mulle olis helposti voinut käydä samoin :hitsi:...Ja mies teki perusmiehet eli ei etes huomannut . Poikien piti oikein erikseen asiasta mainita
mulle olis helposti voinut käydä samoin :hitsi:...Ja mies teki perusmiehet eli ei etes huomannut . Poikien piti oikein erikseen asiasta mainita
No ei!!! Kauhistuttaa ajatuskin...kaverille tulee keväämmällä palleroinen (jos ja toivotaan että kaikki menee hyvin) niin ajattelin että jotain pientä jos saisin neulottua.Olenko mä jääny jostakin infosta paitsi?:O
Onko teille tulossa pallero?
Siispä hänelle onnittelut .Ei minua vaan kaveriani
Nää uppoaa liian hyvin, vaikka herkistyn ihan kyyneliin.Hieman asian sivusta mutta hyvä biisi.
[video=youtube;hw5Mcye28BI]http://www.youtube.com/watch?v=hw5Mcye28BI[/video]
Täältäpäin ei oo tulossa, pahoittelen Just meinasin tänään udella taas mieheltä että mitä se ois mieltä jos laitettais jommalta kummalta piuhat poikki. Pääsis pillereiden popsimisesta..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29664298:Siispä hänelle onnittelut .
pst.... Mutta kyllä meille palstavauvaakin kaivattaisiin. *wink wink*
Totoro paita kävis molemmille.:heart:No ei!!! Kauhistuttaa ajatuskin...kaverille tulee keväämmällä palleroinen (jos ja toivotaan että kaikki menee hyvin) niin ajattelin että jotain pientä jos saisin neulottua.
Löysin kivanväristä lankaa (hankalaa vaan kun ei tiedä kumpi sieltä on putkahtamassa) ja kivan, helpon ohjeen vilttiin/peittoon niin menis se vaunuissa ainakin.
Eipä toi kyllä mun pirtaan ruttua tehny, mua vaan pisti kovin hymyilyttämään, kun molemmat vellokset näkivät oikein asian eteen vaivaa ja nostivat sen isoksikin päivän tapahtumaksi .mulle olis helposti voinut käydä samoin :hitsi:
Tuo on sit kolmannen asteen ongelma. Sit tarttis itte olla haluttava sen pyöreän, kypsän ja kiinnostavan naarasotuksen silmissä. Se on sit jo huomattavasti hankalampaa.Mutta jos haluaa pyöreää ja kypsää naista niin..
Tuossa ratkaistiin LIENin kampaamo- ongelma yhdellä sanalla.Pitkä!
Kauniita unia :kiss:tää yksinäinen kömpii nyt peiton alle kylmään ja jää haaveilee...jostain.
öitä ja unia kaikille:kiss:
Makoisia unia NurkkaMurunen :kiss:tää yksinäinen kömpii nyt peiton alle kylmään ja jää haaveilee...jostain.
öitä ja unia kaikille:kiss:
mulla taas liikauttaa sydänalaa tää kun siinä viitataan niin osuvasti isiin ja niiden isiinNää uppoaa liian hyvin, vaikka herkistyn ihan kyyneliin.
Toinen on Kari Tapio - Taistelija - YouTube
Öitä IhkuValolle myös :kiss:Mutta joo, näihin positiivisiin tunnelmiin taijan lopetella tältä päivältä tän netissä/palstalla roikkumiseni ja sanon kaikille tasapuolisesti hyvää yötä ja kauniita unia!
Levollisia unikuvia :kiss:Mutta joo, näihin positiivisiin tunnelmiin taijan lopetella tältä päivältä tän netissä/palstalla roikkumiseni ja sanon kaikille tasapuolisesti hyvää yötä ja kauniita unia!
Tos menee halpaan mies kuin mies.-
Ja mies teki perusmiehet eli ei etes huomannut . Poikien piti oikein erikseen asiasta mainita
No joo, vähän liippaa aiheeseen, exälle vein joskus ihan muuten vaan tusinan ruusuja niin vastaanotto ei ollutkaan ihan sellainen mitä toivoin.. Olin kuulemma tehnyt jotain kun toin kukkia??Tos menee halpaan mies kuin mies.
Jos olisit lisäksi värjännyt tukkasi lilaksi, niin mies olis hetken ennen tunnistamista saattanut kysyä, että ööh... palkkasiko vaimo tänne lastenhoitajan?
Ai perkule. Mulla on taas ollut sellaisia mörököllejä että eivät kukkia ostellut.No joo, vähän liippaa aiheeseen, exälle vein joskus ihan muuten vaan tusinan ruusuja niin vastaanotto ei ollutkaan ihan sellainen mitä toivoin.. Olin kuulemma tehnyt jotain kun toin kukkia??
Viikonlopun kestäneiden kuulusteluiden jälkeen en ikinä enään uskaltanut ostaa kukkia ilman syytä..