The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Olenko mä jääny jostakin infosta paitsi?:O
Onko teille tulossa pallero?
No ei!!! Kauhistuttaa ajatuskin...kaverille tulee keväämmällä palleroinen (jos ja toivotaan että kaikki menee hyvin) niin ajattelin että jotain pientä jos saisin neulottua.
Löysin kivanväristä lankaa (hankalaa vaan kun ei tiedä kumpi sieltä on putkahtamassa) ja kivan, helpon ohjeen vilttiin/peittoon niin menis se vaunuissa ainakin.

IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29664298:
Siispä hänelle onnittelut :D.

pst.... Mutta kyllä meille palstavauvaakin kaivattaisiin. *wink wink*
Täältäpäin ei oo tulossa, pahoittelen :) Just meinasin tänään udella taas mieheltä että mitä se ois mieltä jos laitettais jommalta kummalta piuhat poikki. Pääsis pillereiden popsimisesta..

No ei!!! Kauhistuttaa ajatuskin...kaverille tulee keväämmällä palleroinen (jos ja toivotaan että kaikki menee hyvin) niin ajattelin että jotain pientä jos saisin neulottua.
Löysin kivanväristä lankaa (hankalaa vaan kun ei tiedä kumpi sieltä on putkahtamassa) ja kivan, helpon ohjeen vilttiin/peittoon niin menis se vaunuissa ainakin.
Totoro paita kävis molemmille.:heart:

Mutta jos haluaa pyöreää ja kypsää naista niin.. :rolleyes:
Tuo on sit kolmannen asteen ongelma. Sit tarttis itte olla haluttava sen pyöreän, kypsän ja kiinnostavan naarasotuksen silmissä. Se on sit jo huomattavasti hankalampaa.

Uskallan väittää tietäväni "pimujen jallituksesta" aivan tarpeeksi mitä urosotuksen tarttee tietää. Kymmenen kertaa korville ei o edes hidaste yhdennelletoista yritykselle. Sitkeys lopulta palkitaan. Maailma tuskin on asiassa muuttunut sitten mun teinivuosieni.

Mut ikä on muuttunut. Itte tunnistaa liiankin hyvin ja äkkiä semmoiset naarasotukset, joiden kanssa minkäänmuotoista kanssakäymistä ylipäänsä tekis mieli harrastaa, mut he ovat kans vuosien varrella aikuistuneet. Sit toi kemioiden yhteensovittamisongelma on hitosti suurempi kuin pariutumishaluisena parikymppisenä.

IhQ
Oivoi, pitää kiittää onneaan että tuo mölli jaksaa minuu viel katella. Jos jostain syystä eroon päädyttäis niin yksinpä jäisin. Tai no, saisin kai mie lapsia nähdä ees joskus.
Oon niin huono kaikissa flirtti- yms.jutuissa, ja lisäks niin ujokin et joko meen ihan kipsiin tai sitten hermostuksissani höpöttelen ihan omiani.
Puhumattakaan ulkonäöstä...Tuskin kukaan tämmöistä kelpuuttaisi.

Jos ihan tosissaan tästä sinkkuilusta lätistään niin en tiedä parituisinko enää ollenkaan, seksiä tietty pitäis saada, mutta että koko sirkus alusta, sillattiin että olis toimiva vakituinen suhde johonkuhun.....en tiä.

On muuten aika kaamee asia jo ihan ajatuksen tasolla.: /

Jos ero tulis ni tän hetkinen ajatus olis sellanen että lasten takia muutettais silleen että lapset asuu yhdessä kodissa, ja me rimpuillaan kahden kodin välillä.
Uskoisin että meidän ero olis ihan sopuisa.
Olispahan muuten sellainen exä kelle lapsetkin uskaltaa luottaa ihan tuosta vain, eikä tarttis olla hädissään heidän puolesta.:)

Oih, kylmät väreet!
[video=youtube_share;PKmbYDV3h7k]http://youtu.be/PKmbYDV3h7k[/video]

Tos menee halpaan mies kuin mies.

Jos olisit lisäksi värjännyt tukkasi lilaksi, niin mies olis hetken ennen tunnistamista saattanut kysyä, että ööh... palkkasiko vaimo tänne lastenhoitajan?
No joo, vähän liippaa aiheeseen, exälle vein joskus ihan muuten vaan tusinan ruusuja niin vastaanotto ei ollutkaan ihan sellainen mitä toivoin.. Olin kuulemma tehnyt jotain kun toin kukkia??
Viikonlopun kestäneiden kuulusteluiden jälkeen en ikinä enään uskaltanut ostaa kukkia ilman syytä..

No joo, vähän liippaa aiheeseen, exälle vein joskus ihan muuten vaan tusinan ruusuja niin vastaanotto ei ollutkaan ihan sellainen mitä toivoin.. Olin kuulemma tehnyt jotain kun toin kukkia??
Viikonlopun kestäneiden kuulusteluiden jälkeen en ikinä enään uskaltanut ostaa kukkia ilman syytä..
Ai perkule. Mulla on taas ollut sellaisia mörököllejä että eivät kukkia ostellut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä