Kate ja William lähtivät "tuulettumaan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Entinen Ksantippa S."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Entinen Ksantippa S."

Vieras
Mitäs mieltä palsta on Britannian kuninkaallisten lemmenlomasta?

Eli lyhyesti, William ja Kate ovat viikon Malediiveilla. Sillä aikaa seitsenkuinen George-poika on Katen vanhempien luona. Katen äiti ja Willsin eläkkeellä oleva nanny preppaavat Georgen uutta lastenhoitajaa hommaansa, ja vanhemmat arvelevat että heidän on parempi olla poissa tieltä.

Eivät tainneet kuunnella kuninkaalliset Liisa Keltikangasta...

Aluksi ajattelin et just joo miten kehtaavat jättää noin pienen lapsen viikoksi, mutta muistelen et he asuvat tai ainakin oleilevat hyvin paljon Katen vanhempien luona. :) Joten isovanhemmat ovat lähestulkoon ensisijaisia hoitajia vanhempien ohella. Arvostan tosi paljon Katen perhekeskeisyyttä, briteissä se EI ole itsestäänselvyys!

Minä myös uskon, että Katen vanhemmat ovat parasta mitä suvussa on vähään aikaan tapahtunut.

Elisabet lähti reissuun ja jätti Charlesin ja Annen puoleksi vuodeksi kotiin, kun nämä olivat tyyliin 5 ja 3. Charles muisteli sitä jossain haastattelussa. Eikä se Dianakaan tainnut niin kovin paljon läsnä olla.

Ruotsissa eri meininki.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29660642]Elisabet lähti reissuun ja jätti Charlesin ja Annen puoleksi vuodeksi kotiin, kun nämä olivat tyyliin 5 ja 3. Charles muisteli sitä jossain haastattelussa.[/QUOTE]

Mä muistan myös tuon ja ikuisesti mun silmiin on jäänyt se kuva kun Charles menee äitiään vastaan laskusillalle ja Elisabeth puolen vuoden eron jälkeen kättelee pientä poikaansa.

Hienoa että ottavat omaa-aikaa.

Tuon ikäinen pärjää jo hyvin tuttujen hoitajien kanssa vaikka pidempäänkin ilman vanhempiaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Palstamammat taitaa ihannoida noita kuninkaallisia niin paljon, että eivät uskalla kommentoida. Jos joku tavallinen pari täällä kertois lähtevänsä viikoksi pienen luota pois, niin jo olis saanut paskalastin niskaan.

Säälittäviä ihmisiä, ei voi muuta sanoa.

Ei ole helppoa olla kuninkaallisen lapsi, vaikkei heti niin ajattelisi. Useinhan se on tosi kylmää ja etäistä verrattuna moniin tavisperheisiin. Mutta parempi sekin kun esim. alkoholistin lapsena oleminen.

Hyvät oltavat Georgella varmasti on kyllä ollut siitä huolimatta, ja varmaan paremmat olot kuin suurimmalla osalla kuninkaallisten lapsista on ollut. Mutta tosiaan, varmaan saa hänkin tottua ettei vanhemmat ole läheskään aina paikalla. Mutta eipä ole kaikkien tavislastenkaan vanhemmat...

[QUOTE="Wieras";29661728]Mä muistan myös tuon ja ikuisesti mun silmiin on jäänyt se kuva kun Charles menee äitiään vastaan laskusillalle ja Elisabeth puolen vuoden eron jälkeen kättelee pientä poikaansa.[/QUOTE]

No huh. Tuli ihan puistatus. :(

Alkuperäseen, eri maa eri piirit ja eri tavat. Jos Katen vanhemmat ovat todella läheisiä Yrjölle niin ei se välttämättä mitenkään suunnattomasti kärsi. Itse en kyllä voisi jättää viikoksi millään vaikka miten ois isovanhemmat lähes yhtä läheisiä. Tosin eipä mun tarvi olla edustamassa maatanikaan.

No huh. Tuli ihan puistatus. :(

Alkuperäseen, eri maa eri piirit ja eri tavat. Jos Katen vanhemmat ovat todella läheisiä Yrjölle niin ei se välttämättä mitenkään suunnattomasti kärsi. Itse en kyllä voisi jättää viikoksi millään vaikka miten ois isovanhemmat lähes yhtä läheisiä. Tosin eipä mun tarvi olla edustamassa maatanikaan.

