Jäsenkorjaajasta kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti
Kalevalaisella jäsenkorjaajalla olen käynyt. Laittoi tela- ja ristiluut paikoilleen ja käsitteli muutekin raajat ja selän. Eka kerralla jo auttoi, muuten vain olen käynyt päivittämässä tilannetta sen jälkeen. 1,5 tunnin käsittely maksoi 50 e.
 
"jojo"
Ei muuten ole paha raha, arvelin, että hinta olisi ainakin toistasataa. Mulla on joku helkkarin kipeä ongelma lantionseudulla, enkä todellakaan ole sitä mieltä, että oikea ratkaisu on tukivyö, sanoi fyssari sitten mitä vaan. Olen tässä ahkerasti googletellut pari päivää ja arponut, olisiko jäsenkorjaaja minulle oikea osoite.

Muita kokemuksia?
 
kyllä
olen käynyt ja monta monituista kertaa. Hinta taitaa olla jotain 35-50€/kerta yleensä mut ku lähisukulainen tekee tuota työtä niin ei ole ottanut mitään. On laittanut nikamia, olkapään, lonkan ymv si-nivelen ymv mitähän kaikkee paikoilleen tässä vuosien saatossa ja täytyy sanoa että aikalailla aina olen avun häneltä kipuihin saanut.
 
"eräs"
Oon tässä jo kauan mietttinyt jäsenkorjaajalle menoa, paikat on kipeät ja vaan pahentuneet.
Oon lukenut Karppisen kirjan, mielenkiintoinen. Moni on saanut oikeasti avun.
 
"vieras"
Kävin olkapäiden takia kun kipeytyvät helposti. Yllätyin todella paljon, kun "ikuinen" rutina ja narskuna hävisi nivelistä. Olin aina luullut, että joillakin ihmisillä vain on sellaiset nivelet, että ne pitävät ääntä. Suosittelen.
 
Kävin viime vuonna alkukesästä. Kyllä teki hyvää minun selälle ja jalalle. Sain heittää selkäkivut romukoppaan pitkäksi aikaa. =)
Se oli sellainen osteopaatiksi erikoistuva tyyppi, joka minut käsitteli.
 
suosittelen
Kävin viime vuonna alkukesästä. Kyllä teki hyvää minun selälle ja jalalle. Sain heittää selkäkivut romukoppaan pitkäksi aikaa. =)
Se oli sellainen osteopaatiksi erikoistuva tyyppi, joka minut käsitteli.
Minä aloin käydä osteopaatilla ja tuossa viime vuoden puolella hän kertoi, että heille on tulossa lähivuosina Kela-korvaus, joka puhdistaa kaikki puliveivarit pois tittelin käytöstä. Osteopaatti on tosi hyvä apu ihmiselle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22954128]Kävin olkapäiden takia kun kipeytyvät helposti. Yllätyin todella paljon, kun "ikuinen" rutina ja narskuna hävisi nivelistä. Olin aina luullut, että joillakin ihmisillä vain on sellaiset nivelet, että ne pitävät ääntä. Suosittelen.[/QUOTE]

Siis jäsenkorjaajalla?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22954280]Siis jäsenkorjaajalla?[/QUOTE]

Jep, Männikkö Hämeenkyrössä. Käsittely ei ollut mitään niksauttelua ja runnomista, vaan muistutti aika paljon hierontaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22954463]Jep, Männikkö Hämeenkyrössä. Käsittely ei ollut mitään niksauttelua ja runnomista, vaan muistutti aika paljon hierontaa.[/QUOTE]

Aha, voit siis suositella ilmeisesti. Hämeenkyröhän on Ikaalisten lähellä?
 
naprapaatille
Naprapaatilla, Teuvo Keisala Rovaniemellä. Kertakäynti riittää. Mies tietää, mitä tekee eikä tee turhaan. Asiakkaat tulee Ruotsista asti korjaamaan virheasentoja. En tiedä ketään,joka ei olis tykännyt ja onpa kai kaikki tutut on siellä käyneet, jos on joku vaiva tullut:)
 
mulla pitkäaikainen vaiva ollut SI- nivelen lukkiutuminen (sacrum- ja ilium) eli suoliluun ja ristiluiden välinen nikama lukkiutuu. Kiropraktikolla käyn laittamassa paikoilleen, joskus kierrolla saan laitettua paikoilleen. Usein onglema kuitenkin että jos pakara ja alaselän lihakset jumissa, lihakset vetävät lukon takaisin.. Suosittelen googlaamaan vaivan... (SI nivelen lukkiutuminen.) Itse käytän fyssari-kiropraktikko Juho Koskea Tampereelta, joka on siis ihan ammattihenkilö, eikä mikään epäilyttävä naksauttelija.
 
