Rolls, Mäkkäri vai Hese?

Rolls, Mäkkäri vai Hese?

• Rolls

Ääniä: 3 14,3%
  • Mäkkäri

Ääniä: 9 42,9%
  • Hese

Ääniä: 11 52,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    21
Minäkin Rovaniemellä menen mielummin scaniin kuin heseen tai mäkkäriin, koska siellä saa parhaan hampurilaisaterian eli Skrovmål:n. En ole Oulussa kokeillut tuota skrovmål-ateriaa, mutta ainakin Haaparannalla tuo ateria oli erittäin iso pettymys eli siitä puuttui ranskalaisten kanssa tarjottavat kurkkusalaatti, sipuli, yms. Sai vain ketsuppia ja sinappia.

"Kiraki"
[QUOTE="0987";29573556]Hesen hampparit ja mäkin ranskalaiset olis paras yhdistelmä. Hesen ranskikset on lötköjä ja pahoja, mut hampparit parempia kuin mäkissä. Just nyt maistuis vaikka kana-cecar hamppari.[/QUOTE]

Mulla taas toisin päin, tykkään hesen ranskalaista ja majoneesesta mutta mäkkärin hampparit musta parempia :D

työntekijä
Asiaan täysin liittymättä mutta elämän fakta: vain läski syö hampurilaispaikassa salaatin ja se vitun läskipallero ottaa sen vielä light-jollain limulla. Sitten kun siltä ihraperseeltä kysyy että haluatko vaihtaa ranskalaiset porkkanoihin, se sanoo että "no tällä kertaa en."

juuras
Alkuperäinen kirjoittaja työntekijä;29574095:
Asiaan täysin liittymättä mutta elämän fakta: vain läski syö hampurilaispaikassa salaatin ja se vitun läskipallero ottaa sen vielä light-jollain limulla. Sitten kun siltä ihraperseeltä kysyy että haluatko vaihtaa ranskalaiset porkkanoihin, se sanoo että "no tällä kertaa en."
Niissä salaateissahan on enemmän kaloreita kuin hamppareissa, mutta en kyllä tajua miksi syödä hamppari paikassa salaattia.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja työntekijä;29574095:
minä olen läskie enkä syä salaattai hampurilaisbaarissa, enkä myöskän light limua. Kun kerran hampparila menee sen pitä ola kunnon hampurilainen isolla juomalla. Tuo scan on siitä hyvä, kun sieltä saa vaikka makkaraherkun ( makkaraperunat), mikä on mun ja miehen herkkua, kaikilla mausteilla. Se annos on älyttömän iso, jopa minäm suursyömäri en jakasa kaikkea syödä.

"nuuh"
Hese ja tuplajuustohampurilainen. Mäkkäri täynnä räkiksiä joista yks pissieero ostaa ranet ja loppu jengistä lojuu valtaamassa pöydät ja penkit. Vittu sitä ja vittu tätä, kuka normaali sellaisessa paikassa haluaisi SYÖDÄ!? Burger King pettymys, liian kuivia hampurilaisia. Rollssia en tiedä.

Yhteistyössä