Kyllä sä "runoilet" välillä niin että se pointti hukkuu ja sitten "runosta" saattaa saada väärän käsityksen.:kiss:Mulla on hyviä ja huonoja tapoja sekaisin.
Runoilutaidot ei taida kuulua niistä kumpaankaan?
Kyllä sä "runoilet" välillä niin että se pointti hukkuu ja sitten "runosta" saattaa saada väärän käsityksen.:kiss:Mulla on hyviä ja huonoja tapoja sekaisin.
Runoilutaidot ei taida kuulua niistä kumpaankaan?
Eiks ne niin väitä että joulussa parasta on sen odotus.Ei tänään..
Kas luulosi väärä tuon uuden,Kyllä sä "runoilet" välillä niin että se pointti hukkuu ja sitten "runosta" saattaa saada väärän käsityksen.:kiss:
Ei.. Ei päde..Eiks ne niin väitä että joulussa parasta on sen odotus.
Ei taida päteä tähän sama.
Kaiken järjen mukaan tän pitäis olla kauhee, mut mä tykkään tästä.
Laitoit sitte biisin musta
kaiken järjen mukaan tän pitäis olla kauhee, mut mä tykkään tästä.:d
laitoit sitte biisin musta :d
Lauran päivässä on ollut mukana koko elämän kirjo.Moi moi ja huomenta. Kauhea päivä eilen vaan onneksi se meni ohi!! Ensin en meinannut päästä töistä pois kun siellä alkoi porukka romahdella ihan tosissaan ja osa piti viedä kylmäänkin :O Hirvee joku Noron tapainen liikkeellä joka vie kyllä sydänsairaat vanhukset aika nopeasti..
Nooo, kotona odotti sitten pyörät pihassa että laitan ne ruuanlaiton ja siivoilujen ohessa kevätkuntoon ja kun siitä pääsi niin piti kuskata tyttöä harrastuksiin ja etsiä sille nopeesti kevät kamppeet kaupoilta kun vähän on topassa jo kuuma ja kun kotiin pääset niin koira oli oksentanut joka saatanan maton ja nurkan ja pesin ne pesutuvalla jo eilen ja kun pääsin vihdoin kotiin niin piti rueta suihkun kautta vaan nukkumaan..
Onneksi on yksi vapaa niin ehtii syke tasoittua välillä...
Ja nuo biisit ja marssit on ihania. Varsinkin tuo "tänään en voi luokses tulla". Joku siinä koskettaa, tulee ihan tippa linssiin. Yhen mummon kanssa kuunneltiin kasetilta näitä ja minä herkistyin niin se 90 vee kysyi minulta et muistatko sinäkin nämä ajat..Juuuuu, kyllä ollaan rouva ihan samanikäisiä..
niimpä, tulee aina äidin isän hautajaiset mieleenLauran päivässä on ollut mukana koko elämän kirjo.
Itkettäviä noi laulut. Veteraanien iltahuuto on se, mikä saa aina kyyneleet silmiin.
Kukaan ei tosin syntynyt (minun onnekseni kun oisin varmaan aika epäkelopo lapsenpäästäjä. Huutaisin et mä halua koskee tuohon se on limanen!!!!Lauran päivässä on ollut mukana koko elämän kirjo.
Itkettäviä noi laulut. Veteraanien iltahuuto on se, mikä saa aina kyyneleet silmiin.
saattaa ne joutua silimälasitkin putsaamaanPahka, pitää käydä kuivaamassa nenänpieli välillä.
Huusitko tuollai oman mukelon kanssa?Kukaan ei tosin syntynyt (minun onnekseni kun oisin varmaan aika epäkelopo lapsenpäästäjä. Huutaisin et mä halua koskee tuohon se on limanen!!!!
Toinen vietiin heti teholle joten en ehtinyt, mutta kyllä mä sanoin toisesta kun sitä tarjoteltiin napanuoran kanssa vielä syliin, että voitte pestä sen ensin.. :snotty: Kaikenlaiset ruumiin nesteet ja eritteet menee töissä (vaikka tekohampaiden kaivelu oksennuksesta) ja vainajankin pesut ja laitot on ihan ok vaikka ois kuinka ilkeän näköiseksi ehtinyt mennä mut joku nuissa vastasyntyneissä on :xHuusitko tuollai oman mukelon kanssa?
:hug: oisko se se veren haju?Toinen vietiin heti teholle joten en ehtinyt, mutta kyllä mä sanoin toisesta kun sitä tarjoteltiin napanuoran kanssa vielä syliin, että voitte pestä sen ensin.. :snotty: Kaikenlaiset ruumiin nesteet ja eritteet menee töissä (vaikka tekohampaiden kaivelu oksennuksesta) ja vainajankin pesut ja laitot on ihan ok vaikka ois kuinka ilkeän näköiseksi ehtinyt mennä mut joku nuissa vastasyntyneissä on :x
Tai ne limat ja veri ja se valkoinen mössö yhdessä... huh, ei passaa miettiä tätä. Mietitään nyt jotain muuta:hug: oisko se se veren haju?