Jäsenkorjaajasta kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti
KJK
Sen verran pitää tulla oikomaan, että kalevalainen jäsenkorjaaja ei naksauttele selästä tai niskasta mitään nikamia vaan hoito on mobilisaatiohoitoa eli nikaman oman liikeradan yli ei mennä.Lisäksi Kalevalainen jäsenkorjaus on EU nimisuojattu, joten tämän nimikkeen alla olevalle hoitajalle voi turvallisesti mennä.
Ja ihmiseenhän ei tiemmä kukaan ole tehnyt lujuuslaskelmaa, oli se naksauttelija sitten vaikka se Osteopaatti, Naprapaatti tai kiropraktikko. Itse en menisi vaikka sen nikamalukon niin saakin auki. Jää lihaskireydet joista ongelma johtuu. Sijaiselle tiedoksi, että tulehdus on hyvä hoitaa pois ennen hoitoa Tässä vähän lisäinfoa.

Vuosina 2003-2005 14 Kalevalaista jäsenkorjaajaa, antoivat laajan näytön kalevalaisen jäsenkorjauksen vaikuttavuudesta selkä-, niska-hartiakipu- ja jäätyneiden olkapääkipupotilaiden hoidossa. Tutkimus tehtiin Kuopion yliopistolla.

Kalevalaisen jäsenkorjauksen hoidon tehokkuus varmistettiin sokkotutkimuksin, joissa verokkiryhmänä oli fysioterapia liikehoito ja klassinen hieronta. Sokkotutkimusta tukivat myös yliopistolla analysoidut osaajien ympäri Suomea suorittamat kirjalliset omat arviot suorittamiensa hoitojen, yli 3 000 hoitoa, vaikuttavuudesta sekä suoritetuista hoidoista saadut asiakaspalautteet yli 600.
 
Selkä
[QUOTE="jojo";22949193]Oletko käynyt? Miksi? Auttoiko? Vaatiko monta hoitokertaa? Mitä maksoi?[/QUOTE]

Kävin Jyväskylässä Veikko Norrbladilla Jyväskylässä,.Kyllä oli turha käynti. Kaveri höpötti puolituntia itsestäänselvyyksiä ja siihen se aika meni.
60,- meni ja ei hyötyä!
 
sijainen
Alkuperäinen kirjoittaja Selkä;29788061:
Kävin Jyväskylässä Veikko Norrbladilla Jyväskylässä,.Kyllä oli turha käynti. Kaveri höpötti puolituntia itsestäänselvyyksiä ja siihen se aika meni.
60,- meni ja ei hyötyä!
Eikö tehnyt mitään? Outoa. Minulla auttoi 3 kerralla. Vaihda toiseen korjaajaan! Miulla maksaa 70/ 2 tuntia.
 
Pekkab
Alkuperäinen kirjoittaja Selkä;29788061:
Kävin Jyväskylässä Veikko Norrbladilla Jyväskylässä,.Kyllä oli turha käynti. Kaveri höpötti puolituntia itsestäänselvyyksiä ja siihen se aika meni.
60,- meni ja ei hyötyä!
Itsekin kävin Veikolla, ei mitään apua. Ruksautteli niskaa 3 minuuttia ja 50€ kiitos.

Sehän mainosti olevansa Kalevalainen jäsenkorjaaja. Ei muuten ole. Lista jäsenkorjaajista kansanlääkintäseuran sivuilla. Tuon huomattuani tunsin itseni huijatuksi.

Seuraavaksi menin aidolle Kalevalaiselle jäsenkorjaajalle ja käsittely oli ihan eri tasoa, ja myös kesto, noin 1,5 tuntia. Ja toimii.
 
"tube"
Onko kellään tietoa kuka osaisi korjata si-nivel ongelmaa jyväskylässä, siis nimiä pyydän enkä ammattikuvausta?
- Veikko Norblad oli hyvä si-nivel mies mut lopettanut
- Holmat,Turuset ja Timgrenit on taas niin kaukana.
- Peter Halen Mehiläisen omt fyssari on kuulemma hyvä kanssa
-Mut onko lisää Jyväskylässä????
-Omat suositukset urheiluhierontaan on Mikko nimisestä wieru hierojissa on saanut hyvää palautetta. Vasta kuulemma aloittanut paikkakunnalla
 
jokumeistä
Näsmanilla olen käynyt, vaikuttaa Laihialla.

Aiemmin kävin selän takia lääkärissä, röntgenissä ja fyssarilla. Eli vikalista oli itsellänikin tiedossa. Näsman löysi ne kaikki ja toisen mokoman listan vielä lisää.

Melkein tunti meni (mulle kerrottiin, että varttissa hoituu). Maksoinkohan ihan vaan kympin vai kaksi, en muista. Tuosta on jo aikaa.

Mutta tosiaan, aloitti ihan istuinluista tuolta pakaran seudulta. Olinkin monta vuotta ihmetellyt kun tuntuu luita törröttävän siellä. Eipä törrötä enää. Kävi koko selkärangan läpi ja päätäkin veteli sinnetänne, että ihan pyörryin siellä. Johtuu tietenkin siitä, että veri alkoi kulkemaan eri tavalla. Mutta migreenit jäi siihen huoneeseen.

Oikea hoito selälle on tietenkin selkä- ja vatsalihasten vahvistaminen. Eli lankuttaminen on aika hyvä siihen.
Korsetteja ei saa pitää kuin pahimman yli.
 
"tube"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22949856:
olen käynyt ja monta monituista kertaa. Hinta taitaa olla jotain 35-50€/kerta yleensä mut ku lähisukulainen tekee tuota työtä niin ei ole ottanut mitään. On laittanut nikamia, olkapään, lonkan ymv si-nivelen ymv mitähän kaikkee paikoilleen tässä vuosien saatossa ja täytyy sanoa että aikalailla aina olen avun häneltä kipuihin saanut.
Oisko mahollista saada nimiä ja paikkakuntia???
 
vierailija
Olen nyt kahden vaiheilla, aloitanko taas 5 viikon Arcoxia kuurin. Haittaako se tuota korjausta? Kivut jopa pahentuneet eka käynnin jälkeen:( ja toistakin kyynärpäätä vihloo!
Moi!
Minä olen noita parantanut. Ihan harraste pohjalta toimin. Käsillä hoidan ,ei väkisin vääntöjä eli ei ainakaan pahene. En ota maksua ,saan tuloni ihan muualta. Ihan mielenkiinnosta näitä silloin tällöin parantelen. Sanoisin jopa helppo homma ,tai sitten lahja :)
-"Lahja"
 

Yhteistyössä