"heips"
Jyväskylässä olen käynyt ja olen saanut avun joka kerta. 55€ on kertamaksu, on pitänyt käydä 2-3 kertaa jaon auttanut. Eka kerralla pääsin tukipohjallisista ja vältin samalla lääkärin pelotteleman "reisien katkaisun" koska mulla vaan oli muka synnystään eri mittaiset jalat. No ei ollut, vaan lantio vinossa, mutta eipä ole enää. Sitten raskausaikana jäi alaselkä jumiin mutta tämänkin korjasi. Vielä kertaalleen kävin sitten päänsäryn takia (johon lääkäri antoi migreenilääkkeet, vaikka mulla ei ollut mitään migreenioireita, paitsi tietenkin päänsärky). No sinne jäi sekin päänsärky. Suosittelen! Tämä mies on kyllä kiropraktikko/jäsenkorjaaja, mutta mulla ei kans ole kyllä niksauteltu tai naksauteltu, vaan käyttänyt enemmän juuri tuota hieronta, painelu juttua.
 
"heips"
[QUOTE="heips";22955392]Jyväskylässä olen käynyt ja olen saanut avun joka kerta. 55€ on kertamaksu, on pitänyt käydä 2-3 kertaa jaon auttanut. Eka kerralla pääsin tukipohjallisista ja vältin samalla lääkärin pelotteleman "reisien katkaisun" koska mulla vaan oli muka synnystään eri mittaiset jalat. No ei ollut, vaan lantio vinossa, mutta eipä ole enää. Sitten raskausaikana jäi alaselkä jumiin mutta tämänkin korjasi. Vielä kertaalleen kävin sitten päänsäryn takia (johon lääkäri antoi migreenilääkkeet, vaikka mulla ei ollut mitään migreenioireita, paitsi tietenkin päänsärky). No sinne jäi sekin päänsärky. Suosittelen! Tämä mies on kyllä kiropraktikko/jäsenkorjaaja, mutta mulla ei kans ole kyllä niksauteltu tai naksauteltu, vaan käyttänyt enemmän juuri tuota hieronta, painelu juttua.[/QUOTE]

ai niin ja siis veikko nordblad on tämä suosittelemani mies, Terveisiä vaan jos sattuu tekstin näkemään! Tulen taas kun ongelmia ilmenee :D
 
"jojo"
Kävin eilen hoidettavana, nyt on lantio asemissaan, reisiluun päät oikeissa kohdin kuopissaan, fasettilukot auki jne. Toissayönä ei voinut nukkua missään asennossa, joka paikkaan sattui ja selällään makaaminen millä tahansa alustalla oli kivun takia mahdotonta. Raskaana oleminen ei sekään tietysti hirveästi helpottanut asiaa.

Alle 10 min hoidon aloittamisesta pahin selkäkipu loppui ja tunnin tultua oli ihan uudenlainen olo. Lantio on ollut aina vino, ekaa kertaa siitä huomautettiin kuulemma jo neuvolassa. Niskassa on ollut yksi nikama poissa linjasta ainakin 15 vuotta ja koska oletin, ettei sille mahda mitään, en edes maininnut sitä "vikalistassani" hoidon aluksi. Kokeilin piruuttani niskaa sormillani heti, kun pääsin ulos hoitohuoneesta, ja se on suora!

On mahdollista, että lantio lupsahtaa uudelleen vinoon, mutta sain hyvät kotihoito-ohjeet ja toivon, että niillä pärjätään. Ellei, menen uudelleen käymään.

Fiilis on sikäli hyvä, että neuvolalääkärin kautta on suositeltu vain panadolia ja si-tukivyötä. En halua ajatellakaan, missä kunnossa olisin synnytyksen jälkeen, jos siihen asti pitäisin kroppani koossa ainoastaan jollakin vyöllä.

