ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

  • Viestiketjun aloittaja silikoniton
  • Ensimmäinen viesti
,,,
Mulla on pieni a tai aa-kuppi, enkä missään nimessä ottaisi silikoneja. Rintakehäni on muutenkin todella siro, ja muovimöykyt korostuisivat pahasti ihon alla. Lisäksi en halua edistää sitä, että ulkonäkö määrittää ihmisiä ja kaikkien pitäisi pyrkiä näyttämään samanlaiselta ihannemallilta.
 
"diu"
[QUOTE="äipppä";29598307]No en todellakaan! Olen sanonutkin että jos jonain päivänä menetän niin totaalisesti järkeni, että otan jotkut tekotissit ulkonäkösyistä, niin multa voi samantien ampua ne loputkin aivonrippeet pihalle. [/QUOTE]

Näin. Ei tosiaan voi olla aivottomampaa kuin se, että lähtee leikkelemään itseään HUVIN VUOKSI. Sellaiset ihmiset pitäisi ohjata psykologille, ei kirurgille!
 
"äipppä"
Jos kärsimyksestä puhutaan niin kyllä kärsii moni isorintainenkin. Isot rinnat luonnollisesti painaa, aiheuttaa niska ja hartiakipuja. Ne on tiellä esim. urheillessa ja jopa nukkuessa. Liivien löytäminen voi olla hankalaa, ja niiden hinta nousee pilviin mitä suurempaan kokoon mennään. Lisäksi saa varmasti kärsiä kaikenlaisista tissien tuijottelijoista. Ja kun kerta nyt oma kaveripiiri riittää lähteeksi, niin näin olen kuullut isorintaisilta ystäviltä uudestaan ja uudestaan....

Kaikessa on puolensa. Ei varmasti ole kivaa olla synnynnäisesti rinnaton, kuin en usko että myöskään on aina kivaa omistaa jotain DD kupin hinkkejä. Tyytyväisimmät rintojen omistajat jäänee siihen väliskaalaan.
 
Peyote
En kyllä käsitä, miten pienistä rinnoista voisi kärsiä. Se on kärsimistä kun sairastaa jotain vakavaa tautia, tai kun kidutetaan, ei se ole kärsimystä, jos joku kohta kehossa on erilainen kuin jossain lehden kuvassa.

Mä oikeesti tykkään mun omista. Moni ei omistaan tykkää vaan koko aika valittaa kun on sitä ja tätä.
 
N.O
En kyllä käsitä, miten pienistä rinnoista voisi kärsiä. Se on kärsimistä kun sairastaa jotain vakavaa tautia, tai kun kidutetaan, ei se ole kärsimystä, jos joku kohta kehossa on erilainen kuin jossain lehden kuvassa.

Mä oikeesti tykkään mun omista. Moni ei omistaan tykkää vaan koko aika valittaa kun on sitä ja tätä.
Näin minäkin ajattelen. Ja ikuinen kysymys että onko naiset ikinä itseensä tyytyväisiä.

Mulle kanssa välttää nää omat, eiköhän ne tuossa matkassa roikkune siihen asti kun täällä palloillaan.
 
vierass
En ottaisi, en haluaisi terveysriskien vuoksi, leikkaus ja sitten jos täytyy tehdä uusia leikkauksia ym. seikat. Jos laihtuisin paljon ni mulla ois varmaan vaan nahkaläpyskät, mut en silti leikkauttaisi niitä, mä oon vähän sellainen et ajattelen et oon imettäny ja kun rinnat lurpahtaa ni ei mua haittaa ja jos muita haittaa se on niiden ongelma :)
 
klöpoki
Mulla oli yhdessä vaiheessa jopa pienempi kuin A-kuppi. Laihduin melko rajusti. Silloin oli kyllä tosi epänaisellinen olo. Voin kertoa teille että se on melko surkea ja mitätön tunne kun A-kuppikin löpöttää niin että väliin menisi vielä kämmen. Hieman ylipainoisena (bmi 27) oli B, ja siihen olin tyytyväinen. Nyt laihduttuani ja vähän takaisinpäin lihottuani mulla on A. Enkä ole tyytyväinen, mutta pushupit paikkaa tilannetta. Olen todellakin harkinnut ja miettinyt silareita (siis joku B-kuppi), mutta tällä hetkellä en tahdo niitä. Onneksi aikanaan ei ollut rahaa siihen.

