.
Mä olen omaan rintavarustukseeni äärimmäisen tyytyväinen ja tulen olemaan jatkossakin; jos nää tästä rupsahtaa ennenkuin täytän 40 ni varmasti haen täytettä.

Blue
Mä en jaksa teidän kanssa sen enempää kinastella mutta tää mun on pakko sanoa; musta se on kauheen surullista että todella monen mielestä se luomu on ainoastaan normaalia ja hyväksyttyä.

Mitäpä jos nainen menettää rintansa syövän takia ja rinnat rakennetaan uusiks? Tietty esim just ne nännit sillonkin on sit ihan eri tavalla kuin luomurinnoissa, sekään ei ole normaalia?
Ja onhan näitä muita esimerkkejä esim tubulaariset rinnat ja esim se pienennys missä itse olen käynyt.

Enkä nyt tarkoita että mua henkilökohtaisesti millään tavalla koskettais se että käytännössä te naiset olette haukkuneet lähestulkoon samanlaiset rinnat kuin mun omani, aivan maanrakoon ja kuinka kamalat, luonnottomat ja epänormaalit ne on jne.
Mä olen omaan rintavarustukseeni äärimmäisen tyytyväinen ja tulen olemaan jatkossakin; jos nää tästä rupsahtaa ennenkuin täytän 40 ni varmasti haen täytettä.
Ei ole minun mielestäni luomu ainoa hyväksyttävä asia.

• Tykkää
Reactions: krut
nojoooo

Puhut aivan eri asioista kun puhut syövän takia rakennetuista tai pienennetyistä rinnoista. On niin eri asia, otetaanko täyte sitä varten, että voidaan poseerata ja pyllistellä julkisesti. Linkin kuvassa nainen on sellainen, ja sitä en kovin mielellään katsele. Tietysti on olemassa sellainen kurja vaihtoehto, että joku on laittanut kuvan luvatta, mutta en usko.

"vieras."

Toki on niitäkin, joille luomu on ainoa hyväksyttävä asia. Tässä kai keskustellaan enemmän kuitenkin siitä, onko ok syöttää lapsille sitä asennetta, että kelpaat vain, kun korjaat ensin asiat A, B ja C näyttämään siltä, kuin ne kuvankäsittelyllä on tehty mainoksiin malleille.

Owl

Ääripäästä toiseen. Sairaus toki tekee asiasta hyväksyttävän-siinä ei muuteta, vaan saadaan puuttuvan rinnan tilalle implantti.

Hieman samaa kuin abortti keskustelussa, otetaan esiin raiskaukset ja kehityshäiriöt yrittäen tehdä abortista hyväksyttävää.
Vaikka todellisuudessa sosiaaliset syyt ovat prosenteissa johtavia noihin em verrattuna.

siamilaiset kaksoset
[QUOTE="mies1";29739816]On yksi asia pitää naiskauneudesta, ja on toinen asia suhtautua naiseen "pillunkantotelineenä". Itseäni kiinnostaa yhtä aikaa naiskauneus ja nainen ihmisenä.[/QUOTE]

Vierasimess1 on plopsahtanut takaisin yhteen nahkaan. Karvamunkki vain puuttuu. Hetki kun odotellaan, niin taas se silmikoi tuon kakkospersoonan itsestään ja alkaa skitsota.

Puhut aivan eri asioista kun puhut syövän takia rakennetuista tai pienennetyistä rinnoista. On niin eri asia, otetaanko täyte sitä varten, että voidaan poseerata ja pyllistellä julkisesti. Linkin kuvassa nainen on sellainen, ja sitä en kovin mielellään katsele. Tietysti on olemassa sellainen kurja vaihtoehto, että joku on laittanut kuvan luvatta, mutta en usko.
Mutta mistä sä sen tiedät mitä tuon naisen taustalla on? Mitä jos kuvan nainen on esim kärsinyt henkisesti pienistä rinnoista ja ottanut täytettä? Sekään kun ei taida tällä palstalla ole ilmeisesti hyväksyttyä :whistle:

Se että rintoja on korjailtu terveydellisistä syistä ei tarkoita sitä etteikö lopputulosta voisi samalla tavalla esitellä kuin jos niitä rintoja olis korjailtu ihan vaan siksi ettei ole ollut tyytyväinen.

[QUOTE="vieras.";29739880]Toki on niitäkin, joille luomu on ainoa hyväksyttävä asia. Tässä kai keskustellaan enemmän kuitenkin siitä, onko ok syöttää lapsille sitä asennetta, että kelpaat vain, kun korjaat ensin asiat A, B ja C näyttämään siltä, kuin ne kuvankäsittelyllä on tehty mainoksiin malleille.[/QUOTE]

Ja samalla ässä keskustelussa on kaikki kärijstetty siihen että missään nimessä se korjailu ei ole ok.

