The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos ihan tosissaan tästä sinkkuilusta lätistään niin en tiedä parituisinko enää ollenkaan, seksiä tietty pitäis saada, mutta että koko sirkus alusta, sillattiin että olis toimiva vakituinen suhde johonkuhun.....en tiä.

On muuten aika kaamee asia jo ihan ajatuksen tasolla.: /

Jos ero tulis ni tän hetkinen ajatus olis sellanen että lasten takia muutettais silleen että lapset asuu yhdessä kodissa, ja me rimpuillaan kahden kodin välillä.
Uskoisin että meidän ero olis ihan sopuisa.
Olispahan muuten sellainen exä kelle lapsetkin uskaltaa luottaa ihan tuosta vain, eikä tarttis olla hädissään heidän puolesta.:)
Mä oon jaksanut aloittaa alusta jonkun kanssa. Mutta sitten suhde on mennyt päin vittua. Mä en luovuta helpolla.

No joo, vähän liippaa aiheeseen, exälle vein joskus ihan muuten vaan tusinan ruusuja niin vastaanotto ei ollutkaan ihan sellainen mitä toivoin.. Olin kuulemma tehnyt jotain kun toin kukkia??
Viikonlopun kestäneiden kuulusteluiden jälkeen en ikinä enään uskaltanut ostaa kukkia ilman syytä..
Maailmasta ei taida miestä löytyä joka ei samaan syntiin olis syyllistynyt. Koska johonkin syntiinhän sä olit syyllistynyt. Olitko menossa pahantekoon vai tulossa sieltä HÄH? Tunnusta pois.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tos menee halpaan mies kuin mies.

Jos olisit lisäksi värjännyt tukkasi lilaksi, niin mies olis hetken ennen tunnistamista saattanut kysyä, että ööh... palkkasiko vaimo tänne lastenhoitajan?
:D - tai sitten hän ois terästäytynyt, kun ois huomannu että torpassa hääriikin Pirkko Liinamaa :p...mikäli tosiaan olisin siihen lilaseen väriin hairahtunut...

Sakset pysyköön käpälissäni, nuista väripurkeista en päässäni ainakaan perusta...muualla sitten ehkä sitäkin tarkempana olisin.

Vaikkakin tässä viimeaikojen äksöntsäksön- tapahtumien otteessa on tullut kyllä mieleen värjätä pää pysyvästi harmaaksi :D

Meijen kylällä on muuten muutama aivan häkellyttävän hieno harmaahapsinen menijä, hurmaavia valkiapäitä, että niin kaunista päätä kun sais itekin aikanaan kantaa :heart:

• Tykkää
Tota tuli viimetteeksi keikalla soitettua -92 tjsp. Veteraanien kuntoutussairaalassa. Melko harvalle maistuu nykyään.
Olen kans huomannut että kovin moni ei kuuntele.
Varsinkaan mun ikäset.

Mä usein lauleskelen tuota, partisaanivalssia tai iltaa skanssissa. Niissä on vain sitä jotakin. Noi iski muhun jo naperona koulussa musan tunneilla.:)
Laulukokeessa esitin elämää juoksuhaudoissa ja vanhalla mies opettajalla alkoi alahuuli väpättämään.:D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei maar, on se suunnistettava lämmittämään peittoa ja ottamaan huomista Toivo- torstaita vastaan. Pitääkin heti aamusta olla skarppina ja säpäkkänä laittamassa tyttöä prinsessaksi - hällä on tiedossa valokuvaussessiota - eli kutrit pitää olla ojennuksessa just eikä melkein ja blingblingit killumassa :D

Voin hyvin jo kuvitella sen aamuisen jännityksen ja ipanaisen kiherryksen :heart:

Mutta - nukkukaahan hyvin ja makoisasti :kiss:

• Tykkää
Reactions: IhQ ja Lispetti
Tunnustan.. Ostin tusinan punaisia ruusuja.. Se varmaan oli mun synti..
Älä vaan edes luule noilla korjaavasi menneitä, tulevia tai tän päivän syntejä. Koska syntiähän olet taatusti tehnyt, jos sitä ihan kukkasin tarttee hyvittää.

Hirveen harvoin eroni jälkeen olen käyny "treffeillä". Saapi laskea yhden käden sormilla ja erosta ny on jo sentään kolme vuotta. Mut jos mä en treffeille vie treffikukkasta, niin sit kukkakauppa on ollu kiinni. Punaiset ruusut ois hieman liikaa, joten tunnustan pyytäväni kukkakauppiaalta asiantuntija- apua treffikukkasen valintaan.

Eikä se sen kummempaa tarkoita.

