Iltapalaketju!!!

NoNiih!!

*avocado, appelsiini
*rahkapiirakka-ISO (hinta 0,25 e leipomossa :p ) camemberttia aika läjä + emmentaalia
*jäätelötuutti, suklaata ja lidlin mustaherukkalikööripääsiäsmunia.

Jos tulee vielä nälkä niin tempaisen Lidlin neljän juuston pizzaa, parsakaalia, hedelmiä, mantelijäätelöä.

(Olen siis ollut taas ilman ruokaa pari päivää, tänään vihdoin sain revittyä kaupasta kolme kassillista herkkua tänne ammottaviin kaappeihin ja ammottavaan vatsaan.)

Jeps, tuota olin just laittamassa.
Mä laitoin pastan kahteen osaan, koska tuossa voi käyttää yrttinä joko tuoretta basilikaa tai mun lempparia eli persiljaa, testasin molemmilla siis. Yllättäen persilja oli se laimeamman makuinen, basilika toimi paremmin. Ja kuten tuossa ohjeessakin sanotaan niin kannattaa laittaa suolaa koska avokado on aika mauton, mä laitoin suolaa n.teelusikallisen.

Tuo ja grillikana olivat makoisa yhdistelmä. :p

Määä
Onko sulla lasipää masennus tai jotain?
Mäkin olen usein päiväkausia syömättä kun en jaksa käydä. Nyt olin tosin vain yhden päivän, mutta hiljan olin 6 päivää. En silti syö jatkuvasti vaikka sitä ruokaa olisikin, ajattelen että nytkin on taas vähintään viikoksi riitettävä.
Eikä pitkän paaston jälkeen hirveästi mene alaskaan.
Eli paketin toista pirkan pitsaa, margherita tms. lämmittelen tänään aurajuustolla tuunattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29589447:
Onko sulla lasipää masennus tai jotain?
Mäkin olen usein päiväkausia syömättä kun en jaksa käydä. Nyt olin tosin vain yhden päivän, mutta hiljan olin 6 päivää. En silti syö jatkuvasti vaikka sitä ruokaa olisikin, ajattelen että nytkin on taas vähintään viikoksi riitettävä.
Eikä pitkän paaston jälkeen hirveästi mene alaskaan.
Eli paketin toista pirkan pitsaa, margherita tms. lämmittelen tänään aurajuustolla tuunattuna.
Vähän niinkuin laiskuutta enemmänkin.
Mä olen yötyössä, niin kaikki muut systeemit duunataan sen mukaan sitten. Nukkuminen vie aina voiton syömisestä jne.

Mä en vaan yleensä ole niitä ihmisiä, jotka päästää kaapit ihan tyhjiksi. Nyt oli pakastinkin jo ihan tyhjä :O .

Mutta tämä viimeinen paasto tuli siitä oikeastaan, kun oli pari vapaapäivää. Silloin on niin kiva laiskotella vaan ja siirtää kauppaan menoa, kun työvuorot määräävät elämän muuten ihan täysin.

Määä:

jos olet päiväkausia useinkin syömättä, kun et jaksa käydä - se voi olla kierrejuttu - syöminen vaikuttaa niin paljon olotilaan, jaksamiseen. Ei saisi päästää siihen pisteeseen oikeastaan. Kaikki mineraalit ja vitamiinit pitäisi saada ainakin, ja rasvat. :)

Määä
Juu, eihän se jatkuva syömättömyys hyväksi ole tietenkään, mutta näillä eväillä mennään. Kumma vaan ettei tässä silti laihdu ollenkaan, vaikka 10 paastopäivääkin kuussa tulisi:p

Pidä yhteen putkeen se 10 päivää paastoa niin toimii, mutta muista huuhtelu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29589587:
Juu, eihän se jatkuva syömättömyys hyväksi ole tietenkään, mutta näillä eväillä mennään. Kumma vaan ettei tässä silti laihdu ollenkaan, vaikka 10 paastopäivääkin kuussa tulisi:p

Yhteistyössä