Vaan mitäpä muutakaan voisi odottaa kun pistää näin monta viisasta päätä yhteen :xmas:.No niin, nyt on monta hyvää ehdotusta myttikselle. :attn:
Vaan mitäpä muutakaan voisi odottaa kun pistää näin monta viisasta päätä yhteen :xmas:.No niin, nyt on monta hyvää ehdotusta myttikselle. :attn:
Kuvakulmia myttikselle mutta tuli jotakin muuta mieleen.ketä nyt on otettu takaapäin? se on aika
nihAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722125:Vaan mitäpä muutakaan voisi odottaa kun pistää näin monta viisasta päätä yhteen :xmas:.
ai jaa,mää luulin jotain ihan muutaKuvakulmia myttikselle mutta tuli jotakin muuta mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29722144:Nyt mie meen saunaan ja kuurailen vähän kurveja .
Kaikkia säädyttömiä kuvauksia koittavat mulle ehdotella, mutta mää pysyn lujana.ai jaa,mää luulin jotain ihan muuta
ei ristus...
Pääsikkö pitkälle? Mää kestin vissiin 20sekei ristus...
no empä juuri pidemmällePääsikkö pitkälle? Mää kestin vissiin 20sek
Muoks. Niin tuosta biisistä siis puhuin
Senki lortto!:kiss:taas tuli flirttailtua töissä huoltomiehen kanssa:ashamed: Mut se on vaan jotenkin niin
ja sit törmäsin yhteen tyyppiin johon olin joskus vähän ihastunut tosin se jäi vähän ykspuoliseks. se oli eka johon ihastuin eroni jälkeen ja tietty sitte kun tyyppi ei ollut mitenkään tosissaan niin sattu mut nykysin se vaan on,no en tiedä mitä mut on vaan. ikäerohan meillä on "pikkasen" Niin no siis piti sanomani et moikkailaan kyllä mut tänää eka kertaa juteltiin pidempääkin,ei mitään ihmeitä mut kuitenkin.Se oli kiva juttu
kuuntele nyt ees loppuun asti.ei ristus...
Just olin tulossa linkkaamaan tänne samaa ja toivottamaan kaikille hyvää viikonloppua :heart:
nokun...nokun...se on aika hottis ,ottaen huomioon et se on jotain 50+Senki lortto!:kiss:
Ja mä loppuun asti.Pääsikkö pitkälle? Mää kestin vissiin 20sek
Muoks. Niin tuosta biisistä siis puhuin
Mun työpaikalla on 20v. kiva herrasmies. Niin no kivan näköinenkin vielä. :snotty:taas tuli flirttailtua töissä huoltomiehen kanssa:ashamed: Mut se on vaan jotenkin niin
ja sit törmäsin yhteen tyyppiin johon olin joskus vähän ihastunut tosin se jäi vähän ykspuoliseks. se oli eka johon ihastuin eroni jälkeen ja tietty sitte kun tyyppi ei ollut mitenkään tosissaan niin sattu mut nykysin se vaan on,no en tiedä mitä mut on vaan. ikäerohan meillä on "pikkasen" Niin no siis piti sanomani et moikkailaan kyllä mut tänää eka kertaa juteltiin pidempääkin,ei mitään ihmeitä mut kuitenkin.Se oli kiva juttu