Tänään mun pojalla synttärit ja huomenna toisella lapsella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poika ihan ihmeessä mistä muumit taas tuli ;) toka lapsi sitten heti meni huoneseen ja ovi kii, kun oli pakko heti nettiin päästä pelamaan. Mä täällä kolme kerroksinen kakun teen, ihan kamala työ, mutta pian kuitenkin siis täänänkin juomme kakkukahvit kun mummi tuli kylään :) IMG 1915 - Aijaa.com
Söötti poika, ihanan hämmästynyt kun muumit tehneen kyläilyryntäyksen ;)

No ei se ole multa pois, jos ostat lapselle vaikka lelukaupan tyhjäksi, eikä se ole mulle mikään ongelma, mitä muiden lapset saa lahjaksi. Mua vaan IHMETYTTÄÄ! Meillä on varmaan vähän erilaiset arvot elämässä ja tapa elää, ei sen kummempaa. Sä vaan aina tuut tänne esittelemään, että näin hienoa ja näin isoa ja näin paljon! Ja sitten ihmettelet, kun ihmiset sanoo, että eikö vähempikin riitä, koska kyllä se vähempikin riittäisi ja sun lapset ois ihan onnellisia vaikka ne sais vaan sen yhden lahjan. Mä kuitenkin tunnen paljon maahanmuuttajia, jotka tulee ei-niin-rikkaista-lähtökohdista ja täällä (Suomessa) pitää sitten näyttää, että ei olla köyhiä, mutta muita ongelmia sitten piilotellaan (enkä tarkoita sanoa, että sulla on jotain ongelmia, en tunne, enkä tiedä sinua kuin palstalta pintapuolisesti, mutta ei sun elämä kovin ruusuiseltakaan kuulosta).

No ei se ole multa pois, jos ostat lapselle vaikka lelukaupan tyhjäksi, eikä se ole mulle mikään ongelma, mitä muiden lapset saa lahjaksi. Mua vaan IHMETYTTÄÄ! Meillä on varmaan vähän erilaiset arvot elämässä ja tapa elää, ei sen kummempaa. Sä vaan aina tuut tänne esittelemään, että näin hienoa ja näin isoa ja näin paljon! Ja sitten ihmettelet, kun ihmiset sanoo, että eikö vähempikin riitä, koska kyllä se vähempikin riittäisi ja sun lapset ois ihan onnellisia vaikka ne sais vaan sen yhden lahjan. Mä kuitenkin tunnen paljon maahanmuuttajia, jotka tulee ei-niin-rikkaista-lähtökohdista ja täällä (Suomessa) pitää sitten näyttää, että ei olla köyhiä, mutta muita ongelmia sitten piilotellaan (enkä tarkoita sanoa, että sulla on jotain ongelmia, en tunne, enkä tiedä sinua kuin palstalta pintapuolisesti, mutta ei sun elämä kovin ruusuiseltakaan kuulosta).

Ja seuraavaksi joku tulee vikisemään että sä oot vaan kateellinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29695122:
Söötti poika, ihanan hämmästynyt kun muumit tehneen kyläilyryntäyksen ;)

Kiitos :heart: juu se on ihan hullu muumeihin :D kun itsekin aloitin muumihomman pyörittämään, niin sen ensimmäinen sana oli Muumi, me ensiksi luulimme että mummi, koska mummi joskus hänet hoida päivisin kun töissä olen ja jos ei lapset ole mukana töissä,niin ennen kun se alkoi kaupoissakin osoittamaan sormilla ja huutamaan ,,muumi,, ymmärsimme että se tarkoittaa sitten muumeja eikä mummia :)

En ole mistään super käyhästä maastakaan tullut vaikkei mitään rikas valtio olekaan, mutta kun en ikinä lapsena elänyt köyhyttäkään, ehkä jopa päin vastoin, ainakin äidillä vielä oli rahaa kun tänne tulimme. Jos mun elämä ei ole jonkun mielestä ruusuinen niin en mä säälipisteitä hae itselle täältä eikä mualta. Kyllä olet oikeassa on minullakin ongelmia niin kuin kaikilla muillakin, on aika rankaa elää tätä elämä ilman yhtäkään ongelma :), joka tapauksessa mun elämä on minulle juuri sopiva, jos vaan flunssa ei nyt olisi ja ensi viikolla kolme jos ei jopa neljä kokousta, mihin en ole vielä valmistaunutkaan, kun viikko meni toisessa työssä ja ensi viikko täysin kaaotinen

[QUOTE="Hiphei";29695178]Ihania, onnea lapsille :)
Antaisin omillekin vaikka ja mitä jos ois varaa.
En ymmärrä tätä Milannan dissaamista, aina pitää jonkun purnata.[/QUOTE]

Kiitos sinulle :heart:

Ei ihme että on kuvassa hämillään (ja hädissään?), eikö 2-vuotiaalle 1 muumihahmo olisi riittänyt 10 sijasta. Mutta se materia, se materia...

Sä näet vain tän ainoan kuvan miten lapsi reagoi lahjaan eikä mun mielestä edes ole hätäisen näköinen. Luultavasti lapsi on onnensa kukkuloilla kun hoksaa et sai nuo kaikki. Mut se kateus, se kateus kun jotku pystyy laittaa muutakin kuin suurin osa meistä.

Yhteistyössä