Mollataan ääneen toisten vaatetusta ihan suoraan.No siksi kysyinkin hieman ihmetellen millaisia ne kokemukset oikein on siitä, että ne vanhemmat oikein korostavat niitä merkkivaatteita ja kiusaavat ihan. Kertokaa nyt.
Pakko sanoa, että minäkään en ole koskaan kuullut tapahtuvan tuollaista, että joku nauraa ihmisille jotka ostaa vaatteensa h%m:ltä tai vastaavasta! Missä niitä ihmisiä oikein on??Mollataan ääneen toisten vaatetusta ihan suoraan.
On asiallista keskustella vaatteiden laadusta. Sitä voi asiallisesti puhua miten on pettynyt johonkin vaatteeseen, mutta kun suoraan nauretaan että joku ostaa vaatteita h&m:ltä niin kyllä se menee pätemisen puolelle.
Vai onko se sun mielestä todellakin ok?
Nimenomaan ja moni kusipäävanhempi opettaa lapsilleen että toiset on olevinaan huonompi jos ei ole tietyn merkkistä vaatettaKyllä ne kiusaajalapset etsii aiheensa ihan mistä tahansa niin halutessaan. Mua kutsuttiin tänään lenkillä ollessani huoraksi. Ihan merkkivaatteissa lenkkeilin, nimittelijänä pari noin kymmenvuotiasta kusipäälasta. En ehtinyt niitä pysäyttää kun olivat pyörällä ja huuto tuli vasta kun ajoivat ohi, mutta ehdin näyttää keskisormea. Jos olisin ehtinyt pysäyttää niin niskasta olisin roudannu kotiin ja kertonut heidän vanhemmilleen.
Kiusaajat ei kiusaa toisten alevaatteiden takia. Kiusaajat kiusaa, koska heillä on kusipäävanhempia jotka on epäonnistuneet lapsen kasvatuksessa.
ja koska sinä et ole kuullut niin sellaista ei voi tapahtua?Pakko sanoa, että minäkään en ole koskaan kuullut tapahtuvan tuollaista, että joku nauraa ihmisille jotka ostaa vaatteensa h%m:ltä tai vastaavasta! Missä niitä ihmisiä oikein on??
On joo ok, hyvä ku kysyit erikseen.Mollataan ääneen toisten vaatetusta ihan suoraan.
On asiallista keskustella vaatteiden laadusta. Sitä voi asiallisesti puhua miten on pettynyt johonkin vaatteeseen, mutta kun suoraan nauretaan että joku ostaa vaatteita h&m:ltä niin kyllä se menee pätemisen puolelle.
Vai onko se sun mielestä todellakin ok?
Miksi olet noin vihamielinen?On joo ok, hyvä ku kysyit erikseen.
Jep ja tästä sai kyllä sen käsityksen, että tuota leuhkimista on paljonkin ympärillä. Siksi varmaan moni ihmetteleekin, kun ei ole koskaan törmännyt ilmiöön.No en ole kuullut muidenkaan olevan kuullut asiasta. Ja kun ikääkin kohta 40, niin aika monta asiaa olen tähän ikään mennessä kuullut.
Et ole niin vanha että olisit elämässä jo kaiken nähnyt ja kuullut ja onneksi kaikkea ei tarvitse koskaan kokeakaan. Ole onnellinenNo en ole kuullut muidenkaan olevan kuullut asiasta. Ja kun ikääkin kohta 40, niin aika monta asiaa olen tähän ikään mennessä kuullut.
Ja mä ihmettelen edelleen miten on vaikea käsittää että jotain ilmiötä on vaikka itse ei ole kokenut.Jep ja tästä sai kyllä sen käsityksen, että tuota leuhkimista on paljonkin ympärillä. Siksi varmaan moni ihmetteleekin, kun ei ole koskaan törmännyt ilmiöön.