The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Miekään en oo tuota Klikkaa mua:ta kattonut, nyt laitoin silti uteliasuudesta nauhalle menemään tuon eka jakson.
Yleensäkään suomisarjat/leffat ei iske..tosin tykkäsin Kumman kaa?-sarjasta.

IhQ
Minnuu väsyttää ihan älyttömästi, ja kello ei oo vielä kun noin vähän. Taijan silti painella pehkuihin et jaksas aamulla taas herätä.
Huomenna pääsis vähän shoppailemaan, äitini ja mummoni kans :D
La sit, en tiiä mennäänkö minnekään ja millä porukalla. Vähän tekis mieli "tuulettumaan" mutta esim.ravintolaruokailu koko perheen keskenkin kelpais, luulis lapsienkin olevan jo sen verran isoja ettei tarvis hävetä itteensä kuoliaaks niiden temppujen takia...

Mutta, nyt öitä..tää kellistyy nyt!:)

• Tykkää
Reactions: LIEN
:wave:

Uskallanko kirjautua?

Eilinen kääntyi kännin puolelle, eikä mulla ole aavistustakaan mitä olen mahtanut rölötellä. Tost harrastepalstastani tiedän, et mun vissiin kandee pitää turpani pari viikkoa kiinni, mut jos olen jollekin sanonu pahasti, niin pyydän hirveesti anteeksi. Ei kuulu tapoihini edes juovuksissa.

Aasinsilta tähän erotetun miehen syndroomaan. Ei muuten riitä, et eroaa vaimostaan. Eroaa myös lapsistaan. Perhetutuista, kyläyhteisöstä ja oikeastaan kaikesta mitä on ollut. Äitiä, isää, systereitä tai vanhoja koulukavereita lukuunottamatta.

Sit vaan löytää ittensä lähiöbetonibunkkerinukkumaluukusta yksin. Sosiaalisena seurana nurkkabaarin hyvänpäiväntutut, joista kaikki ei o seurana parhautta. Kokopäivätoimisia, osa- aikaisia tai satunnaisia juoppoja kuten ittekin olen, siis tuota viimeksimainittua. Mut hirveen hyviä tarinoita siel kuulee. Tän päivän paras oli parikytävuotta vanha vakuutuspetos (puhuttiin duudsoneista ja heidän tempuistaan) mis kundi ajoi rekan kuuskytsenttiä liian matalan sillan alta 80 km/h. Kontti kuulemma jäi sillan alle, mut nupin alaosa tuli kuskeineen läpi. Korvat kuulemma soi viikon, mut sai neljä tonnia etumaksuna silloista rahaa. (melko halpa hinta potentiaalisesta itsemurhasta)

Mua ei o tehty betoniluukku - nurkkabaariyhdistelmään, vaik mä tähänkin sopeudun. Elinajanodoite vaan jää turhan huonoksi.

Ihmisasumusta mä kaipaan. Ja kissaa. Tai koiraa. Ehkäpä naisen ihoa, mut se olis jo liikaa vaadittu, eikä välttämättä toimivin juttu.

:wave:

Uskallanko kirjautua?

Eilinen kääntyi kännin puolelle, eikä mulla ole aavistustakaan mitä olen mahtanut rölötellä. Tost harrastepalstastani tiedän, et mun vissiin kandee pitää turpani pari viikkoa kiinni, mut jos olen jollekin sanonu pahasti, niin pyydän hirveesti anteeksi. Ei kuulu tapoihini edes juovuksissa.

Aasinsilta tähän erotetun miehen syndroomaan. Ei muuten riitä, et eroaa vaimostaan. Eroaa myös lapsistaan. Perhetutuista, kyläyhteisöstä ja oikeastaan kaikesta mitä on ollut. Äitiä, isää, systereitä tai vanhoja koulukavereita lukuunottamatta.

