Pikaista apua KIITOS!

Jess näin mäkin uskon! Kelle vain voi tulla akuutti työkeikka tai mikä vaan mutta rahaa ei sillä hetkellä ole,joten ihmettelisin todella jos kehtaa jättää mut pulaan siksi :D Soitan vaikka kymmenen taxia niin eiköhän joku heistä suostu heittää. Ja bussilla en lähde tuonne seikkailee kun se on sen verran vierasta aluetta.
Minä kyllä käyttäisin bussia jos sellainen kerta menee. Netistä voi etukäteen katsoa, että missä jää pois. Puhelimen navigaattori on kätevä sitten loppumatkalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ratkaisu
Oi kuinka runollista! Mies1 hehkuttaa positiivista ja kaunista tapaasi kirjoittaa, ja nyt minäkin huomaan, mistä hän puhuu! Toista ne on ne karkeat ja katkerat palstamammat, jotka käyttävät niin ikävää kieltä. :(
Se voi olla että taksilla ajelu töihin on merkki suuntavaiston puutteesta ja rahattomuus spontaanista elämänasenteesta, ja molemmat taas ovat ihania naisellisuuden osoituksia.
 
kysy ensin
Jess näin mäkin uskon! Kelle vain voi tulla akuutti työkeikka tai mikä vaan mutta rahaa ei sillä hetkellä ole,joten ihmettelisin todella jos kehtaa jättää mut pulaan siksi :D Soitan vaikka kymmenen taxia niin eiköhän joku heistä suostu heittää. Ja bussilla en lähde tuonne seikkailee kun se on sen verran vierasta aluetta.
Kysy nyt tulatessa kuka vie velaksi. Niille tulee kuluja ja sulle mittari raksuttaa jo kun ajaa siihen. Täällä ei kukaan taksi ajaisi velaksi. Joku ennestään tuttu voi taksilla kyllä viedä. Onko niin pieni paikka, ettei reittiopas ketto parasta bussia? Polkupyörällä?
 
"miisu"
Jess näin mäkin uskon! Kelle vain voi tulla akuutti työkeikka tai mikä vaan mutta rahaa ei sillä hetkellä ole,joten ihmettelisin todella jos kehtaa jättää mut pulaan siksi :D Soitan vaikka kymmenen taxia niin eiköhän joku heistä suostu heittää. Ja bussilla en lähde tuonne seikkailee kun se on sen verran vierasta aluetta.
Et voi olla noin avuton. Itse olen nuorempana mennyt monesti aivan tuntemattomille alueille julkisilla työn perässä, katsonut kartasta valmiiksi osoitteet ja bussit/sporat/metrot/junat/kävelyreitit ja suunnitellut ajankäyttöni, että ehdin. Nykyään se on vielä netin reittisuunnitteluilla ja navigaattoreilla nopeeta ja helppoa! Sä rupeet kitisemään että taksikuski on paska jätkä kun ei vie sua ilmaiseksi. Oikeasti, mieti vähän.
 
"jepjep"
Jess näin mäkin uskon! Kelle vain voi tulla akuutti työkeikka tai mikä vaan mutta rahaa ei sillä hetkellä ole,joten ihmettelisin todella jos kehtaa jättää mut pulaan siksi :D Soitan vaikka kymmenen taxia niin eiköhän joku heistä suostu heittää. Ja bussilla en lähde tuonne seikkailee kun se on sen verran vierasta aluetta.
Nää sun puhelut maksaa jo taksin verran...s
 
Jos rahaa ei ole yhtään, ei sinne bussinkaan taida juurikaan velaksi päästä.

Vaikka voisithan toki kysyä, jos joku bussissa voisi maksaa matkasi.

Mä olen joskus maksanut jonkun tuntemattoman matkan, hän nousi bussiin ja tajusi
unohtaneensa lompakon kotiin. Ja kävin maksamassa hänelle sen matkan.
 
[QUOTE="miisu";29730367]Et voi olla noin avuton. Itse olen nuorempana mennyt monesti aivan tuntemattomille alueille julkisilla työn perässä, katsonut kartasta valmiiksi osoitteet ja bussit/sporat/metrot/junat/kävelyreitit ja suunnitellut ajankäyttöni, että ehdin. Nykyään se on vielä netin reittisuunnitteluilla ja navigaattoreilla nopeeta ja helppoa! Sä rupeet kitisemään että taksikuski on paska jätkä kun ei vie sua ilmaiseksi. Oikeasti, mieti vähän.[/QUOTE]

Arvaas mitä! Se on mahdollista! Soitin taxikeskukseen ja he sanoi että soita läpi nämä numerot mitkä aloittaa aamuvuoron ja kysy, että sitä tapahtuu aika usein. :) JESS Arvasin :)
 
Tuli vaan mieleen (enkä jaksa koko ketjua selata toiseen otteeseen) että mites sä sieltä duunista pääset kotiin jos se on niin mahdotonta kävellä, mennä bussilla tai pyörällä tms? Tuskin meinaan onnistuu taksilla velaksi ajelu kahdesti? :D
 
Syötä tänne sun työpaikan osoite ja kotiosoite: Yritykset, tuotteet ja palvelut - Henkilöt - Kartat ja reitit - fonecta.fi kohtaan reitti. Siitä saat paikkatiedot. Seuraavaksi katot mistä busseja lähtee tuohon osoitteeseen sun kaupungin nettisivuilta, jotka melkein joka kaupungilla jonkinlaiset on. Kuskit yleensä auttaa myös jos sulla on paikan nimi ja os. tiedossa.
tai sitten käyttää suoraan

matka.fi

palvelua.
 

Yhteistyössä