Olen sinkku, mutta aiemmin kuppi on kasvanut kun olen rakastunut ja/tai aloittanut hormoniehkäisyn eli tiedän kuppikoon kasvavan kun alan taas joskus seurustelemaan. :)

No jos jotain hyvää pitää löytää, niin urheilu sujuu vaivatta ja löydän liivini Seppälästä ja muista halpisketjuista. Alennusten aikaan saan liivit viidellä eurolla. Urheiluliiveistä käy Halpahallin 7e:n aletoppiliivit. Eikä roiku. (kun ei ole mistä roikkua :D )
 
tööts
urpot
Rinnan poiston jälkeen suositellaan rintaimplanttia esim. kehonkuvan tasapainottamiseksi, keskilinjan ylläpysymiseksi ja tasapainoiseksi kuormitukseksi - ei pelkästään naisellisuuden saati seksikkyyden parantamiseksi. Seksikkyys on korvien välissä..
 
"vierailija"
En ottaisi. Ja sattuu vielä olemaan a-kuppi. Olen hoikka ja vaikka rinnat onkin pienet niin silti olen mielestäni naisellinen ja eipä miehetkään ole valittanut. Lisäksi arvostan omaa terveyttäni enkä ota turhia riskejä. Hieman isommat rinnat olisi varmaan kivemmat mutta pientä c.tä isompaa en edes haluasi, koska tykkään sirosta kropastani.
 
En oo ottamassa. Haha.

Ei siinä mitään moraalisesti tuomittavaa musta ole, eli en arvostele muiden ratkaisuja, mutta itselle tuntuisi yököttävältä jos kehoon runnottaisi jotain vaaraksikin olevia vierasesineitä niinkin arkaan paikkaan, ja kun tissejä kuitenkin on kiva hieroa ja koskea niin entä jos silarit tuottais vaan kipua? Inhoittava ajatus.

muoks.
lisään vielä, että jutun ydin on juurikin se TUNNE, että arvostan itseäni niin paljon, että surisin rakkaan kehoni uhraamista muiden mieliksi, jos ottaisin kehoni kustannuksella sellaisen riskin.

Eihän pienet rinnat mun elämää haittaa, kysymys nousee esiin vain miesten mausta puhuttaessa.
 
Viimeksi muokattu:
En ottaisi. En halua mitään ylimääräistä nahan alle, joka pahimmassa tapauksessa vaarantaa terveyden. Pienet on mulla tissit, mutta ei minua kyllä kukaan ikinä mieheksi erehtyisi luulemaan = olen mielestäni ihan riittävän naisellinen.
 
"juupsis"
Rinnan poiston jälkeen suositellaan rintaimplanttia esim. kehonkuvan tasapainottamiseksi, keskilinjan ylläpysymiseksi ja tasapainoiseksi kuormitukseksi - ei pelkästään naisellisuuden saati seksikkyyden parantamiseksi. Seksikkyys on korvien välissä..
No eipä tosiaan kaikille suositella. Sitä paitsi yleensä rinnanpoiston jälkeen pyritään rakentamaan uusi rinta omasta kudoksesta, vatsasta, selästä tai vaikkapa reidestä irrotettavasta, implantti on ns. viimeinen vaihtoehto.
 
"harmaana"
Mulla on vajaa a-kuppi enkä ole silikoneja ottamassa. Ehkä lottovoiton osuessa kohdalle voisi jotain rasvansiirtoa harkita mutta en mä muuten ehkä sellaisia pallukoita ottaisi...

Mun mies muuten juuri muutama päivä sitten katseli mua pitkään ja sanoi että on mulla sitten ihanan muodokas nainen. :D Ilmeisesti hyvä perse korvaa puuttuvat rinnat.
 
AA-kuppi
tai ei tissejä lainkaan? Kuinka pienet tissit siis pitäisi olla että ottaisit silarit?
Mutta eihän a-kuppi ole mitenkään hirveän pieni tai olematon :eek:! Mulla on (85)AA ja silti rinnat on isommat kuin nyrkkini, eli ihan selkeästi erottuvat ja niihin saa push-upeilla kunnon tissivaonkin. Rinnan alta ja päältä on mittojen erotus vain noin 10cm, joten kyllä se AA on oikea koko (ja sopii päälle hyvin).

Silikoneja voisin miettiä jos ei olisi OLLENKAAN rintoja, tai jos olisi vain tyhjät pussit. Mutta en näihin oikein mainioihin AA-kuppeihin, ei todellakaan ole tarve!
 
"harmaana"
Mutta eihän a-kuppi ole mitenkään hirveän pieni tai olematon :eek:! Mulla on (85)AA ja silti rinnat on isommat kuin nyrkkini, eli ihan selkeästi erottuvat ja niihin saa push-upeilla kunnon tissivaonkin. Rinnan alta ja päältä on mittojen erotus vain noin 10cm, joten kyllä se AA on oikea koko (ja sopii päälle hyvin).

Silikoneja voisin miettiä jos ei olisi OLLENKAAN rintoja, tai jos olisi vain tyhjät pussit. Mutta en näihin oikein mainioihin AA-kuppeihin, ei todellakaan ole tarve!
85AA on suurempi kuin vaikkapa 70AA.
 

Yhteistyössä