Pikaista apua KIITOS!

[QUOTE="miisu";29730397]No tuuppa huomenna kertoo kun oot onnistuneesti reissusi tehnyt. Soititko jo niille aamuvuoron alottaville kuskeille?[/QUOTE]

En kehdannu vielä, mutta heti kun aloittavat aamulla työt niin pirauttelen heille ja varmasti joku voi heittää! =)
 
oook
Tuli vaan mieleen (enkä jaksa koko ketjua selata toiseen otteeseen) että mites sä sieltä duunista pääset kotiin jos se on niin mahdotonta kävellä, mennä bussilla tai pyörällä tms? Tuskin meinaan onnistuu taksilla velaksi ajelu kahdesti? :D
No onhan se nyt eri asia kokeilla reittejä iltapäivällä, kuin aamulla klo 7. Jopa minä ymmärrän sen. Vaikka itse menisin aamullakin sillä bussilla.
 
[QUOTE="huoh";29730418]Millanen urpo ei osaa käyttää reittiopasta....olet todella uusavuton ihminen? Sun kasvatuksessa on paljon mennyt kyllä pieleen jos ei edes bussia osaa käytttää.[/QUOTE]

Hei en todellakaan lähde seikkailee vieraalle alueelle kun töihin pitää päästä kasilta reikä reikä eikä pyöriä siellä etsimässä tarkkaa osoitetta. Onneks noi auttoivat ja ehkä järjestyy :)
 
No onhan se nyt eri asia kokeilla reittejä iltapäivällä, kuin aamulla klo 7. Jopa minä ymmärrän sen. Vaikka itse menisin aamullakin sillä bussilla.
No ei siinä nykyään kauheasti eroa ole, kun ihan kännykällä saa katsottua koska ne bussit lähtee, mistä ne lähtee ja senkin näkee että millä pysäkillä pitää jäädä pois.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Mut sun kannattaa musta varalta selvittää niitä bussiaikatauluja jos tuo ei onnistu niin et joudu pulaan aamulla. Googletat sun kaupungin ja "bussiaikataulut", pitäis löytyä. Ja katot niiden reittejä ja aikoja ja vertaat tuohon fonectaan. Täällä pk-seudulla bussiaikataulusivulla on ajoreitit, ajat ja pysäkit samassa mut jos sulla ei niin sun pitää katsoa lähin linja sinne kartasta.

Mee lähimmälle pysäkille ajoissa ja varaa vaikka vähän aikaa palloilla siellä uudella työpaikalla eli lähde vaikka 30 min. etuajassa, niin mäkin teen tuollaisessa. :) Tsemppiä työviikkoon!
 
Hei en todellakaan lähde seikkailee vieraalle alueelle kun töihin pitää päästä kasilta reikä reikä eikä pyöriä siellä etsimässä tarkkaa osoitetta. Onneks noi auttoivat ja ehkä järjestyy :)
Se tapahtuu niin, että lähdetään hyvissä ajoin ja katotaan pysäkki valmiiksi, kuskilta voi vielä tarkistaa, että jää oikeassa kohdassa. Samaten kotona voi vaikka piirtää kartan, jonka avulla osaa pysäkiltä työpaikalle, jos ei siis ole sitä navigaattoria. Ei se niin vaikeaa ole.
 
909
Ootko edes vilkassu niitä busseja, vai oletatko heti, että on nii vaikeeta? Mistä et tiedä ettei sinne mene oven eteen dösää?
Kannattasko jättää ne baarit väliin jos rahat loppuu ja kannataisko aikuistua?
 
Se tapahtuu niin, että lähdetään hyvissä ajoin ja katotaan pysäkki valmiiksi, kuskilta voi vielä tarkistaa, että jää oikeassa kohdassa. Samaten kotona voi vaikka piirtää kartan, jonka avulla osaa pysäkiltä työpaikalle, jos ei siis ole sitä navigaattoria. Ei se niin vaikeaa ole.
Mulla on huonoja kokemuksia kun olen lähtenyt työhaastatteluun bussilla vieraassa kaupungissa niin meinasin myöhästyä ja opin sen kantapään kautta ettei julkisilla mennä tärkeisiin menoihin jos paikkaa ei tiedä. Onneks noilla alkaa aamuvuoro aikasin niin kerkeän lähtee juoksee sit tarvittaessa
 
Jos sulla on tulostin niin tulosta paperille reitin ja linjan tiedot. Mäkin teen joskus niin. Ja voit mennä bussissa istumaan kuskin lähelle eteen ja noustessasi bussiin vielä varmistaa että meneehän tämä sinne ja pyytää sanomaan missä jäädä pois :)
 
Mulla on huonoja kokemuksia kun olen lähtenyt työhaastatteluun bussilla vieraassa kaupungissa niin meinasin myöhästyä ja opin sen kantapään kautta ettei julkisilla mennä tärkeisiin menoihin jos paikkaa ei tiedä. Onneks noilla alkaa aamuvuoro aikasin niin kerkeän lähtee juoksee sit tarvittaessa
Siis mihin juoksemaan? Kato nyt se bussi valmiiksi edes, varalta.
 

Yhteistyössä