Oletko tosiaan aivan varma tästä? Palstallahan kuka tahansa voi sanoa ihan mitä tahansa, jotta suosio olisi taattu...täytyy antaa hoogeelle pisteet siitä että hän vapautti entisen poikaystävän velvoitteistaan
Oletko tosiaan aivan varma tästä? Palstallahan kuka tahansa voi sanoa ihan mitä tahansa, jotta suosio olisi taattu...täytyy antaa hoogeelle pisteet siitä että hän vapautti entisen poikaystävän velvoitteistaan
no en ole satavarma mutta koska mun pisteet on aika halpoja niin otan riskin ja annan pisteiden olla voimassaAlkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29579806:Oletko tosiaan aivan varma tästä? Palstallahan kuka tahansa voi sanoa ihan mitä tahansa, jotta suosio olisi taattu...
Juuri tällä tavalla kiusaajat puolustautuvat kun jäävät kiinni Uhrinhan pitäisi tajuta että jos kertoo liian paljon tai näyttää liian paljon kuvia on vain pakko nielasta ilkeilyt koska lukijoilta ei voi odottaa kohteliasta käytöstä.Sitä saa mitä tilaa eli ei voi lukijoiltakaan aina odottaa kohteliasta ja hillittyä käytöstä tyyliin "mielestäni on joitakin hieman arveluttavia näkökohtia siinä että meinaat hypätä benji-hypyn raskausviikolla 39+6, mutta jokainen tekee omat valintansa ja tämä oli vain minun näkökulmani asiaan."
Kaverit eivät tiedä/huomaa parisuhteesi olevan katkolla? Luulisi että joku jo kohta ihmettelee, miksi loisitkin ykskaks toisten nurkissa yhteisen lemmenpesän sijaan...Lisäksi Tää on ollut tosi terapeuttista koska en ole tosiaan omille kavereille missään nimessä kertonut koko tilanteesta.
Noo viimeksi eilen illalla sain mainitsemaasi kehon osaa.Alkuperäinen kirjoittaja ken leikkiin lähtee;29579831:Juuri tällä tavalla kiusaajat puolustautuvat kun jäävät kiinni Uhrinhan pitäisi tajuta että jos kertoo liian paljon tai näyttää liian paljon kuvia on vain pakko nielasta ilkeilyt koska lukijoilta ei voi odottaa kohteliasta käytöstä.
Mutta nuoren naisen elämänmyönteisen elämäntyylin vertaaminen sikiön tappamiseen on kyllä pohjanoteeraus tässä ketjussa.. vain kullinpuutteessa kärviestelevä uskova voi olla noin katkera.
Jospa puhuisit pitkästä suhteesta vasta sitten, kun olet oikeasti sellaisessa ollut. Sinun ikäisenäsi olin itse ehtinyt olla parisuhteessa vasta 8 vuotta......on hirveän luonnollista että pitkässä suhteessa tulee vaiheita jolloin haluaa eri asioita mitä kumppani ja silloin on paras ottaa etäisyyttä.
Ihan tosi, te lapset tehneet naisetko ette ikinä halua tuntea/tunne itseänne muuksi kuin arjen pyörittäjäksi? Ihan oikeasti? :OIhan tosi, älä ikinä tee lapsia jos sä oikeasti koet noin.
Mormoneilla on vaan se yksi lähetystyöjakso elämässään.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29577788:Ja tämä onnistuisi siellä Utahissa lapsikatraan keskellä miehen ollessa viemässä ilosanomaa taas maapallon toiselle puolelle?
Tällainen "terve kritiikki" esitettynä sivulla 80+ ei ole enää mitään muuta kuin sairasta mässäilyä.Mutta mun mielestä HG:n kuvaama "toiset painavat mua alas tämän asian takia" ja ihan terve kritiikki (vaikkakin reippasti ilmoitettuna) on 2 eri asiaa.
Aika nuorena nuo parisuhteet olet aloittanut? 13-vuotiaana aloittanut parisuhteen? Muutitteko jo yhteen samalla?Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29579872:Jospa puhuisit pitkästä suhteesta vasta sitten, kun olet oikeasti sellaisessa ollut. Sinun ikäisenäsi olin itse ehtinyt olla parisuhteessa vasta 8 vuotta...
Mä olen sitten aika kovapintainen palstalainen mutta jos mä kirjoittaisin jostain italialaisesta tarjoilijasta niin en ihmettelisi yhtään jos porukka janoaisi uusia juonenkäänteitä, nauraisin vain. Tietty siinä mielessä ei saa niitä juonenkäänteitä utsia jotta pääsisi ap:ta ilkkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja ken leikkiin lähtee;29579995:Tällainen "terve kritiikki" esitettynä sivulla 80+ ei ole enää mitään muuta kuin sairasta mässäilyä.
Tässä ketjussa oksettavinta on laumailmilö. Jokainen vakisuhteessa elävä joka itse näkee märkiä unia pienestä säpinästä mutta ei ehkä koskaan enää tule kokemaan sellaista ottaa nyt tilaisuuden oksentaa pahan olonsa palstalle, verhoiltuna hyvään tarkoittavaan huoleenpitoon tai terveen kritiikkiin.
Onhan se huvittavaa että yli parikymppisen mielestä vuoden suhde on pitkä, mutta ei tuokaan ole hyvä vaihtoehto että en tolla yrittäis lesotella palstalla..Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva harmaana;29580242:Kukin meistä elää ja tekee kuten parhaaksi näkee ja itsestä hyvältä tuntuu. Ei muutettu, saman katon alle käytännössä vasta sitten kun olin päässyt peruskoulusta.
Ei jeesus!Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29579872:Jospa puhuisit pitkästä suhteesta vasta sitten, kun olet oikeasti sellaisessa ollut. Sinun ikäisenäsi olin itse ehtinyt olla parisuhteessa vasta 8 vuotta...
Mielestäni 10v suhde(kaan) ei ole erityisen pitkä, vaan ihan normaali...Ei jeesus!
"Hei nyt se sano 1,5 vuoden suhdetta pitkäksi, mikä typerys! Siis nauretaan nyt kaikki tälle, mun mielestä ainakin pitkä suhde on vasta 10 vuoden suhde, eikö niin tytöt! Hihihiii!
en käsitä että miten moinen perustavaa laatua oleva kysymys nyt just 2kk aikana selviäisNiinpä, voisi olla hyvä ainakin edes parin kuukauden breikki kaikista miehistä, selkiäisi millaisen miehen ja elämän itse haluaa.
Mä kirjoitinkin sanan "ainakin". Voi mennä joiltain pari(kymmentä) vuottakin...en käsitä että miten moinen perustavaa laatua oleva kysymys nyt just 2kk aikana selviäis