Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"viera"
Siks ettei ne nyt kivojakaan tilanteita ollut. Tai ne keskustelut jälkikäteen.
Mutta miksi ihmeessä asiaa pitää suurennella, lusikatko pitäis laittaa jakoon vaikka kumpainenkin tietää tasan tarkkaan että rakkautta piisaa, arki on onnellista, seksi ihan mahtavaa ja meillä on yhteiset harrastukset ja hauskaa yhdessä. Sitten viski/jekku päissään kerran kymmenessä vuodessa erehtyy pussaamaan vierasta tyrkkyä niin ohhoh. Niin ei se ole ONGELMA kun sellaisen ei anna toistua. Ja ilman noita tiettyjä viinoja sellaista tuskin tapahtuu ja jos tapahtuu niin olenpahan saanut olla onnellinen ihminen näin pitkän ajan <3
En ole naiivi, olen pettänyt ja mieheni on pettänyt mutta nimenomaan vuodet on koulineet meidät niin yhteen, että varsinkin mies on sitä mieltä, että ei ikinä, ikinä tulisi pettämään koska tietää mitä on pelissä ja rakkaus ja kunnioitus on niin vahva. Olet hehkuttanut täällä suhdettasi vaikka ja kuinka ja samaan aikaan olette pettäneet toisianne. Olen pahoillani puolestasi, mutta teillä ei ole mitään hajua siitä, millainen on aidosti onnellinen suhde. Ja kyllä, meillekin voi jotain sattua mutta silloin suhteessa ON jotain vikaa.
 
[QUOTE="humppa";29555347]Sulla on ajatukset aikalailla tuolla sänkyosastossa jo ;)[/QUOTE]

Ei ole mutta siis noin yleisesti ottaen tuo vaikuttaa aika neutraalilta lahkolta toisin kun esimerkiksi lestadiolaisuus, vaikka heissäkin on aivan huipputyyppejä, mutta omalle kohdalle se rajoittaisi elämää vähän liikaa.
 
"tossavainen"
[QUOTE="viera";29555185]Ohhoh, alkoipa karista teidänkin, "täydellisen" suhteen kulissit. Viina, tuo maailman huonoin tekosyy.[/QUOTE]

Tätä mä ihmettelen että mitkä kulissit?Aika hienosti minusta pystyy tuo vr kertomaan tuommosesta asiasta jota harva kehtais ehkä kertoo täällä kun kakkaa tulee niskaan.Ei oo olemassa täydellistä suhdetta mut vahvoja suhteita on ja tuossa vois semmosesta puhua.
 
"humppa"
Ei ole mutta siis noin yleisesti ottaen tuo vaikuttaa aika neutraalilta lahkolta toisin kun esimerkiksi lestadiolaisuus, vaikka heissäkin on aivan huipputyyppejä, mutta omalle kohdalle se rajoittaisi elämää vähän liikaa.
Mikä sinulla on mieliala nyt eiliseen verrattuna, olet ilmeisesti vähän ainakin lueskellut aiheesta? :) Niin ettet kovin hämmästy, jos sittenkin huomenna on uskonasiat ne, joista nuoret miehet tahtovat puhua.
 
"viera"
[QUOTE="tossavainen";29555356]Tätä mä ihmettelen että mitkä kulissit?Aika hienosti minusta pystyy tuo vr kertomaan tuommosesta asiasta jota harva kehtais ehkä kertoo täällä kun kakkaa tulee niskaan.Ei oo olemassa täydellistä suhdetta mut vahvoja suhteita on ja tuossa vois semmosesta puhua.[/QUOTE]

Et ole näemmä lukenut hänen kommenttejaan :)
 
Joutsenlaulu
[QUOTE="viera";29555344]En ole naiivi, olen pettänyt ja mieheni on pettänyt mutta nimenomaan vuodet on koulineet meidät niin yhteen, että varsinkin mies on sitä mieltä, että ei ikinä, ikinä tulisi pettämään koska tietää mitä on pelissä ja rakkaus ja kunnioitus on niin vahva. Olet hehkuttanut täällä suhdettasi vaikka ja kuinka ja samaan aikaan olette pettäneet toisianne. Olen pahoillani puolestasi, mutta teillä ei ole mitään hajua siitä, millainen on aidosti onnellinen suhde. Ja kyllä, meillekin voi jotain sattua mutta silloin suhteessa ON jotain vikaa.[/QUOTE]