Kiitos teille kokemuksianne jakaneille! :)
 
ikikiitollinen
Naprapaatilla, Teuvo Keisala Rovaniemellä. Kertakäynti riittää. Mies tietää, mitä tekee eikä tee turhaan. Asiakkaat tulee Ruotsista asti korjaamaan virheasentoja. En tiedä ketään,joka ei olis tykännyt ja onpa kai kaikki tutut on siellä käyneet, jos on joku vaiva tullut:)
kunpa vaan olisin mennyt heti enkä vasta viikon päästä. Kertakäynti tais riittää taas:)
 
Rubana
Googletin tietoa Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta, kun kävin muutama päivä sitten sellaisella hoidossa(oli kuulemma vielä oppilas). Enpä ollut aiemmin kuullut moisesta jäsenkorjaaja nimikkeestä :) Eipä netistä paljon kokemuksia hoidosta löytynyt tai en niitä jaksanut lukea, koska jutut rönsyilivät aina juupas eipäs huuteluksi.Oma kokemukseni tältä viikolta on, että puolivuotta vaivannut alaselkäkipu on POISSA ja tenniskyynerpää kipukin on melkein poissa? Olen käynyt Fyssarilla ja hierojalla, eikä niistä ollut juuri apua. Lääkkeetkin jätin pois. :) Miinuksena voisin sanoa, että hoito kesti yli kaksi tuntia. Osa hoidosta tehtiin tuolilla istuen, joten mulla alkoi siinä jo perä puutua, mutta meinaan mennä uudelleen. Teki kyllä tosi hellästi vaikka ajattelin, että siellä paikat paukkuu ja ryske käy :D Onko muilla millaisia kokemuksia vai kävikö mulla vain hyvä tuuri ?
 
"hmmm"
Ihan vaan sitten tiedoksi... JOS jokin menee jäsenkorjaajan hoidossa pieleen, korvauksia Ym. on turha hakea. Potilasvakuutus ei kata näitä hommia. Suosittelen osteopaattia tai OMT-fysioterapeuttia.
 
selkävaivainen
Olen nelikymppinen ja käynyt miltei 20v sukurasitteena olevan selkäkivun vuoksi osteopaatilla. Olen aina saanut tarvitsemani avun. Mutta menette sitten kiropraktikolle tai osteopaatille niin ehdottomasti vain sellaiselle, joka on esim rekisteröity osteopaattijärjestön jäseneksi. Muuten niskojen rusautus voi jäädä viimeiseksi askeleeksu. Muutaman kerran en ole päässyt tutulle osteopaatilleni Hämeenlinnaan, joten olen silloin tarkastanut uuden rekisteristä. Hämeenlinnassa olen käynyt Jani Ruokolaisella. Osaa todella hyvin asiansa ja on myös todella mukava.
 
sijainen
Googletin tietoa Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta, kun kävin muutama päivä sitten sellaisella hoidossa(oli kuulemma vielä oppilas). Enpä ollut aiemmin kuullut moisesta jäsenkorjaaja nimikkeestä :) Eipä netistä paljon kokemuksia hoidosta löytynyt tai en niitä jaksanut lukea, koska jutut rönsyilivät aina juupas eipäs huuteluksi.Oma kokemukseni tältä viikolta on, että puolivuotta vaivannut alaselkäkipu on POISSA ja tenniskyynerpää kipukin on melkein poissa? Olen käynyt Fyssarilla ja hierojalla, eikä niistä ollut juuri apua. Lääkkeetkin jätin pois. :) Miinuksena voisin sanoa, että hoito kesti yli kaksi tuntia. Osa hoidosta tehtiin tuolilla istuen, joten mulla alkoi siinä jo perä puutua, mutta meinaan mennä uudelleen. Teki kyllä tosi hellästi vaikka ajattelin, että siellä paikat paukkuu ja ryske käy :D Onko muilla millaisia kokemuksia vai kävikö mulla vain hyvä tuuri ?
Tenniskyynärpään ja rannekanavan takia menin. Ainakaan eka kerta ei auttanut. Toivottavasti toinen tai kolmas auttaisi.
 

Yhteistyössä