täh
Eikö voisi tehdä lapsia isommilla ikäeroilla niin ei tarvitsisi sitä taaperoikäistä viedä hoitoon?
ensin ne pennut kasvatetaan muilla ja sitten kehdataan vielä niiltä muksuilta vaatia että auttakaahan nyt minua kun olen sinun vanhempasiSiksi, että niistä lapsista on myöhemmin hyötyä, auttavat vanhempiaan. Kunhan pikkulapsiajan pääsee ylitse yhteiskunnan avulla, johan helpottaa.
Heh, otti tulilleensin ne pennut kasvatetaan muilla ja sitten kehdataan vielä niiltä muksuilta vaatia että auttakaahan nyt minua kun olen sinun vanhempasi
Sinulla taitaa olla joku aivovamma,Siksi että vauvasta huolimatta on hyvä miettiä myös isomman lapsen tarpeita. Vaikka kuinka olisi laiskalle äidille ollut helpompi pitää se taapero kotona kuin pukea ja riisua molemmat tiettyihin aikoihin viedäkseen taaperon kolmeksi tunniksi kuntouttavaan päivähoitoon.
Hyvä kirjoitus!Ite oon ajatellu, että moni kuvittelee sen olevan mahdotonta, siis yhdistää vauvan ja leikki-ikäisen hoito kotona. Aivan kuten moni kuvittelee olevansa kykenemätön synnyttämään ja pelkää alatiesynnytystä. Asiasta ei ole kokemusta, mutta jotenkin sen on annettu saada sellaiset mittakaavat, että pelko jyrää vallan, eikä ees haluta yrittää.
Terveellä ihmisellä on todella laajat voimavarat ja niiden rajojen koettelu vain vahvistaa. Veeän mutulla ja epäilen, että suuri osa selviäisi lisätuella tai jollain sellasella, esmes jos avoimia päikkyjä ois enempi. Vanhemmat kuvittelevat, että päiväkodeilla on jokin salainen virike-varanto, jota saa vain päivähoidosta. Tällaisiin uskomuksiin ois hyvä puuttua.
No suurimmalla prosentilla kuitenkin se terve on siellä päivähoidossa kun terve pikkuvauva on kotona äidin kanssa.Sori, en vaan huomannut sitä "terve"-sanaa aloituksessa. Joskus menee jotain ohi.
Siksi vastasin sen ainoan taaperona päivähoidon aloittaneen (silloin kun vanhempi vauvan kanssa kotona) kohdalta.