Sit vaan löytää ittensä lähiöbetonibunkkerinukkumaluukusta yksin. Sosiaalisena seurana nurkkabaarin hyvänpäiväntutut, joista kaikki ei o seurana parhautta. Kokopäivätoimisia, osa- aikaisia tai satunnaisia juoppoja kuten ittekin olen, siis tuota viimeksimainittua. Mut hirveen hyviä tarinoita siel kuulee. Tän päivän paras oli parikytävuotta vanha vakuutuspetos (puhuttiin duudsoneista ja heidän tempuistaan) mis kundi ajoi rekan kuuskytsenttiä liian matalan sillan alta 80 km/h. Kontti kuulemma jäi sillan alle, mut nupin alaosa tuli kuskeineen läpi. Korvat kuulemma soi viikon, mut sai neljä tonnia etumaksuna silloista rahaa. (melko halpa hinta potentiaalisesta itsemurhasta)

Mua ei o tehty betoniluukku - nurkkabaariyhdistelmään, vaik mä tähänkin sopeudun. Elinajanodoite vaan jää turhan huonoksi.

Ihmisasumusta mä kaipaan. Ja kissaa. Tai koiraa. Ehkäpä naisen ihoa, mut se olis jo liikaa vaadittu, eikä välttämättä toimivin juttu.
Hyvin uskallat.:kiss:

:hug:

Iltaa visiirini. Jätin valvomatta ja oikolukematta eiliset viestisi, mutta palatsin suomalla arvovallalla kehoitan teitä kirjautumaan tänne vastakin.
Visiiri valtiattarensa viisaudesta viehättyy.
Aatelisen armonanto anteeksiantamuksineen armahduttaa.

Kun kuningatartani kummastuttaa kelvottomien kyökkipiikojen kohtalo,
kysymistä karttakaatte.
Vallihauta välihuoltoa vaatii.
Krokot kuljetettu kuninkaalliseen krokotarhaan.
Väliaikaisesti viidakkotiikerinne vegaanivalio valitettavasti välitauolla.

Visiirinne vilpittömästi valittaa viidakkotiikerinne vatsavaivoja.

Ai nii. Asiasta kukkaruukkuun.

Asiat jotka mua oikeesti vituttaa. Siis suoraan sanoen. Tänään kaksi.

Rautatieasemalla oli joku katonrajassa fixaamassa mainosvaloja. Henkilönostimen lavetti oli kyl mainosteipein rajattu, mut duunipaikka oli sen 15m kahvilan oven yläpuolella. Siin ei ollu mitään rajausta, eikä kukaan ovesta astunu edes tajunnu, et pään päällä ollaan hommissa. Ja mua vitutti.

Eipä tost kauaa kestäny, ni sit oli äijä melko jyrkällä katolla ilman turvavaijeria, tekemäs jotain moottorisahalla, jota ei myöskään oltu köytetty. Jopa mun sokeat silmäni näkevät asioita ja jos mä näen tommoisia tollouksia, niin sit melkeinpä toivon , et loppukin näkö menis äkkiä. Mut rupes vituttamaan vielä enemmän.

Ja mulla ny uskoakseni on hirveen suuri sietokyky asioille joista en tykkäämisen vuoksi tykkää, mut tommoisille tollouksille mun toleranssi on nollassa.

Miksikö en sanonu mitään? En osaa Puolaa.

"vierailija"
kannattaisikohan perustaa joku oma suljettu foorumi

luulette varmaan, että tähän ketjuun kirjoittamanne jutut on jotenkin turvattuja ja "pienen piirin saatavilla".

IhQ
Huomenta!

Kävin tuossa ihmettelemässä tuota "katastrofikämppää" jota sen vuokralainen ei pysty siivoamaan kun on niin kiireinen opiskelija...pari juttua pisti heti silmään, en oikeen tajua miksi tuossa valitetaan kun pienellä muutoksella vois asian hoitaa (ainakin melkein) kokonaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä