Onko miehesi usein kärttyinen jos et ole kokannut hänen lempiruokaa miehen tullessa töistä?

  • Viestiketjun aloittaja Oona Omppu
  • Ensimmäinen viesti
Kyllähän se kiukustuu, kun pöytään tullessaan huomaakin ettei ollu sitä lempparia, pottumuusia ja nauravia nakkeja. Mut pakko sen on oppia että joka päivä ei ole lempiruokaa. :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
"Mona"
Ei ikinä. Jos ruokaa ei oo tai ei pidä siitä, niin ihan valittamatta tekee vaikka parit leivät itselleen. En oo ikinä ajatellut et mun pitäs kokata mun miehelle, lapsille kyllä joten useinkaan siitä riittää myös miehelle.
 
"vaimo"
no eipä ole, meillä mies on kaikkiruokainen eikä ole näiden yhteisten lähes 25 vuoden aikana kertaakaan valittanut ruoasta. Minä päätän meillä mitä pöydässä on, toki joskus kysyn mitä hän haluaisi laitettavan mutta useimmiten silloinkin antaa mulle vapaat kädet :D
 
Onko miehesi usein kärttyinen jos et ole kokannut hänen lempiruokaa miehen tullessa töistä?

What?! No ei tosiaan ole ja mies voi ja osaa laittaa itsekin ruokaa.
Mun mies ei oo ikinä vaatinu et mun ylipäätään pitäis laittaa ruokaa, on vaan hyvillään kun olen jotain sapuskaa valmistanut.
 
joop
Eipä tartte alkaa aikamiehen kans ruuasta kinaamaan, jos ei kelpais, niin sanoisin, että voi vapaasti hankkia itse paremmat murkinat, mutta tällaista ei oo juurikaan tainnut tapahtua. Kyllä usein yhdessä mietitään, mitä teen/hän tekee/tehdään yhdessä ruuaksi, mutta jos teen ruuan valmiiksi siihen, kun mies tulee töistä, niin hyvillä mielin istuu valmiiseen pöytään :)
 
"Miu"
Joo meillä kyllä tuo pienempi mies kiukuttelee joskus, jos ruokana ei ole sen herkkuruokaa. Mutta antaa kiukutella, se 5-vuotiaalle suotakoon ajoittain, ei silti saa aina haluamansa.
Mutta jos tuo isompi mies alkaa kiukutella ruuasta, niin kyllä kenkä vilahtaa takapuolen kohdalla...
Uhmaikäisen kiukuttelu menee iän piikkiin, kiukutteleva kolmevitonen on idiootti!
 

Yhteistyössä