:D

Niinpä, ei taidan Katella olla paljon vaihtoehtoja kuitenkaan. Nämä on näitä "kikkelis kokkelis, mitäs läksit" juttuja.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
No kyllä ajatus jättää oma, samanikäinen lapseni viikoksi olis ihan järkyttävä. Kun olen jo miettinyt, kuinka haitallista on mun 8 tunnin työvuorot.. Hän kun huutaa ihan suoraa huutoa kun tulen takaisin ja roikkuu kaulassa koko loppupäivän.

Kyl noin pieni on liian nuori olemaan erossa vanhemmistaan, mikäli ovat hänen ensisijaiset hoitajansa. Voihan olla että eivät tässä tapauksessa ole.

Vähän ristiriitaiset fiilikset. En kyllä lähtisi lomalle ilman vauvaa, sitten kun vauva on sopivan ikäinen niin lomalle. Mutta entäs jos kuninkaallinen elämä on liian stressaavaa, ja Kate sekä William yrittävät saada jo toista lasta alulle? Eikös ne lapset kannata tehdä peräjälkeen. Rääkyvän pienen vauvan kanssa seksihalut voi olla vähän niin ja näin. Eksoottinen loma tuo vipinää vällyihin, ja vauva muilla hoidossa.

Minulla tuo toisen lapsen yritys voisi olla ainoa syy miksi olla erosa 7-kuisesta lapsesta.

Meillä pahin vierastis ja äidin kaipuu on ollut juuri tuossa iässä. Eli meillä olisi ollut mahdotonta silloin antaa uuden ihmisen hoitoon. Tai no, onneksi ei ollut siis mikään pakko.

Mä en kyllä oikein myöskään tajua että mitä tekemistä lasten tekemisellä on koko asian kanssa.

Sulla ei varmaan ole koskaan ollut työstressiä? Oletko edes koskaan ollut töissä? Jos olet, niin tiedät että työ voi olla stressaavaa ja vaikuttaa makuukamariinkin. Edustaminen on vielä tuplasti vaikeampaa työtä, jatkuva matkustelu, jne. Saati että koko maailma pällistelee sun elämää ja arvostelee sun tekemisiä julkisesti.

Et sä voi ymmärtää jos et ole elänyt toisen ihmisen sijassa. Ja kun ei tiedä mitä toinen ajattelee ja tuntee niin yleensä on fiksuinta olla vaan hiljaa.

Sulla ei varmaan ole koskaan ollut työstressiä? Oletko edes koskaan ollut töissä? Jos olet, niin tiedät että työ voi olla stressaavaa ja vaikuttaa makuukamariinkin. Edustaminen on vielä tuplasti vaikeampaa työtä, jatkuva matkustelu, jne. Saati että koko maailma pällistelee sun elämää ja arvostelee sun tekemisiä julkisesti.

Et sä voi ymmärtää jos et ole elänyt toisen ihmisen sijassa. Ja kun ei tiedä mitä toinen ajattelee ja tuntee niin yleensä on fiksuinta olla vaan hiljaa.

Oletko 14? Ihan kummallista tekstiä muuten.

Sitäkin voi miettiä onko William ja Kate edes lapsen ensisijaisia hoitajia. Aika harvoin kuninkaalliset vanhemmat on vaan he hoitavat työnsä ja lastenhoitajat tai sukulaiset hoitaa lapset.

Näin on. Mutta epäilenpähän, olisiko kukaan tällä palstalla fiksusti hiljaa, jos vaikka meikäläinen kertoisi, että suunnitelmissa on lemmenloma ilman vauvaa työstressin lievittämiseksi ja ehkäpä pienen sisaruksen aikaansaamiseksi :)

Hojohojo.

Hyvin voi jättää. Kyse on yrjölle tutuista ihmisistä. Ei puolitutuista naapureista.
Mua huvittaa nää suu vaahdossa selittäjät jotka väittävät että lapsi on roikkunut kooooko päivän kaulassa ja seurannut jos äiti on ollut vähän aikaa poissa. Niivvarmaa :D.

Entäs jos Ykälle pidetäänkin kuninkaallinen unikoulu, ja siksi vanhempien pitää olla poissa. Siellä Katen äiti ja Williamin nanny pohtivat, sopiiko tulevan kuninkaan arvolle tassuttelu vai huudatus.

Yhteistyössä