Oletko tehnyt ylen tyylitestiä? Mitä sait?

• Viestiketjun aloittaja Rok
  • Ensimmäinen viesti
...ei, mä en todellakaan meinannut tehdä testiä kun tiedän jo etukäteen olevani varsin tyylitajuton tyylitön lyyli :D...

...mutta sitten teinkin sen ja nyt on aamukahvit sitten rinnuksilla ilosesti, kun se heitti ihan pokkana rokkichickin :LOL:

Tosin mä taidan todellakin kallistua siihen jälkikommenttiin, että "muistutat myös tyylejä Mummo ja Torimyyjä" :LOL:

Minä, hurmaava minä :heart: :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Olet tyyliltäsi "Pullantuoksuinen"

Niin lempeä, niin suloinen. Sellainen sinä olet. Vamppi saattaa kelvata miehelle yhdeksi illaksi, mutta juuri sinunlaisen ihanuuden jokainen mies haluaa kotiinsa loppuelämäksi.

Muistutat myös tyylejä Ajaton ja Rokkichick.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Niin lempeä, niin suloinen. Sellainen sinä olet. Vamppi saattaa kelvata miehelle yhdeksi illaksi, mutta juuri sinunlaisen ihanuuden jokainen mies haluaa kotiinsa loppuelämäksi.

Muistutat myös tyylejä Ajaton ja Haudantakainen.

Ihana :D

"hmh"
Tein toisen kerran. Nyt tuli Tabula rasa, Kultturelli ja Ajaton. Eka tekemällä tuli Tyylikäs, Kultturelli ja Urheilullinen. Sukupuoli ja jakaus pysyivät, mutta vaihdoin vähän sävyjä takamuksen ja tissien kuvauksessa, värin vaaleasta ruskeaan, jalkineet buutseista kävelykenkiin jne..

"hih"
Olet tyyliltäsi "Prinsessa"

Senkin söpöliini! <3 Pinkki eri sävyissään pukee sinua, eikä röyhelöistä ole mielestäsi ainakaan mitään haittaa. Elämässäsi on aina tilaa hymylle ja hassuttelulle!

Muistutat myös tyylejä Blingbling ja Urheilullinen.

vierr
Olin rokkichickii mikä lie, ei erityisesti sovi paitsi ehkä tietty asenne. Arvoin klassisen biisin ja hanoirocksin välillä, muut pidin samana ja vaihdoin vaan ne niin olinkin kultturelli. Aika simppeli logiikka tuossa testissä :)

Muistutat myös tyylejä Prinsessa ja Ajaton.

:D haha

Muistutat myös tyylejä Ajaton ja Mummo.

Yhteistyössä