Hyvä tekosyy naarasotukselle sanoa, et "ei sun ny olis tarvinnu"
johon itte voi vastata, et " olet taatusti kukkasen arvoinen"
josta eteenpäin juttu luistaa tai ei luista. Voipi alkaa miettiä yhteisiä soppakauhoja, tai sitä miten tosta tollosta pääsisi mahdollisimman pian eroon.

Älä vaan edes luule noilla korjaavasi menneitä, tulevia tai tän päivän syntejä. Koska syntiähän olet taatusti tehnyt, jos sitä ihan kukkasin tarttee hyvittää.

Hirveen harvoin eroni jälkeen olen käyny "treffeillä". Saapi laskea yhden käden sormilla ja erosta ny on jo sentään kolme vuotta. Mut jos mä en treffeille vie treffikukkasta, niin sit kukkakauppa on ollu kiinni. Punaiset ruusut ois hieman liikaa, joten tunnustan pyytäväni kukkakauppiaalta asiantuntija- apua treffikukkasen valintaan.

Eikä se sen kummempaa tarkoita.

Hyvä tekosyy naarasotukselle sanoa, et "ei sun ny olis tarvinnu"
johon itte voi vastata, et " olet taatusti kukkasen arvoinen"
josta eteenpäin juttu luistaa tai ei luista. Voipi alkaa miettiä yhteisiä soppakauhoja, tai sitä miten tosta tollosta pääsisi mahdollisimman pian eroon.
Luitko ny yhtään mitä kirjoitin? En vienyt treffeille kukkia vaan exälle ihan muuten vaan.
En luullut korjaavani mitään vaan luulin tekeväni ihmisen onnelliseksi koska tuon kukkia ihan muuten vain, niinkuin naistenlehdet kehoittavat miehiä sillointällöin tekemään. Tai jotain. Bad mistake.

Viimeksi muokattu:
Olen kans huomannut että kovin moni ei kuuntele.
Varsinkaan mun ikäset.

Mä usein lauleskelen tuota, partisaanivalssia tai iltaa skanssissa. Niissä on vain sitä jotakin. Noi iski muhun jo naperona koulussa musan tunneilla.:)
Laulukokeessa esitin elämää juoksuhaudoissa ja vanhalla mies opettajalla alkoi alahuuli väpättämään.:D
Sliipparien Partasienivalssi? Kait sen muistat?

En jaksa kooklettaa, ko itte muistan sanat ulkoa, ni helpommin kirjoitan ne suoraan tiskiin.

Tänään en voi luokses tulla,
liikkeellä on sitä nyt.
Eilen oli se jo mulla
aikansa lie itänyt.
Alkuun oli aivan pientä
allergiiiiista kutinaa.
Nyt on kunnon partasientä,
luokses en mä tulla saa.
Juottivat jo jotain lientä,
kait se siitä helpottaa?

• Tykkää
Sliipparien Partasienivalssi? Kait sen muistat?

En jaksa kooklettaa, ko itte muistan sanat ulkoa, ni helpommin kirjoitan ne suoraan tiskiin.

Tänään en voi luokses tulla,
liikkeellä on sitä nyt.
Eilen oli se jo mulla
aikansa lie itänyt.
Alkuun oli aivan pientä
allergiiiiista kutinaa.
Nyt on kunnon partasientä,
luokses en mä tulla saa.
Juottivat jo jotain lientä,
kait se siitä helpottaa?
:LOL:

Ei hitto, en oo tota ennen kuullu, jos toi nyt on oikea piisi???:D

Kyl tää orggis (tai no tästäkin vissiin pari eri sanoitusta) on kuitenkin paras.
Tänään en voi luokses tulla, yöhön synkkään tieni käy, vaikka etsii silmät sulla...
Tuskin oikein ymmärsitkään, mitä vaatii meiltä maa, en voi viipyä nyt pitkään
veljet mua odottaa....
Jollen saavu toukokuuhun, veli pellot korjatkoon..
:heart:

Luitko ny yhtään mitä kirjoitin? En vienyt treffeille kukkia vaan exälle ihan muuten vaan.
En luullut korjaavani mitään vaan luulin tekeväni ihmisen onnelliseksi koska tuon kukkia ihan muuten vain, niinkuin naistenlehdet kehoittavat miehiä sillointällöin tekemään. Tai jotain. Bad mistake.
AaKoo runoilee usein ihan mitä vain.=)
Mutta ei kai se oo niin justiinsa.:D

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Luitko ny yhtään mitä kirjoitin? Bad mistake.
Tottakait mä luin, koska näköni ei o ihan vielä täysin mennyt.

Toi ny oli vaan yleispätevää huonoa humööriä, jota mulla riittää loputtomiin ja josta luulis et sinä olet siitä vihoviimeinen vetämään hernepussia nenuliin.

Suo hirveesti anteeksi jos luulin väärin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja MIES!
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä