Mä luulen että anoat riemuidiootit tässä on ne vanhemmat! Toivottavasti pitävät mölyt mahassaan, eivätkä suolla niitä sulosointujaan lasten kuullen!:kieh:
Ensimmäisessä kappaleessa puhuin juuri vanhemmista, mutta huonosti sen muotoilin :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä luulen että anoat riemuidiootit tässä on ne vanhemmat! Toivottavasti pitävät mölyt mahassaan, eivätkä suolla niitä sulosointujaan lasten kuullen!:kieh:
Enpä sitä loukkaukseksi tarkoittanut, oli vain vaikutelma mikä tuli, kun tämä tuntuu sinulle erityisesti olevan tosi vaikeaa. Mutta unohdapa se tosiaan, ei olisi pitänyt sanoa. Anteeksi.Ja oi, heti kun sanottiin jostain niin kuittaukseksi tuli henkilökohtainen loukkaus siitä että minussa on joku vajavaisuus sen takia että olen jotain mieltä asiasta.
Hienoa, näin asioista keskustellaan.![]()
Ja oi, heti kun sanottiin jostain niin kuittaukseksi tuli henkilökohtainen loukkaus siitä että minussa on joku vajavaisuus sen takia että olen jotain mieltä asiasta.
Hienoa, näin asioista keskustellaan.![]()
Näen kyllä että ihmiset ovat hyvin erilaisia.
Joskus joutuu tekemään asioita joista ei pidä lastensa takia. Mua ei tippaakaan kiinnosta puolituntemattomien mammojen kanssa seistä luisteluradan laidalla juttelemassa mukavia mutta seison silti koska lapset tykkää luistella.
En ole huomannut, että kukaan muu olisi kirjoittanut, että muut haukkuvat selän takana jos ei ole valokuvia, on puuväreillä tehty, ja on lapsen itse tekemä eikä ole juostu hienoissa paikoissa. Mutta varmasti on jollakin muullakin huono itsetunto.Ja jos itsetunnossani on näiden mielipiteitteni perusteella jotain vikaa niin sitä on varmasti sitten muillakin tässä ketjussa samaa mieltä olevilla.
Lavastamisella tarkoitan sitä että sanotaan sählypelin jälkeen pukkarissa että istupas nyt siihen mailan ja nallen kanssa (ja joukkuetoverit tietty mukaan kuvaan myös) niin otan valokuvan että kaikki näkee että nalle on ollut mukana sählypelissä.
Huono sanavalinta minulta jos se toi mieleesi kulissit. Mutta siis tarkoitin sitä ylimääräistä sähellystä kamera kädessä mitä normaalisti, ainakaan meillä, ei ole.
Näen kyllä että ihmiset ovat hyvin erilaisia.
Joskus joutuu tekemään asioita joista ei pidä lastensa takia. Mua ei tippaakaan kiinnosta puolituntemattomien mammojen kanssa seistä luisteluradan laidalla juttelemassa mukavia mutta seison silti koska lapset tykkää luistella.
Ensimmäisessä kappaleessa puhuin juuri vanhemmista, mutta huonosti sen muotoilin :ashamed:
Miten minä nyt jäin miettimään niitä lapsia, joiden kotona ei vähempää voisi vanhempia nallet kiinnostaa. Tiedän, että aina ei voida ottaa kaikkia huomioon. Ehkä nämä on olleet käytössä luokissa, joissa suurin piirtein ollaan tasavertaisi keskenään?
Sitä nalleako ei siis saa mitenkään ujutettua mukaan esim. siihen sählypeliin, noin vain luontevasti, ilman mitään erikseen suoritettavaa paikalleenistuttamista tai järjestettyä tilannetta?
Mä en näe ongelmaa, jos opettaja muistaa kehua yhtä paljon sitä viikon repussa viettänyttä nallea kuin maailmalla reissannuttakin. Näin lapsi ei koe, että hänen nallensa olisi pitänyt sen enempää tehdäkään. Mä voin hyvin kuvitella, että mun ekaluokkalaiseni olisi aikoinaan tullut innosta puhisten nalle repussaan ja kertonut, että nallen pitää nyt sitten päästä Linnanmäelle, mökille, laivaristeilylle, kauppaan, sairaalaan, konserttiin sekä elokuviin ja kaikki vieläpä tällä samaisella viikollaMiten minä nyt jäin miettimään niitä lapsia, joiden kotona ei vähempää voisi vanhempia nallet kiinnostaa. Tiedän, että aina ei voida ottaa kaikkia huomioon. Ehkä nämä on olleet käytössä luokissa, joissa suurin piirtein ollaan tasavertaisi keskenään?
Miksi kaikkien pitäisi oppia esiintymään?
Sitä nalleako ei siis saa mitenkään ujutettua mukaan esim. siihen sählypeliin, noin vain luontevasti, ilman mitään erikseen suoritettavaa paikalleenistuttamista tai järjestettyä tilannetta?
Ja ei tarvitse ottaa mitään paineita printtailuista, kuvan piirtäminen tai tarrojen laitto ajaa ihan saman. Sehän on huomattavasti luovempaa ja ympäristöystävällisempää.:xmas:
Ken guru:lle, älä ota mitään paineita! Mä kyllä ymmärrän sua. Mulla on vähän samankaltaisesti taipuva mieli, että pitäis olla niin perfecto etc.
Olen vähän niin kuin pakottanut itseäni antamaan lapsille vapaat kädet. Kokeile sinäkin. Anna lasten itse piirtää vaikka ne kuvat tai liimailla aiheeseen liittyviä tarroja/lehtileikkeitä etc.Ei se oo niin justiinsa!=)