"a p"
Sun toivominen ei asiaan vaikuta. Jos kerran "erityislapsi" on se "salainen" syy jolla loma tipahtaa niin ihan takuulla meiltäkin sellainen hakemukseen löytyy. Millä tavalla esim. me olemme saamattomampia kuin sinä? Mitä mä olen sun juttuja lukenut niin pysyisin suun aika visusti kiinni... Se on ihan totta, että toisilla voi olla miljoona eri syytä, mutta ei just sitä vammaista perheessä niin ei se reilua ole, että sellaiset saa kerta toisensa jälkeen loman ja toiset ei millään. Enemmän pitäisi katsoa ja jakaa lomia useammille. Ja kun itse ottaisi loman ihan minne vaan niin kyllä kyrsii lukea, kun sinä mietit, että kehtaankohan mä hakea ja ottaa lomaa kun siellä on niin huonot majoitusmahdollisuudet. Tuollainen ajattelutapa kertoo siitä, että lomailtu on ja liikaa!No sehän on sitte hyvä.
Tosin jos aiot huijata (niinkuin ilmeisesti aiot) niin toivon ettet lomaa saa. Jos ruvetaan nois hakemuksis huijaamaan niin kohta niihin vaaditaan tulo- ja lääkärintodistukset. Tai lopetetaan koko lomat. Mutta sehän ei tietenkään sua haittaa, muista kun ei oo väliä. Ja jos sä et saa niin muutkaan ei sais saada...
Näi keskusteluis on muuten aina se piirre että joku joka ei ole lomaa saanut alkaa mollata loman saaneita ja väheksyä heidän tilannettaan. Aivan niinku ne loman saaneet ois syypäitä toisten saamattomuuteen.