Eikö tuo Vaimo-Rakas sanonut että yksi pusu kymmenen vuoden aikana? Minä arvelen että se joka jälkimmäisenä on pussannu, on pussannu kostoksi. Sit on oltu tasoissa ja sitte sovittu että nyt loppu.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
säpäle harmaana
Siks ettei ne nyt kivojakaan tilanteita ollut. Tai ne keskustelut jälkikäteen.
Mutta miksi ihmeessä asiaa pitää suurennella, lusikatko pitäis laittaa jakoon vaikka kumpainenkin tietää tasan tarkkaan että rakkautta piisaa, arki on onnellista, seksi ihan mahtavaa ja meillä on yhteiset harrastukset ja hauskaa yhdessä. Sitten viski/jekku päissään kerran kymmenessä vuodessa erehtyy pussaamaan vierasta tyrkkyä niin ohhoh. Niin ei se ole ONGELMA kun sellaisen ei anna toistua. Ja ilman noita tiettyjä viinoja sellaista tuskin tapahtuu ja jos tapahtuu niin olenpahan saanut olla onnellinen ihminen näin pitkän ajan <3
Ai nyt se sitten onkin näin päin. Muistaakseni joskus sanoit, ettet voisi antaa pettämistä anteeksi ja todennäköisesti eroaisitte, koska tulisi ilmi, että mies ei olisi enää se sama, johon rakastuit ja koko liittonne osoittautuisi näin ollen valheelliseksi.

Ja olet myös sanonut, että et ole mustasukkainen, koska luotat mieheesi sataprosenttisesti ja tiedät, ettei hän koskaan pettäisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
??
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29555373:
Ai nyt se sitten onkin näin päin. Muistaakseni joskus sanoit, ettet voisi antaa pettämistä anteeksi ja todennäköisesti eroaisitte, koska tulisi ilmi, että mies ei olisi enää se sama, johon rakastuit ja koko liittonne osoittautuisi näin ollen valheelliseksi.

Ja olet myös sanonut, että et ole mustasukkainen, koska luotat mieheesi sataprosenttisesti ja tiedät, ettei hän koskaan pettäisi.
Naiminen ja pussaaminen on vähän eri asioita.
 
kulkku
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29555373:
Ai nyt se sitten onkin näin päin. Muistaakseni joskus sanoit, ettet voisi antaa pettämistä anteeksi ja todennäköisesti eroaisitte, koska tulisi ilmi, että mies ei olisi enää se sama, johon rakastuit ja koko liittonne osoittautuisi näin ollen valheelliseksi.

Ja olet myös sanonut, että et ole mustasukkainen, koska luotat mieheesi sataprosenttisesti ja tiedät, ettei hän koskaan pettäisi.
Kuka eroaisi yhdestä pususta? Tämä palsta on aivan hullu! Ei tämmöstä voi oikeasti olla!
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="humppa";29555359]Mikä sinulla on mieliala nyt eiliseen verrattuna, olet ilmeisesti vähän ainakin lueskellut aiheesta? :) Niin ettet kovin hämmästy, jos sittenkin huomenna on uskonasiat ne, joista nuoret miehet tahtovat puhua.[/QUOTE]

Olen valmistautunut siihen että ainakin se toinen heistä yrittää kovasti jutella uskonasioistaan ja suhteestaan siihen. Olen myös aika varma, että tämä toinen kenestä olen nyt kiinnostunut ei kovin pitkään jaksa pitää ajatuksiaan vain siinä. Hän alkaa kiinnostumaan, ja tää tuntuu nyt tosi pahalta sanoa mutta toivon että voitaisiin olla jonkin aikaa kahdestaan. On se vähän vaivaannuttavaa jos hän kerran oikeasti haluaa tutustua muhun ja minä häneen, että siinä on se kolmas pyörä :(

Tietysti huono omatunto soimaa kun mietin miten laittaudun ja tahtoisin viedä sen pubiin, baariin muutamille. Mutta kuten joku ihanasti sanoi, eihän tässä ole mitään tapahtunut niin kauan kunnes olen ystävällinen, korrekti ja pidän näppini erossa! Elämässä tulee tilanteita (kuten työpaikka) jolloin on pakko tehdä lähempää tuttavuutta tai se on pienempi paha kuin ettei anna toiselle ns. mahdollisuutta ystävyydelle.
 