Mitä sitten kun se oma lapsi ei olekaan tyytyväinen ja ehdottomasti aikoo korjauttaa itsessään jotain? Meinaatteko että se oma lapsi on sitten ihan kelvoton?

Peyote
tuo nännien outo sijainti johtuu ekassa kuvassa näköjään kuvakulmasta, kun ei hahmota sitä koko muotoa. jos ei ole photaroituja kuvia, niin sehän on aina positiivista. Kyllä mun mielestä täydellinen voisi vähemmälläkin ulkonöllä olla. :) Lantiokaan ei muissa kuvissa näytä samalla tavalla erikoiselta.

Ääripäästä toiseen. Sairaus toki tekee asiasta hyväksyttävän-siinä ei muuteta, vaan saadaan puuttuvan rinnan tilalle implantti.

Hieman samaa kuin abortti keskustelussa, otetaan esiin raiskaukset ja kehityshäiriöt yrittäen tehdä abortista hyväksyttävää.
Vaikka todellisuudessa sosiaaliset syyt ovat prosenteissa johtavia noihin em verrattuna.
Itse en näe eroa siinä että onko syy esim sairaus vai se että joku ihan oikeasti kärsii pienistä tai imetyksen takia pilalle menneistä rinnoista.

no joooo
Mutta mistä sä sen tiedät mitä tuon naisen taustalla on? Mitä jos kuvan nainen on esim kärsinyt henkisesti pienistä rinnoista ja ottanut täytettä? Sekään kun ei taida tällä palstalla ole ilmeisesti hyväksyttyä :whistle:

Se että rintoja on korjailtu terveydellisistä syistä ei tarkoita sitä etteikö lopputulosta voisi samalla tavalla esitellä kuin jos niitä rintoja olis korjailtu ihan vaan siksi ettei ole ollut tyytyväinen.
Tuolla oli näköjään jalkojenlevittelykuviakin naisesta. Joten motiivit ovat sellaiset, joita en hyväksy. Enkä pidä edes kauniina sellaista naista, joka käyttäytyy noin.

iu
Itse en näe eroa siinä että onko syy esim sairaus vai se että joku ihan oikeasti kärsii pienistä tai imetyksen takia pilalle menneistä rinnoista.
Lähinnä tässä on kai oltu huolestuneita siitä, että kun tuo tietokoneella tai veitsellä muokattu vartalo alkaa olla yleisin näkyvillä oleva "normi", moni nuori saattaa mennä ja leikkauttaa ihan terveet ja kauniit rintansa, kun kuvittelee niissä olevan jotain vikaa. En mä ihmette, jos tällaisia nuoria löytyy, kun tuo muokattu kehonkuva tunkee nykyään silmille joka tuutista.

Peyote
oisko niitä kuvia sittenkin vähän korjailtu... Kun siinä ekassa näytti niin erikoiselta. Ei sillä että se välttämättä paha olis, mutta lantion muoto näytti siinä aika erilaiselta mitä olen kellään nähnyt.

vierass
Joo, anteeksi mielipiiteeni naisen nänneistä. Mielipidettänihän ei edes kysytty ja jokainen on sellainen kuin on tai muokannut kehonsa. Hyväksytään kaikki nännien paikkaan katsomatta :)

Peyote
Mä muistan kyllä lapsuudesta ja nuoruudesta kun mietin että pitäis saada sellaiset kumitissit mitä jossain kuvissa oli nähnyt. meillä ei ollut telkkaria, mutta joskus jossain lehdissä oli kuvia ja varmaan sillon 90 luvulla oli oikein korostunutta se silikonirintojen ihailu. Se on mun muistikuva. Nykyisin sellaiset överit näyttää minun silmään vanhanaikaisilta. Onneksi opin tykkäämään näistä pienistä.

Lähinnä tässä on kai oltu huolestuneita siitä, että kun tuo tietokoneella tai veitsellä muokattu vartalo alkaa olla yleisin näkyvillä oleva "normi", moni nuori saattaa mennä ja leikkauttaa ihan terveet ja kauniit rintansa, kun kuvittelee niissä olevan jotain vikaa. En mä ihmette, jos tällaisia nuoria löytyy, kun tuo muokattu kehonkuva tunkee nykyään silmille joka tuutista.
Ja tämmöisellä touhottamisella vanhemmat nimenomaan tekee siitä nuorten mielestä haluttavaa ja tavoiteltavaa. Niinkuin joku siitä tässä ketjussa jo mielestäni sanoikin: mitä enemmän nuorilta kieltää asioita, sitä houkuttelevampia niistä tulee.

Yhteistyössä