"viera"
Eikö tuo Vaimo-Rakas sanonut että yksi pusu kymmenen vuoden aikana? Minä arvelen että se joka jälkimmäisenä on pussannu, on pussannu kostoksi. Sit on oltu tasoissa ja sitte sovittu että nyt loppu.
Sillä on kaikista suurin merkitys milloin tuo on tapahtunut. Ja kun se on tapahtunut siinä vaiheessa kun vaimorakas on avoimesti hehkuttanut täällä suhdettaan täydelliseksi, sanonut että luottaa ihan täysin, ei antaisi anteeksi pettämistä (kyllä, pussailu on pettämistä) niin pikkasen meni taas hänen puheiltaan pohja. Mutta kai se olikin oman mielen pönkitystä koko höpinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Huomautan
[QUOTE="viera";29555394]Sillä on kaikista suurin merkitys milloin tuo on tapahtunut. Ja kun se on tapahtunut siinä vaiheessa kun vaimorakas on avoimesti hehkuttanut täällä suhdettaan täydelliseksi, sanonut että luottaa ihan täysin, ei antaisi anteeksi pettämistä (kyllä, pussailu on pettämistä) niin pikkasen meni taas hänen puheiltaan pohja. Mutta kai se olikin oman mielen pönkitystä koko höpinä.[/QUOTE]

Sanoi loppuvuoden olleen hankala tuossa palatessaan palstalle.
 
"vieras."
Olen valmistautunut siihen että ainakin se toinen heistä yrittää kovasti jutella uskonasioistaan ja suhteestaan siihen. Olen myös aika varma, että tämä toinen kenestä olen nyt kiinnostunut ei kovin pitkään jaksa pitää ajatuksiaan vain siinä. Hän alkaa kiinnostumaan, ja tää tuntuu nyt tosi pahalta sanoa mutta toivon että voitaisiin olla jonkin aikaa kahdestaan. On se vähän vaivaannuttavaa jos hän kerran oikeasti haluaa tutustua muhun ja minä häneen, että siinä on se kolmas pyörä :(

Tietysti huono omatunto soimaa kun mietin miten laittaudun ja tahtoisin viedä sen pubiin, baariin muutamille. Mutta kuten joku ihanasti sanoi, eihän tässä ole mitään tapahtunut niin kauan kunnes olen ystävällinen, korrekti ja pidän näppini erossa! Elämässä tulee tilanteita (kuten työpaikka) jolloin on pakko tehdä lähempää tuttavuutta tai se on pienempi paha kuin ettei anna toiselle ns. mahdollisuutta ystävyydelle.
Ja sun poikaystävä tietää tämän kaiken?
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"humppa"
Olen valmistautunut siihen että ainakin se toinen heistä yrittää kovasti jutella uskonasioistaan ja suhteestaan siihen. Olen myös aika varma, että tämä toinen kenestä olen nyt kiinnostunut ei kovin pitkään jaksa pitää ajatuksiaan vain siinä. Hän alkaa kiinnostumaan, ja tää tuntuu nyt tosi pahalta sanoa mutta toivon että voitaisiin olla jonkin aikaa kahdestaan. On se vähän vaivaannuttavaa jos hän kerran oikeasti haluaa tutustua muhun ja minä häneen, että siinä on se kolmas pyörä :(

Tietysti huono omatunto soimaa kun mietin miten laittaudun ja tahtoisin viedä sen pubiin, baariin muutamille. Mutta kuten joku ihanasti sanoi, eihän tässä ole mitään tapahtunut niin kauan kunnes olen ystävällinen, korrekti ja pidän näppini erossa! Elämässä tulee tilanteita (kuten työpaikka) jolloin on pakko tehdä lähempää tuttavuutta tai se on pienempi paha kuin ettei anna toiselle ns. mahdollisuutta ystävyydelle.
Tämä nyt jo kuulostaa paljon järjellisemmältä kuin eilisiltaiset juttusi :) Mutta siltikin, saattaa olla niin, ettet tosiaankaan pääse kahden kesken juttusillekaan ihastuksesi kanssa eikä hän välttämättä sitä edes halua. Kun vielä kertoisit etukäteen seurustelukumppanillesi aikeistasi, niin olisin valmis toivomaan sinun puolestasi, että tapaaminen olisi sinulle mukava.
 
"asdf"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29555373:
Ai nyt se sitten onkin näin päin. Muistaakseni joskus sanoit, ettet voisi antaa pettämistä anteeksi ja todennäköisesti eroaisitte, koska tulisi ilmi, että mies ei olisi enää se sama, johon rakastuit ja koko liittonne osoittautuisi näin ollen valheelliseksi.

Ja olet myös sanonut, että et ole mustasukkainen, koska luotat mieheesi sataprosenttisesti ja tiedät, ettei hän koskaan pettäisi.
Muistan tämän ketjun, missä VR mainosti ihan urakalla liittonsa olevan täydellinen ja että eron ottaisi jos mies pettäisi, tai siis voisi ottaa koska mies muuttuisi ihan toiseksi ihmiseksi. Mutta joo. Sama tyyppihän toisessa ketjussa mainosti omaa ankaraa ahkeruutta (kun toiset ei tietty tee mitään opiskeluaikana) ja samalla hetkellä paljasti saaneensa vanhemmilta ilmaisen asunnon.

Vähintäänkin ristiriitainen persoona. Mutta ihan hyvä niin, ei käy tää palsta tylsäksi...

*odottelee perskärpäseksi haukkumista...*
 
[QUOTE="humppa";29555419]Tämä nyt jo kuulostaa paljon järjellisemmältä kuin eilisiltaiset juttusi :) Mutta siltikin, saattaa olla niin, ettet tosiaankaan pääse kahden kesken juttusillekaan ihastuksesi kanssa eikä hän välttämättä sitä edes halua. Kun vielä kertoisit etukäteen seurustelukumppanillesi aikeistasi, niin olisin valmis toivomaan sinun puolestasi, että tapaaminen olisi sinulle mukava.[/QUOTE]

Kiva :) Töissäkin pyörittelin tätä ja mietin että miksi mulla ei ole sellaista "rajoitetta" kun mulle on aivan se ja sama onko mies esimerkiksi minkä maalainen tai ihon väriltään mikä, tai olosuhteet olisi miten hankalat tahansa, koska alta aikayksikön olen jo suunnitelemassa häitä. No ei sentään, mutta melkein! Se tapahtuu alitajuntaisesti kun komea, itsevarma ja mielenkiintoinen mies tulee vastaan.. Uskon että näin käy muillakin naisilla, mutta he eivät välttämättä anna tuolle ajatukselle sijaa, vaan suojelevat tavallaan suhdettaan.
 
säpäle harmaana
Kiva :) Töissäkin pyörittelin tätä ja mietin että miksi mulla ei ole sellaista "rajoitetta" kun mulle on aivan se ja sama onko mies esimerkiksi minkä maalainen tai ihon väriltään mikä, tai olosuhteet olisi miten hankalat tahansa, koska alta aikayksikön olen jo suunnitelemassa häitä. No ei sentään, mutta melkein! Se tapahtuu alitajuntaisesti kun komea, itsevarma ja mielenkiintoinen mies tulee vastaan.. Uskon että näin käy muillakin naisilla, mutta he eivät välttämättä anna tuolle ajatukselle sijaa, vaan suojelevat tavallaan suhdettaan.
No eihän tässä kukaan kansalaisuuden tai ihonvärin takia tätä säätöäsi pahana pitäisikään. Olisiko ensimmäisenä nyt enemmistöllä mielessä ihan vain se, että olet varattu ja toiseksi se, että olet jutellut tyypin kanssa vain 20 minuuttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
Huomautan
[QUOTE="viera";29555394]Sillä on kaikista suurin merkitys milloin tuo on tapahtunut. Ja kun se on tapahtunut siinä vaiheessa kun vaimorakas on avoimesti hehkuttanut täällä suhdettaan täydelliseksi, sanonut että luottaa ihan täysin, ei antaisi anteeksi pettämistä (kyllä, pussailu on pettämistä) niin pikkasen meni taas hänen puheiltaan pohja. Mutta kai se olikin oman mielen pönkitystä koko höpinä.[/QUOTE]

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2311889-miksi-jotkut-jaavat-liittoon-jossa-mies-pettaa-ja-vaimo-tietaa-siita/sivu2.html

Minusta sinä Viera liioittelet aika reippaasti.
 

Yhteistyössä